Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Нови технологии за управление и организация като фактор за растеж и развитие" има за основна цел развитие на управленския капацитет и растеж на АСИ ТЕЛКО ООД на българския и международен пазар, чрез използване на информационни и комуникационни технологии. 
Специфичните цели на проекта са свързани с подобряване на редица бизнес процеси и процеси на управление на фирмената дейност. За постигане на проектните цели в проекта е предвидено изпълнение на дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на CRM система. Дейността се състои в придобиване и въвеждане на CRM система за нуждите на предприятието състояща се от основни и спомагателни модули. 
Реализацията на проекта ще допринесе за растежа и повишаване на управленския капацитет на АСИ ТЕЛКО ООД . Вследствие реализацията на проекта АСИ ТЕЛКО ООД ще повиши своята производителност и ще нараснат приходите от продажби. Проектът допринася и за подобряване на пазарните позиции на вътрешния пазар и за интернационализацията на услугите на предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на CRM система : Дейността има за цел придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието кандидат. Конкретно дейността се състои в закупуване и внедряване на CRM система за нуждите на Аси Телко, като софтуерът ще бъде доставен и внедрен от външен изпълнител. CRM системата ще съдържа следните основни модули: 1. Модул "Управление/обслужване на клиенти" - основната функция на модула е да регламентира, стандартизира и оптимизира взаимоотношенията с клиентите - както предоставянето на самата услуга, така и процесите на комуникация и взимане на оперативни решения. По отношение на обслужването системата ще създаде функционалности за регламентиране на срокове и начини за реакция, известявания и др. настройки необходими при предоставянето на услугите. 2. Модул "Маркетинг и продажби" - основна функция на модула е да автоматизира и оптимизира процесите по маркетинг и продажби на фирмените услуги. Дефинирането на таргет групи и стандартизирането на етапите в сектор продажби ще доведе пряко до подобряване на пазарната реализация на вътрешния и международен пазар. 3. Модул "Анализи" - модулът ще дава функционалности за измерване на удовлетвореността на клиентите, извеждането на справки по зададени критерии и аналитични фунционалности с оглед оптимизация на ресурси и процеси. Модулът съдържа аналитични функционалности подпомагащи и частично автоматизиращи процесите на взимане на решения на оперативно ниво. В допълнение към основните модули, CRM системата ще съдържа и спомагателни модули, които допринасят за цялостното управление на взаимоотношенията с клиенти като обработват и управляват процесите и данните в следните направления: 4. Модул "Човешки ресурси" - модулът ще управлява и ще оптимизира наличните и потенциални човешки ресурси като основен ресурс за предоставянето на услуги. Модулът ще управлява времето на заетия човешки ресурс чрез автоматично генериране на timesheets. Модулът ще оптимизира графиците за работа на персонала и ще анализира необходимостта от допълнителни човешки ресурси на база справки за натоварване, брой обслужвани клиенти/клетки и др. 5. Модул "Управление Финанси" - модулът е спомагателен и съдържа основно функционалности за управление на парични потоци, плащания, задължения и др. Модулът е пряко свързан с управлението на продажбите като връзката с останалите модули ще даде възможност за подобряване на събираемостта на вземанията и подобряване на взаимоотношенията с доставчици. 6. Модул "Управление на отпадъците" - категоризира видовете отпадъци от дейността на дружеството и ще дава възможност за делегиране на конкретни отговорности на персонала по съхранение и депониране на отпадъците Видът на системата и модулите са дефинирани на база нуждите на компанията - предоставянето на cloud услуги, към които е насочено развитието на фирмените услуги, поставя предизвикателство пред управлението на множество клиенти на абонаментен принцип. Т.е. услугите по настройка и поддръжка на софтуера за планиране и поддръжка на телеком мрежи изискват непрекъсваемост на процеса на обслужване. Именно с оглед постигане на непрекъсваемост на процеса (в контекста на business continuity plan) е необходимо създаването на обща информационна среда, в която да бъдат управлявани всички аспекти на взаимоотношенията с клиенти. CRM системата ще допринесе за: - подобряване на процеса на обслужване на клиенти - основно чрез модул "управление/обслужване на клиенти") - подобряване на процеса на реализация на самата cloud услуга - чрез модул "управление/обслужване на клиенти" и модул "Маркетинг и продажби" - подобряване на процеса на взимане на решения и оптимизиране на процеса на предоставяне на услугите - чрез модула за анализи - подобряване на процеса на организация на ресурсите - чрез модул "Човешки ресурси" - имайки предвид, че човешките ресурси са основния ресурс при предоставянето на услуги. - подобряване на процеса на интернационализация на услугите - основно чрез модул "маркетинг и продажби". 558 200.00 557 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.