Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към една от най-уязвимите целеви групи на пазара на труда - безработни и неактивни младежи до 29 годишна възраст.
Липсата на трудов опит сред младежите е основен проблем при изграждане на трудови навици и осигуряване на устойчива заетост.
Бенефициентът "Пепина-М" ЕООД ще осигури нови работни места и повишаване на знанията и уменията за 14 младежи, като на лицата ще бъде осигурена устойчива заетост и обучения по професионална квалификация и ключова компетентност.

За постигането на тези цели по проекта са предвидени за изпълнение 6 дейности, както следва:
1. Управление на проекта;
2. Обособяване на нови работни места;
3. Избор на представители на целевата група;
4. Осигуряване на заетост за безработните лица за 12 месеца;
5. Обучение на новоназначените служители;
6. Публичност и визуализация.

Проектът ще се изпълни в рамките на 15 месеца, в които е предвидена 12 месечна заетост за 14 лица, като поне 7 от тях ще запазят заетостта си след приключване на проектните дейности.
Новите работни места ще бъдат разкрити в гр. София, като това ще даде възможност на младежи от региона да се реализират професионално и да повишат квалификацията си.

Благодарение на предвидените за закупуване оборудване, обзавеждане и софтуери, работодателят ще разкрие нови работни места, разполагащи с подходящи условия и база за професионална реализация на новоназначените безработни или неактивни младежи.

