Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги) (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 броя и разходи за следното: закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маректингови планове; участие в събития в страната и чужбина- Част 1: Задача 1: Представяне за съгласуване от Управляващият орган (УО)Актуализиран план на процедурите за избор на изпълнител с оглед прилагане на правилната процедура/ред в съответствие с приложимото за тях законодателство (ЗОП, ЗУСЕСИФ) - 1 мес.
Задача 2: Провеждане на процедури по избор на изпълнители (ПМС) с предварителен контрол от УО: за закупуване на закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове - 1-4 мес .
Задача 3: Сформиране на екипа за изпълнение на проекта (мес.1), създаване и поддържане на система за комуникация чрез Наемане на квалифициран персонал (т.I от Бюджета). Включва разходи за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя), общо115 000 лв, вкл. 3.1 „Програмист, бази данни“, НКПД: 25216005, 1-18 мес., 4 часа/ден -24 980 лв. 3.2 „Продуктов мениджър“, НКПД: 24345005, 1-18 мес., 4 часа/ден – 21 100 лв. 3.3 „Програмист, софтуерни приложения“ НКПД: 25146001, 1-18 мес., 4 часа/ден - 21 100 лв. 3.4 „Началник производство“, НКПД: 21446021, 1-18 мес., 4 часа/ден - 21 442.40 лв. 3.5. Монтьор, апаратура НКПД: 74222006, 1-18 мес., 8 часа/ден, Лице с увреждане - 36 377. 60 лв. Квалифицираният персонал е отговорен за реализация на всички дейности и задачи за реализиране на пазара на предприемаческите идеи.
Задача 4: Подбор на персонал - Монтьор, апаратура НКПД: 74222006 – 1 месец;
Задача 5: Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея -мес.1-18.
5.1 Изготвяне на съдържание на базата от данни, което ще бъде интегрирано към базата данни на Софтуерна платформа (мес 1-7). Обхваща бази от данни, необхдими за подсигуряване на функционалностите на продукта Lafayette. Предвижда, интегриране на авторски математически алгоритъм за идентификация на потребителски профили чрез детектор и Smart Bluetooth Low Energy технологията. Разработване на съдържание, свързано с допълнителни опции (включително за социализация и комуникация между потребители) и вариации на продукта.
5.2 Разработване на мобилно приложение, съвместимо с предвидената Софтуерна платформа и функционалности на устройството (м.5-9).
5.3 Интегриране на изготвеното съдържание на базата от данни и елементи на авторските математически алгоритми (от т.5.1) към Базата от данни на доставената "Софтуерна платформа" с оглед автоматизиране на производствения процес и постигане на многократно по-нисък разход на енергия в сравнение с алтернативни решения (мес.8-10);
5.4 Тестване в реална среда на "Иновативно устройство “Lafayette” (мес.11-13). Тестово прилагане на проекти за технологични процеси с оглед постигане на функциониране чрез на минимум разход на енергия, измерване на разхода на енергия за всеки бизнес процеси и оптимизация.
5.5 Интегриране на подобрени бизнес процеси към Софтуерната платформа (мес 13-16);
5.6 Програмиране и препрограмиране на необходимия фърмуер (мес 8-18).
5.7 Съхранение, обработка и анализ на данни, свързани с усъвършенстване на устройството, процесите и неговата енергийна ефективност при тестване в реална среда и впоследствие за усъвършенстване на база на обратна връзка от потребителите (мес 11-18).
5.8.Интегриране на вариации (мес.12-17) с оглед използване при изготвяне на съответни маркетингови планове за пазарна реализация и при участия за представяне на кандидата и на неговия продукт, разширяване и развитие на дейността, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи.
5.9 Развитие на продуктите с оглед изисквания на пазара (мес. 17-18). Реализира се допълнително продуктово доразвиване с оглед резултатите от маркетинговите планове за пазарна реализация.
