Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към закупуване на интегриран компекс от дълготрайни материални и нематериални активи, чрез които да може да се изгради облачна платформа, която да бъде използвана за предоставяне на по-качествени услуги на клиентите на Булпрос Консултинг АД, съобразени с техните специфични нужди. Активите включват: 
- Изчислителни ракмаунт сървъри (4 бр.)
- Сървър за резервни копия (1 бр.);
  Облачната платформа ще бъде конфигурирана и изградена в дейта център на Телеком Сървис България - в с. Капитан Андреево. Чрез закупуване на посочените активи и изграждане на Облачната платформа, Булпрос консултинг ще оптимизира работните си процеси, ще подобри и същевременно ще увеличи своя производствен капацитет.  Създадената облачна платформа ще позволи на Булпрос да удвои броя на налични виртуални среди, в които да се разработват и тестват ИТ решения за клиентите на фирмата, като същевременно ще се съкрати от 4 до 8 пъти времето, необходимо за конфигуриране на нова виртуална среда.  Инвестицията в облачна платформа ще осигури и добавена стойност, тъй като тя ще позволи да се предлагат и допълващи услуги на клиентите (инфраструктура в облака, интранет в облака), като по този начин по същество ще се разнообрази портфолиото на Булпрос Консултинг. С оглед на обстоятелството, че и към настоящия момент голяма част от клиентите на компанията са чуждестранни фирми, изграждането на облачна платформа ще позволи на Булпрос Консултинг да затвърди своите позиции на външния пазар и съответно да подобри своя експортен потенциал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Шаси за блейд сървъри - 1бр.): В рамките на дейността ще бъде закупено шаси за блейд сървъри. Това е устройство, което се помества в технологичен шкаф (с размери, определени по техническа спецификация). В шасито се инсталират самите блейд сървъри (отделен ДМА, предвиден за закупуване по проекта), като същите ще се използват за създаване на клъстер за управление на облачната платформа, която трябва да бъде изградена по проекта. В този смисъл, шасито за блейд сървъри представлява необходима предпоставка за изграждането на облачна платформа. С нейното създаване, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 23 515.29 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Шаси за блейд сървъри - 1бр.): В рамките на дейността ще бъде закупено шаси за блейд сървъри. Това е устройство, което се помества в технологичен шкаф. В шасито се инсталират самите блейд сървъри (отделен ДМА, предвиден за закупуване по проекта), като същите ще се използват за създаване на клъстер за управление на облачната платформа, която трябва да бъде изградена по проекта. В този смисъл, шасито за блейд сървъри представлява необходима предпоставка за изграждането на облачна платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктра с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Изчислителен блейд сървър - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. изчислителни блейд сървъри. Блейд сървърите ще бъдат използвани за създаване на т.нар. Клъстър за управление. Той служи за централизирано управление на Облачната платформа. Използват се два броя, за да се гарантира непрекъсваемост на услугата при повреда в един от сървърите. Със създаването на Облачната платформа, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 128 341.03 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Изчислителен блейд сървър - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. изчислителни блейд сървъри. Блейд сървърите ще бъдат използвани за създаване на т.нар. Клъстър за управление. Той служи за централизирано управление на Облачната платформа. Използват се два броя, за да се гарантира непрекъсваемост на услугата при повреда в един от сървърите. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси и разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Изчислителен рак-маунт сървър - 4 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 4 бр. изчислителни рак-маунт сървъри. Изчислителните рак-маунт сървъри ще се използват за създаване на т.нар. Изчислителен клъстър. Върху този клъстър се създават виртуалните машини, които се използват от служителите в компанията за създаване на виртуални инфраструктури в облачната платформа. Със създаването на Облачната платформа, респективно с наличието на предпоставки за създаване на виртуални инфраструктури, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 287 454.99 287 454.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Изчислителен рак-маунт сървър - 4 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 4 бр. изчислителни рак-маунт сървъри. Изчислителните рак-маунт сървъри ще се използват за създаване на т.