Изпълнението и напредъкът по проекта ще бъдат отразени в публичното пространство чрез мерки, които са определени съгласно утвърдения „Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” - провеждане на 2 пресконференции (въвеждаща и заключителна), публикуване на 2 статии в медиите, поставянето на 3 информационни табели, както и разпространението на информационни брошури.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: За да се постигне успешно реализиране на проекта, е необходимо да бъде създадено звено за управление, което да е отговорно както за техническото, така и за финансовото изпълнение на проекта. След стартирането на проекта ще се състои среща, на която да бъдат подписани граждански договори с членовете на екипа и ще бъдат разпределени задачите и отговорностите за всеки от тях. За успешното реализиране на проекта за срок от 15 месеца ще бъдат назначени 1 ръководител проект, 1 счетоводител и 1 координатор. Основните качества, на които е заложено при избора на екип са инициативност, опит в мениджмънта и управлението на проекти, опит в работа с хора, както и умения за работа в екип. Ръководителят по проекта е отговорен за организирането и правилното изпълнение на предвидените проектни дейности. Организира срещите на екипа. Ръководителят представлява водещата организация в публичните и изяви и документи. Също така осъществява контрол на разходите и заедно със счетоводителя по проекта подготвят документите за отчитане и верификация. Счетоводителят по проекта е отговорен за коректното изразходване и отчитане на средствата, както и за изработването на договорите с членовете на екипа, с новоназначените служители и с външните изпълнители. Изготвя финансовата и счетоводна документация по проекта. Подготвя финалния и междинните финансови отчети. На счетоводителят ще бъде вменена финансова отговорност. Координаторът отговаря за оперативното изпълнение на проекта, съгласува и координира дейностите и задълженията на членовете на екипа. Подготвя финалния и междинните технически отчети. Съдейства на обучаващите организации за провеждане на учебния процес. Изготвя месечни справки и отчети. Поддържа контакт с представителите на държавните институции. 22 046.38 21 889.51
Обособяване на нови работни места: По проекта ще бъдат разкрити 14 нови работни места за безработни и неактивни младежи до 29 годишна възраст. Освен със знания и умения, всеки служител трябва да разполага със съответното оборудване и обзавеждане, за да върши ефективно и безопасно своята работа. Затова е предвидено обособяването на работните места да бъде обезпечено с изискуемите дълготрайни материални и нематериални активи. Дейността е планирана за изпълнение през първите 3 проектни месеца, като ще се изпълнява успоредно с подбора на лицата. Целта е работните места да са обособени до назначаването на работа на лицата, за да може същите да стартират работата си в ефективна работна среда. За работните места на всички новоназначени лицата ще бъдат осигурени компютри и комплект бюро със стол. За оперативната работа ще бъде доставено мултифункционално устройство. Основната работа на лицата ще зависи от покупката на специализиран софтуер за финансово-счетоводна, складова и логистична организация и отчетност на работния процес и артикули. Чрез този софтуер ще се извършва целият процес на онлайн продажби от постъпване на стоката в склада, през онлайн поръчката на клиента и до реализиране на самата продажба. Чрез него може да бъде проследявано движението на всяка една стока и нейното крайно осчетоводяване. Ще бъдат закупени 2 броя сървъри, на които ще бъде инсталиран, поддържан и защитен от външна намеса новият специализиран софтуер Доставеното оборудване и обзавеждане ще бъде застраховано за срока за изпълнение на проекта с цел компенсация при евентуални природни бедствия, аварии, кражби и др. 66 339.15 66 139.15
Избор на представители на целевата група: Целевата група по проекта е безработни и неактивни лица на възраст до 29 години. От посочената целева група ще бъдат избрани 14 младежи за включване в заетост и обучения по професионална квалификация, както следва: - 5 лица, назначени на длъжност "Специалист, продажби" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, продажби и реклама" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език; - 3 лица, назначени на длъжност "Продавач, интернет търговия" и включени в обучения по специалност „Електронна търговия” и чужд език. Изборът на лицата ще се проведе в Дирекциите „Бюро по труда” в София. Ще бъдат спазени всички изисквания по одобрената процедура за подбор. За коректното провеждане на процедурата ще се създаде комисия за подбор, като нейни членове ще бъдат, както членове на екипа за управление, така и служители на Дирекциите „Бюро по труда”. Назначаването на одобрените лица на новосъздадените работни места е предвидено за 4-ти проектен месец, затова подборите ще се проведат през първите 3 проектни месеца, което е достатъчно, за да се изберат мотивирани кандидати. Началото на процедурата ще бъде поставено в 1-ви проектен месец с подаване на Заявка от страна на Кандидата. Ще бъде изготвена и утвърдена цялата изискуема за подбора документация. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост за безработните лица за 12 месеца: Дейността ще стартира от 4-ти проектен месец и включва разкриването на 14 нови работни места за представителите от целевата група за период от 12 месеца. Поради нарастващия обем на дейности в дружеството, с цел повишаване качеството на организацията, е предвидено обособяването на нови работни места. Служителите ще разполагат с напълно оборудвани и обзаведени работни места, като ключов за извършване на задълженията им е специализираният софтуер. Лицата ще бъдат назначени на длъжности, както следва: - 5 лица, назначени на длъжност "Специалист, продажби"; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, работа с клиенти"; - 3 лица, назначени на длъжност "Организатор, продажби и реклама"; - 3 лица, назначени на длъжност "Продавач, интернет търговия". Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение. Сключените трудови договори ще бъдат заверени в Националната агенция по приходите. Ще бъдат утвърдени длъжностни характеристики, които ще определят задълженията и отговорностите на новоназначените лица. Съгласно действащото българско законодателство ще бъде стриктно водена цялата необходима документация. Ще се проведе първоначален инструктаж за работа със закупената техника и софтуер. Редовно ще се води форма за присъствие на работното място (форма 76). Счетоводителят по проекта ще обработва ежемесечно финансово-счетоводните документи, свързани с възнагражденията на новоназначените служители. 104 323.68 104 587.99
Обучение на новоназначените служители: Съгласно изискванията на Европейския съюз и издадените от него регламенти, както и постановленията на Министерски съвет на Република България, ще бъдат спазени всички указания за избор на обучаващи организации, които да проведат качествени обучения според целите на проекта. В началото на проектните дейности ще бъде изготвен график за избор на външни изпълнители, съгласно указанията на Управляващия орган - Министерството на труда и социалната политика. Същият ще бъде предоставен на Управляващия орган за съгласуване. Изборът на обучаващи организации ще се проведе съгласно разписаното в ПМС №118/20.05.2014г. - избор без провеждане на тръжна процедура, тъй като сумата за обучения не надвишава определения с изменение от 03.07.2015г. праг от 30 000 лв. В резултат на предприетите действия ще бъдат избрани обучаващи организации, които да извършат предвидените обучения по професионална квалификация и ключови компетентности за 14 безработни и неактивни младежи до 29 години, както следва: 1. Обучение по професионална квалификация по професия 482040 - "Организатор Интернет приложения", специалност 4820401 - „Електронна търговия” - 600 учебни часа за част от професия трета квалификационна степен (300 часа теория + 300 часа практика); 2. Обучение по чужд език по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - 3 нива и общо 300 учебни часа (150 часа теория + 150 часа практика). Лицата ще изучават английски език, като универсален международен език; Обучението по професионална квалификация „Електронна търговия” отговаря в най-пълна степен на изискванията на предвидените длъжности по новосъздадените работни места, както и на основната цел на дружеството да бъде конкурентоспособно на пазара за електронна търговия. Това обучение ще постави основите за придобиване на знания и умения, нужни за коректно изпълнение на служебните задължения. Обучението по английски език ще осигури по-голяма комуникативност на служителите при работата им с клиенти и софтуер. Лицата, успешно завършили обученията, ще получат удостоверения за професионална квалификация и сертификати за придобита ключова компетентност. Също така ще бъдат осигурени необходимите учебни материали и консумативи. 25 550.00 25 340.00
Публичност и визуализация: Информационната кампания е важна за изпълнението на проекта. Публичната информираност ще бъде коректив за нашите действия. Съгласно утвърдения „Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” ще се проведат 2 пресконференции с представители на медиите – в началото и края на проекта, на които ще бъдат обявени нашите цели и заложени показатели, а след това ще бъдат отчетени постигнатите резултати. В информационната кампания ще се заложи на съвременни методи за информиране – в медиите ще бъдат публикувани 2 статии относно идеята, целите и постигнатите резултати по проекта. На местата, на които ще се реализира проектът, ще бъдат поставени информационни табели, съдържащи всички задължителни по регламент реквизити. Също така ще бъдат отпечатани информационни брошури. За нуждите на информационната кампания ще се проведат съответните действия, разписани в ПМС №118/20.05.2014г. 2 204.63 2 204.63

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.