5.10 Персонализиране/активиране, тестване (измерване на техническата изправност)на устройства с оглед влизане в готовност за употреба (мес.4-18). |
248 000.00
|
312 668.67
|
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги) (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 броя и разходи за следното: закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маректингови планове; оналйн участия в събития в страната и чужбина- Част 2: (Продължение от Част 1)
Задача 6: Доставка на ДНА "Уеб-базирана софтуерна платформа, обслужваща производството и функционирането на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения"– т.3.1 от Бюджета: 50 000лв.Софтуерната платформа предвижда да създаде основа и възможност за функциониране на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения, в основата на който стоят научни и авторски параметри на производствения процес. Към нея (към База данни) се интегрира съдържание изготвено в рамките на „Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея“. Автоматично прилага авторски математически алгоритми, на база на който се постига многократно по-голяма енергийна ефективност на продукта, в сравнение с алтернативни решения. Представлява смарт среда за производство и функциониране на устройството.
Задача 7: Наем на работни помещения в област Видин, необходими за реализация на пазара на иновативен нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения(т.5.1 от Бюджета – 25000лв.). С оглед обслужване на производствения процес помещенията: трябва да бъдат климатизирани, да вкл. минимум следното обособено складово помещение с рафтове за готова продукция; склад за изходен материал; помещение за отпадъчен материал; производствено помещение, с 5 работни места офис помещение, санитарен възел, като към наемната цена следва да бъдат включени вс. режийни разходи и разходите за офис консумативи.
Задача 8: Доставка на "Материали и консумативи, необходими за реализация на пазара на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения", т.4.1 от Бюджета: 25000лв.: две категории материали и консумативи – именно електронни модули, развойни платки, кутийки от биоразградима пластмаса, батерии, които ще бъдат влагани в производството на предвидените по проекта продукти и чиито конкретни показатели се уточняват в рамките на Задача 5. Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея
Задача 9: Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея – продукт, т.8.1 Бюджета- 23 000лв. Дейността обхваща изработване на маркетингови планове за продукта, като се извършват директни тестове с потребители, като резултатите се използват за развитие на продуктите с оглед изисквания на пазара. Изготвя се и пазарни анализи и проучвания за продукта, които определят стратегическите и тактически решения при участие в събития в страната и чужбина на квалифицирания персонал, разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. Изготвените доклади ще служат за пазарна реализация на предприемаческата идея.
Задача 10: Онлайн участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти , разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи: Представяне на изработените промоционални продукти в рамките на проекта, сключване на договори, създаване на партньорства, участие в мрежи. Стратегическите решения за избор на събития и подходи се определят от Пазарен анализ и проучване на всеки един продукт |
0.00
|
5 445.96
|
Дейност за визуализация на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр.табела; 100бр.плакати; 5000бр.стикери: Дейността обхваща задачи, свързани с повишаване на обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, които се реализират чрез различни средства - табела, стикери, плакати и съобщения в медиите, други. За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали и др., свързани с проекта, всеки бенефициент е ще прилага мерки за публичност и комуникация.
Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) ще посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта.
Целта на задачите, свързани с визуализация е да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, така както да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти и не на последно място да информират за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейския фонд за регионално развитие.
Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) ще посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта. Във връзка с ангажимента по визуализация по проекта задачите ще бъдат реализирани по следния начин:
- Обявленията, свързани с избор на изпълнител и всички публикации в медиите ще съдържат изчерпателна информация, в съответствие с Насоките за визуализация (мес 1-18);
- Инсталирана Табела по проекта на видно място при официалния вход на производственото помещение, 1бр.А2 (мес.4);
- 100 бр. луксозни плакати А3 ще бъдат използвани при участие в Участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти (стоки и/или услуги), разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи (мес.4-18);
- 5000 бр. стикери, които ще бъдат поставени на всички елементи на доставеното ДМА както и на опаковките на продуктите, които ще бъдат изработени в рамките на проекта и които от своят страна ще бъдат използвани за маркетинговото проучване и за промоция при Участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти (стоки и/или услуги), разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи (мес.4-18).
Табелата, плакатите и стикерите ще бъдат възложени на изпълнител след провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно правилата на ПМС 160. |
2 000.00
|
1 950.00
|