нар. Изчислителен клъстър. Върху този клъстър се създават виртуалните машини, които ще се използват от служителите в компанията за създаване на виртуални инфраструктури в облачната платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Основен комутатор (core switch) - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. основни комутатори. Основните комутатори предоставят високоскоростна етърнет връзка на всички компоненти в Облачната платформа, чрез която те си комуникират. В този смисъл, основните комутатори представляват необходима предпоставка за изграждането и функционирането на облачната платформа. Със създаването на Облачната платформа, респективно с наличието на предпоставки за създаване на виртуални инфраструктури, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 83 579.01 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Основен комутатор (core switch) - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. основни комутатори. Основните комутатори предоставят високоскоростна етърнет връзка на всички компоненти в Облачната платформа, чрез която те си комуникират. В този смисъл, основните комутатори представляват необходима предпоставка за изграждането и функционирането на облачната платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - спомагателен комутатор (access switch) - 2 бр.) : В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. спомагателни комутатори. Спомагателните комутатори служат за да свържат всички компоненти в една мрежа, както и да управляват на хардуерно ниво блейд и ракмаунт сървърите. В този смисъл, спомагателните комутатори представляват необходима предпоставка за изграждането и функционирането на облачната платформа. Със създаването на Облачната платформа, респективно с наличието на предпоставки за създаване на виртуални инфраструктури, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 66 969.28 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - спомагателен комутатор (access switch) - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. спомагателни комутатори. Спомагателните комутатори служат за да свържат всички компоненти в една мрежа, както и да управляват на хардуерно ниво блейд и ракмаунт сървърите. В този смисъл, спомагателните комутатори представляват необходима предпоставка за изграждането и функционирането на облачната платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Защитна стена - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. защитни стени. Защитната стена се състои от две устройства в клъстърна конфигурация, чието предназначение е да предпазва Облачната платформа от външни атаки и опити за проникване в платформата. В този смисъл, защитната стена представлява необходима предпоставка за функционирането на облачната платформа. Със създаването на Облачната платформа, респективно с наличието на предпоставки за създаване на виртуални инфраструктури, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 43 147.86 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Защитна стена - 2 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 бр. защитни стени. Защитната стена се състои от две устройства в клъстърна конфигурация, чието предназначение е да предпазва Облачната платформа от външни атаки и опити за проникване в платформата. В този смисъл, защитната стена представлява необходима предпоставка за функционирането на облачната платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДНМА - Пакетни (Bundle) лицензи за сървърна операционна система и за софтуер за управление на виртуални машини - 7 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 7 бр. пакетни лицензи за сървърна операционна система и за софтуер за управление на виртуални машини. Сървърната операционна система е софтуер, който управлява хардуерните ресурси и компоненти (процесор, оперативна памет, твърд диск, дънна платка, захранване, мрежови адаптер, и т.н.) на блейд и ракмаунт сървърите, представляващи част от Облачната платформа. Върху сървър с инсталирана операционна система могат да се изпълняват различни приложения (апликации). Софтуерът за управление на виртуални машини позволява централизирано управление на цялата виртуална инфраструктура (виртуални мрежи, виртуални машини, виртуални адаптери) в рамките на Облачната платформа. Тя се използва за създаване, конфигуриране, изтриване, автоматизация и т.н. на виртуалните ресурси. Системата е отговорна за непрекъснатостта на работа на виртуалните машини. В този смисъл - закупуването на лицензи за сървърна операционна система и за софтуер за управление на виртуални машини е необходима предпоставка за функционирането на Облачната платформа. Предвиден е по един пакетен лиценз за двата блейд сървъра, за четирите рак-маунт сървъра и за сървъра за резервни копия (или общо 7 лиценза), които също са част от предвидената за изграждане облачна платформа. Със създаването на Облачната платформа, респективно с наличието на предпоставки за създаване и използване на виртуални инфраструктури, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 189 972.32 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДНМА - Пакетни (Bundle) лицензи за сървърна операционна система и за софтуер за управление на виртуални машини - 7 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупени 7 бр. пакетни лицензи за сървърна операционна система и софтуер за управление на виртуални машини. Сървърната операционна система е софтуер, който управлява хардуерните ресурси и компоненти (процесор, оперативна памет, твърд диск, дънна платка, захранване, мрежови адаптер, и т.н.) на блейд и ракмаунт сървърите, представляващи част от Облачната платформа. Върху сървър с инсталирана операционна система могат да се изпълняват различни приложения (апликации). Софтуерът за управление на виртуални машини позволява централизирано управление на цялата виртуална инфраструктура (виртуални мрежи, виртуални машини, виртуални адаптери) в рамките на Облачната платформа. Тя се използва за създаване, конфигуриране, изтриване, автоматизация и т.н. на виртуалните ресурси. Системата е отговорна за непрекъснатостта на работа на виртуалните машини. В този смисъл - закупуването на лицензи за сървърна операционна система и за софтуер за управление на виртуални машини е необходима предпоставка за функционирането на Облачната платформа. Предвиден е по един пакетен лиценз за двата блейд сървъра, за четирите рак-маунт сървъра и за сървъра за резервни копия (или общо 7 лиценза), които също са част от предвидената за изграждане облачна платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси и разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Сървър за резервни копия - 1 бр.): В рамките на дейността ще бъде закупен 1 бр. сървър за резервни копия. Сървърът за резервни копия е с голям обем на твърдо дисково пространство и се използва за съхранение на копия на виртуалните машини с възможност за възстановяване на изгубени или изтрити данни. В този смисъл, той представлява необходима предпоставка за функционирането на основни елементи от облачната платформа. Със създаването на Облачната платформа, респективно с наличието на предпоставки за създаване на виртуални инфраструктури, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 54 677.38 54 677.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Сървър за резервни копия - 1 бр.): В рамките на дейността ще бъде закупен 1 бр. сървър за резервни копия. Сървърът за резервни копия е с голям обем на твърдо дисково пространство и се използва за съхранение на копия на виртуалните машини с възможност за възстановяване на изгубени или изтрити данни. В този смисъл, той представлява необходима предпоставка за функционирането на основни елементи от облачната платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Система за съхранение на данни - 1 бр.) : В рамките на дейността ще бъде закупена 1 бр. система за съхранение на данни. Системата за съхранение на данни се използва за съхранение на виртуалните дискове на виртуалните машини. По време на работа, виртуалните машини, които се изпълняват на Изчислителния клъстър достъпват своите виртуални дискове, разположени върху системата за съхранение на данни. Високата скорост на трансфер на данни на системата позволява нормално опериране на виртуалните машини. В този смисъл, системата за съхранение на данни представлява необходима предпоставка за функционирането на облачната платформа. Със създаването на Облачната платформа, вътрешните производствени процеси на Булпрос Консултинг ще се оптимизират (подобрят) и същевременно ще се увеличи капацитетът на компанията. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Създаването и конфигурирането на една среда към момента отнема между 2 и 4 часа. С имплементирането на Облачната платформа, това време ще се сведе до 10-15мин, както и ще позволи на разработчиците сами да си създават такива среди, без да ангажират техническия отдел на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет, чрез добавяне на допълнителни хардуерни ресурси. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. Информация за проекта ще бъде публикувана на уеб-сайта на бенефициента. Визуалната идентификация ще бъде в съответствие с изискванията и правилата, заложени в приложимите Регламенти на ЕС и в съответствие с условията на Оперативната програма. 284 492.00 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуването на ДМА - Система за съхранение на данни - 1 бр.): В рамките на дейността ще бъде закупена 1 бр. система за съхранение на данни. Системата за съхранение на данни се използва за съхранение на виртуалните дискове на виртуалните машини. По време на работа, виртуалните машини, които се изпълняват на Изчислителния клъстър достъпват своите виртуални дискове, разположени върху системата за съхранение на данни. Високата скорост на трансфер на данни на системата позволява нормално опериране на виртуалните машини. В този смисъл, системата за съхранение на данни представлява необходима предпоставка за функционирането на облачната платформа. Към настоящия момент Булпрос Консултинг разполага с приблизително 250 работни среди за разработване и тестване на ИТ решения за клиентите на фирмата. Началният капацитет на Облачната платформа (с оглед на планираните за закупуване ДМА) ще е със 150-200 среди, като архитектурата й ще позволява много лесно увеличаване на този капацитет. С нейното създаване, обаче, фирмата ще може да разнообрази услугите, които предлага на клиентите си, тъй като на практика ще може много лесно и за кратко време (10-15 мин.) да конфигурира нова виртуална инфраструктура с оглед на нуждите на даден нов клиент. По този начин на клиентите ще могат да се предлагат за ползване и допълнителни услуги от типа: "инфраструктура в облака", "интранет в облака" и др. Стъпки за реализация: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител с осъществяване на предварителен контрол от страна на Управляващия орган (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 3. Доставка на актива в предприятието и подписване на приемно-предавателен протокол(от 6-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предавателен протокол(от 10-ти до 14-ти месец) 5. Осигуряване на визуализация, в съответствие с изискванията на Оперативната програма - поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта, както и поставяне на стикер върху закупения актив. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.