С проект: "ПОВИШАВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В "КОМФОРТ ПАРТНЕРС" ООД" във фирмата ще извърши ре-сертифициране на вече въведен международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2008, ще внедри и ще се сертифицира по ISO 14001:2015 за управление на околната среда, ще внедри ERP система с включен модул за управление на отпадъци и ще достави хардуерно оборудване за нормалното функциониране на отделните модули на ERP системата.
Ре-сертифицирането на международно признат стандарт за управление на качеството към версия ISO 9001:2015 и въвеждането и сертифицирането по ISO 14001:2015, ще позволи на фирмата да повиши качеството на подлаганите продукти и услуги, съобразено с екологичните изисквания и норми, с което да отговори на изискванията на чуждестранните клиенти, както и ще даде възможност да се участва в редица обществени поръчки за изготвяне на алуминиева и PVC дограма, окачени фасади и др. профили, както и до участие в международни конкурси. Това основно се отнася и към участието на дружеството в поръчки за чужбина, тъй като чуждестранните клиенти задължително изискват наличието на международно признат стандарт гарантиращ, че предлаганите продукти и услуги ще отговарят на необходимото качество и на необходимите еколого съобразни норми.
Въвеждането на работеща ERP система с включен Модул за управление на отпадъците - софтуерна система за управление на бизнес процесите в реално време, ще позволи да се повиши управленския капацитет на дружеството, тъй като същата ще обхване в цялост управлението на дружеството, в следствие на което ще се предприемат своевременни и качествени управленски решения.
След ре-сертифицирането на ISO 9001, въвеждането и сертифицирането на ISO 14001 и въвеждането на ERP система , дейността на
дружеството ще бъде улеснена, подобрена и допълнена с възможността за изработването на по-голям обем продукти (с 25% -
30% годишно), за които в дружеството са постъпвали множество запитвания от клиенти.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда и ре-сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството.: Изпълнението на дейността включва следното:
- Въвеждане на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда;
- Сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда;
- Ре-сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството.
Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършено въвеждане на международно признат стандарт за управление на околната среда ISO 14001:2015 и стандартизиране по стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда и ре-сертифициране по стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството.
С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 14001 - Система за управление на околната среда). Въвеждането на системата ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация.
Тъй като по проекта се предвижда ре-сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството, документираните правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, са въведени за ISO 9001:2008 и няма да е необходимо същите да бъдат въвеждани в съответствие приемната версия на стандарта.
След приключването на дейностите по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление (за ISO 14001 - Система за управление на околната среда), ще се подаде заявка за сертификация на ISO 14001:2015 и ре-сертификация на ISO 9001:2015 до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведените Стандартизирани системи за управление съответстват на изискванията на стандартите. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификати. Сертификатите са официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатите са доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 14001:2015 за управление на околната среда.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнители (1-2 месец)
3. Подписване на договори за въвеждане на ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (2 месец)
4. Въвеждане на международно признат стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда (2-9 месец)
5. Провеждане на процедура по избор на изпълнител за сертифициране на ISO 14001:2015 и ре-сертифициране на ISO 9001:2015 (9 месец)
6. Подписване на договор за оценка и ре-сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и за оценка и сертификация по международно признат стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (10 месец)
7. Оценка и сертификация и ре-сертификация по международно признат стандарт за ISO 14001:2015 и ISO 9001:2015 (10-12 месец)
8. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
5 200.00
5 150.00
Въвеждане на ЕРП система и доставка на необходимия хардуер за нормалното функциониране на системата: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията.
Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците (Модул 3 от ЕРП системата).
С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА:
ЕРП Система- 1 бр.- Уеб базиран софтуер, който да обхване дейността на фирмата, с цел оптимизиране на процесите във фирмата, както и да осигури проследяване на изпълнението на поръчки към фирмата от нейни клиенти, както и на фирмата към нейни доставчици. Системата ще съдържа възможност за планиране на доставки и поръчки, възможност за запазване на електронен архив на документи свързани с доставки и поръчки. Чрез отделен модул, системата ще дава възможност за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци.
ЕРП системата автоматично ще генерира документи необходими за дейността на фирмата, като маршрутни карти при изработката на поръчки или документи необходими по охрана на труда и други, също така ще дава възможност за менажиране и отчитане на свършена работа по монтажни задачи, както и да оценява монетарно свършената работа от монтажни екипи на фирмата по зададени предварително критерии. Ще има опция за следене на готовата продукция и възможността да се създават експедиции към монтажни площадки с прилежащите към това документи за експедиция и приемо-предавателни протоколи.
Системата ще следи за присъствието на служителите в рамките на фирмената база , както и на монтажните площадки, което присъствието впоследствие ще се преобразува в месечно възнаграждение въз основа на часова или дневна ставка - автоматично.
Системата ще осигури възможност за прозрачна и недвусмислена комуникация между служителите, с помощта на модул за съобщения и/или създаване на персонали и задачи с описание и срок на изпълнение. ЕРП системата ще бъде инсталирана на сървър в офиса на фирмата в гр.Троян.
ЕРП Системата ще съдържа следните модули:
1. Календар
2. Контролен панел
3. Управление на отпадъци
4. Проекти
5. Поръчки за изработка
6. Монтажни работи
7. Заявки на материали
8. Заявки на материали и продукти за монтаж на обект
9. Складов модул
10. Експедиции
11. Следене на работно време
12. Автомобили
13. Модул за комуникация и възлагане на задачи
14. Документи
15. Приходи и Разходи
За правилното функциониране и прилагане на пълната функционалност на ЕРП системата ще е необходимо закупуването на подходящ хардуер под формата на сървърни конфигурации, компютри, touch screen екрани, принтери и други, както следва:
1. за Модули 1, 2, 3- необходим 1 бр. настолна компютърна конфигурация
2. за Модул 4- необходими 1 бр. настолна компютърна конфигурация, 3 бр. преносим компютър 2-ри вид
3. за Модул 5- необходими 5 бр. настолни компютърни конфигурации, 5 бр. етикетни принтери, 5 бр. компютъра с "touch screen" монитори
4. за Модул 6- необходим 1 бр. публичен дисплей 42"
5. за Модули 7 и 8- необходими 4 бр. настолни компютърни конфигурации
6. за Модул 9-необходими 2 бр. преносим компютър 1-ви вид
7. за Модул 10-необходими 2 броя настолни комютърни конфигурации
8. за Модул 11-необходими 1 бр. настолна комютьрна конфигурация, 1 бр. цветен, лазерен, многофункционален принтер
9. за Модули 12, 13, 14 и 15- необходими 2 бр. настолни комютърни конфигурации
10. за инсталация на цялата система с всички модули са необходими 2 бр. сървърни конфигурации
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец)
3. Подписване на договор за разработване и въвеждане на ERP система и доставка на необходимия хардуер с избран изпълнител (4 месец)
4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на ERP системата и на необходимия хардуер (4-18 месец)
5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
434 840.00
434 624.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN