Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Информационните и комуникационни технологии в последните години значително подпомогнаха и подобриха бързината и качеството на обслужването в заведенията за обществено хранене, бяха внедрени разнообразие от специализирани системи за управление на бизнес процесите, електронни устройства, използвани от различните звена в заведението.  Често срещани проблеми и предизвикателства в заведенията за обществено хранене обаче остават ситуациите, свързани със забавяне на обслужването. В контекста на засилен темп на внедряване на нови технологии в областта много заведения за обществено хранене въведоха частична автоматизация, свързана с преглед/избор на желани храни и напитки, но те като цяло се отличават с това, че обхващат ограничени елементи на бизнес процеса-най-често алтернативните решения се ограничават до дигитализирани менюта в електронен вид, а за поръчка се следва система от стъпки. Целевите групи обхващат: Търговци, които функционират в сферата на общественото хранене и техните клиенти на заведения за обществено хранене и социални услуги, свързани с доставка на храна на лица с увреждания; Целите на проекта са: Предоставяне на подкрепа на  „Лафайет 2018“ ЕООД за реализация на пазара на предприемаческа идея – нов продукт, иновативна система “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения, произведена и функционираща в смарт среда, свързана с устройство-детектор, вписваща се в концепцията за смарт домове и смарт градове и постигане на устойчив ефект по отношение на новосъздаденото предприятие „Лафайет 2018“ ЕООД  чрез създаване и постигане на стабилност и устойчивост на работните места и постигане на ръст. Предвидените дейности обхващат дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея и дейност за визуализация на проекта. Очакваният резултат е реализация на пазара на нов продукт “Lafayette”, който изцяло посреща потребностите на целевите групи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги) (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 броя и разходи за следното: закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маректингови планове; участие в събития в страната и чужбина- Част 1: Задача 1: Представяне за съгласуване от Управляващият орган (УО)Актуализиран план на процедурите за избор на изпълнител с оглед прилагане на правилната процедура/ред в съответствие с приложимото за тях законодателство (ЗОП, ЗУСЕСИФ) - 1 мес. Задача 2: Провеждане на процедури по избор на изпълнители (ПМС) с предварителен контрол от УО: за закупуване на закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове - 1-4 мес . Задача 3: Сформиране на екипа за изпълнение на проекта (мес.1), създаване и поддържане на система за комуникация чрез Наемане на квалифициран персонал (т.I от Бюджета). Включва разходи за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя), общо115 000 лв, вкл. 3.1 „Програмист, бази данни“, НКПД: 25216005, 1-18 мес., 4 часа/ден -24 980 лв. 3.2 „Продуктов мениджър“, НКПД: 24345005, 1-18 мес., 4 часа/ден – 21 100 лв. 3.3 „Програмист, софтуерни приложения“ НКПД: 25146001, 1-18 мес., 4 часа/ден - 21 100 лв. 3.4 „Началник производство“, НКПД: 21446021, 1-18 мес., 4 часа/ден - 21 442.40 лв. 3.5. Монтьор, апаратура НКПД: 74222006, 1-18 мес., 8 часа/ден, Лице с увреждане - 36 377. 60 лв. Квалифицираният персонал е отговорен за реализация на всички дейности и задачи за реализиране на пазара на предприемаческите идеи. Задача 4: Подбор на персонал - Монтьор, апаратура НКПД: 74222006 – 1 месец; Задача 5: Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея -мес.1-18. 5.1 Изготвяне на съдържание на базата от данни, което ще бъде интегрирано към базата данни на Софтуерна платформа (мес 1-7). Обхваща бази от данни, необхдими за подсигуряване на функционалностите на продукта Lafayette. Предвижда, интегриране на авторски математически алгоритъм за идентификация на потребителски профили чрез детектор и Smart Bluetooth Low Energy технологията. Разработване на съдържание, свързано с допълнителни опции (включително за социализация и комуникация между потребители) и вариации на продукта. 5.2 Разработване на мобилно приложение, съвместимо с предвидената Софтуерна платформа и функционалности на устройството (м.5-9). 5.3 Интегриране на изготвеното съдържание на базата от данни и елементи на авторските математически алгоритми (от т.5.1) към Базата от данни на доставената "Софтуерна платформа" с оглед автоматизиране на производствения процес и постигане на многократно по-нисък разход на енергия в сравнение с алтернативни решения (мес.8-10); 5.4 Тестване в реална среда на "Иновативно устройство “Lafayette” (мес.11-13). Тестово прилагане на проекти за технологични процеси с оглед постигане на функциониране чрез на минимум разход на енергия, измерване на разхода на енергия за всеки бизнес процеси и оптимизация. 5.5 Интегриране на подобрени бизнес процеси към Софтуерната платформа (мес 13-16); 5.6 Програмиране и препрограмиране на необходимия фърмуер (мес 8-18). 5.7 Съхранение, обработка и анализ на данни, свързани с усъвършенстване на устройството, процесите и неговата енергийна ефективност при тестване в реална среда и впоследствие за усъвършенстване на база на обратна връзка от потребителите (мес 11-18). 5.8.Интегриране на вариации (мес.12-17) с оглед използване при изготвяне на съответни маркетингови планове за пазарна реализация и при участия за представяне на кандидата и на неговия продукт, разширяване и развитие на дейността, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. 5.9 Развитие на продуктите с оглед изисквания на пазара (мес. 17-18). Реализира се допълнително продуктово доразвиване с оглед резултатите от маркетинговите планове за пазарна реализация. 5.10 Персонализиране/активиране, тестване (измерване на техническата изправност)на устройства с оглед влизане в готовност за употреба (мес.4-18). 248 000.00 312 668.67
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги) (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 броя и разходи за следното: закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маректингови планове; оналйн участия в събития в страната и чужбина- Част 2: (Продължение от Част 1) Задача 6: Доставка на ДНА "Уеб-базирана софтуерна платформа, обслужваща производството и функционирането на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения"– т.3.1 от Бюджета: 50 000лв.Софтуерната платформа предвижда да създаде основа и възможност за функциониране на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения, в основата на който стоят научни и авторски параметри на производствения процес. Към нея (към База данни) се интегрира съдържание изготвено в рамките на „Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея“. Автоматично прилага авторски математически алгоритми, на база на който се постига многократно по-голяма енергийна ефективност на продукта, в сравнение с алтернативни решения. Представлява смарт среда за производство и функциониране на устройството. Задача 7: Наем на работни помещения в област Видин, необходими за реализация на пазара на иновативен нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения(т.5.1 от Бюджета – 25000лв.). С оглед обслужване на производствения процес помещенията: трябва да бъдат климатизирани, да вкл. минимум следното обособено складово помещение с рафтове за готова продукция; склад за изходен материал; помещение за отпадъчен материал; производствено помещение, с 5 работни места офис помещение, санитарен възел, като към наемната цена следва да бъдат включени вс. режийни разходи и разходите за офис консумативи. Задача 8: Доставка на "Материали и консумативи, необходими за реализация на пазара на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения", т.4.1 от Бюджета: 25000лв.: две категории материали и консумативи – именно електронни модули, развойни платки, кутийки от биоразградима пластмаса, батерии, които ще бъдат влагани в производството на предвидените по проекта продукти и чиито конкретни показатели се уточняват в рамките на Задача 5. Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея Задача 9: Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея – продукт, т.8.1 Бюджета- 23 000лв. Дейността обхваща изработване на маркетингови планове за продукта, като се извършват директни тестове с потребители, като резултатите се използват за развитие на продуктите с оглед изисквания на пазара. Изготвя се и пазарни анализи и проучвания за продукта, които определят стратегическите и тактически решения при участие в събития в страната и чужбина на квалифицирания персонал, разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. Изготвените доклади ще служат за пазарна реализация на предприемаческата идея. Задача 10: Онлайн участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти , разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи: Представяне на изработените промоционални продукти в рамките на проекта, сключване на договори, създаване на партньорства, участие в мрежи. Стратегическите решения за избор на събития и подходи се определят от Пазарен анализ и проучване на всеки един продукт 0.00 5 445.96
Дейност за визуализация на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр.табела; 100бр.плакати; 5000бр.стикери: Дейността обхваща задачи, свързани с повишаване на обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, които се реализират чрез различни средства - табела, стикери, плакати и съобщения в медиите, други. За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали и др., свързани с проекта, всеки бенефициент е ще прилага мерки за публичност и комуникация. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) ще посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта. Целта на задачите, свързани с визуализация е да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, така както да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти и не на последно място да информират за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейския фонд за регионално развитие. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) ще посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта. Във връзка с ангажимента по визуализация по проекта задачите ще бъдат реализирани по следния начин: - Обявленията, свързани с избор на изпълнител и всички публикации в медиите ще съдържат изчерпателна информация, в съответствие с Насоките за визуализация (мес 1-18); - Инсталирана Табела по проекта на видно място при официалния вход на производственото помещение, 1бр.А2 (мес.4); - 100 бр. луксозни плакати А3 ще бъдат използвани при участие в Участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти (стоки и/или услуги), разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи (мес.4-18); - 5000 бр. стикери, които ще бъдат поставени на всички елементи на доставеното ДМА както и на опаковките на продуктите, които ще бъдат изработени в рамките на проекта и които от своят страна ще бъдат използвани за маркетинговото проучване и за промоция при Участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти (стоки и/или услуги), разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи (мес.4-18). Табелата, плакатите и стикерите ще бъдат възложени на изпълнител след провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно правилата на ПМС 160. 2 000.00 1 950.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.