Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Необходимостта от настоящият проект възниква от нарастващите нужди на компанията по отношение на производството, свързани с управление на производствените поръчки, събиране на данни в реално време и наблюдение на производството, оптимизиране на управлението на материалите и управление на качеството.

Целта на проекта е:
Подобряване на управленския капацитет на Лесто Продукт ЕООД, чрез придобиване и въвеждане на система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN ERP,  система за детайлно производствено планиране APS и интеграция с Infor LN, софтуерни приложения, софтуерен модул за Модул за Управление на отпадъците от дейността и ново оборудване необходимо за функционирането на системата.

Очаквани резултати:
1. Подобряване на процеса на планиране и вземане на решения;
2. Подобряване на процеса на организация на ресурсите;
3. Подобряване на процеса на организация на производствения процес;
4. Подобряване на процеса  на реализация на продуктите;
5. Подобряване на процеса на интернационализация на продуктите;
6. Въвеждане на организационна иновация;
7. Повишашане на  средните генерирани приходи от износ;
8. Нарастване на нетните приходи от продажби;
9. Нарастване на производителността на предприятието.

Основните дейности предвидени за изпъление са:
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на Система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN - 1 бр.: Като част от дейността ще бъде придобита и въведена Система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN - 1 бр. състояща се от следните модули: Модул Производство, Модул Качество, Модул Материали, Модул Поддръжка, Модул Автоматично събиране на данни, Модул KPI – анализ на производителността. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на лицензи за Система за управление на изпълнението MES; 3. Внедряване на системата: 3.1. Анализ и специфициране на клиентските изисквания: − Посещение и запознаване с производствените процеси в компанията − Преглед на приоритетите и особеностите на процесите по отчитане и управление на производствени поръчки, материали, събиране на данни, качество − Анализ на основните изисквания относно управление на изпълнението и нуждата от промени − Анализ на изискванията относно интеграция със съществуващата ERP Система − Детайлно определяне на целите на проекта − Изготвяне на документ с направените анализи и изводите от тях − Изготвяне на детайлен план за изпълнението на проекта − Представяне на резултатите от Анализа 4. Интеграция със съществуващи Infor LN: 4.1. Конфигуриране на MES и изграждане на интеграция с Infor LN и − Преглед и анализ на структурата на използваните данни в компанията − Подготовка на шаблони за статични данни − Създаване на данни / Експорт на данни от MS Infor LN − Импорт на данни в MES − Изграждане на конфигурация за управление на изпълнението в MES в съответствие с определените приоритети и цели в Дейност 1 − Инсталиране на MES и конфигурация на сървър на клиента − Тестване на софтуера с участие на ключови потребители. 4.2. Тестване и Сonference Room Pilot − Изготвяне на сценарий, данни и обхват за провеждане на симулация − Провеждане на симулация Conference Room Pilot − Преглед и оценка на резултатите от симулацията − Вземане на решение за преминаване към реална експлоатация на системата (Go-live) 4.3. Go-live с MES и поддръжка след go-live 5. Приемане на системата с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като бъде придобита и внедрена Система за управление на изпълнението MES и интеграна с Infor LN. Чрез внедряването на системата ще бъде насърчено използването на информационни и комуникационни технологии. 117 740.96 117 700.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване на специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES: Като част от дейността ще бъдат придобити и въведен специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES, както следва: Софтуер за управление на бази данни - 1 бр. с включен достъп за 10 потребителя Операционна система за сървър - 2бр. с включен достъп за 10 потребителя Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на лицензи за специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES; 3. Внедряване на специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES. 4. Приемане на специализираните софтуерни приложения с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. За работата на Системата за управление на изпълнението MES се изисква наличието на операционна система и система за управление на бази данни, и съответният достъп на портебителите до операционната система и базата данни. Чрез инвестицията в специализирани софтуерни приложения ще бъде осигурена операционна система за инсталация и бекъп, и система за управление на бази данни за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES с включен достъп за 10 потребителя. 9 043.52 8 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуерен модул за Модул за Управление на отпадъците от дейността.: Като част от дейността ще бъде разработен Модул за Управление на отпадъците от дейността, със следната функционалност: Модулът за Управление на отпадъците предоставя средства за събиране, транспортиране, преработка/ изхвърляне, управление и контрол на отпадъчните материали. Модулът регистрира материали, отпадащи от производствената дейност на компанията, с цел да намали въздействието им върху здравето и околната среда. Функции: Събира информация за количеството и вида на отпадъците, тяхното състояние и описание на дейностите, свързани с проследяването. Тази информация позволява ефективно управление на отпадъците на корпоративно ниво и съобразно нормативната уредба; - Изготвя автоматично набор от отчети за органите по контрол и администриране: РИОСВ, ИАОС; - Предлага възможност всеки участник в процеса по управление на отпадъците да следи своите дейности; - Обобщава информацията постъпила от всички участници в процеса на корпоративно ниво; - Подпомага изготвянето на анализи и прогнози; - Предоставя средства за обмен на данни с други системи; - Предлага възможности за добавяне на допълнителни функционалности Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на Модул за Управление на отпадъците от дейността; 3. Внедряване на Модул за Управление на отпадъците от дейността; 4. Приемане с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като чрез нея се насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги. Внедряването на този модул гарантира ефективно използване на ресурсите в производството и създава условия да се намали въздействието на компанията върху здравето и околната среда. Чрез тази инвестиция се гарантира и спазването на политиката по социална отговорност на компанията. Лесто Продукт ЕООД осъзнава, че връзката му с обществото и средата, в която работи и се развива, е от изключителна важност за просперитета на компанията. Също така знаем, че именно качеството на тази връзка и до колко етично, и по прозрачен начин допринасяме за благоденствието на обществото, ще бъдат използвани като критерии при оценката на бизнеса на компанията и доверието в нея. Затова компанията целенасочено се ангажира с дейности, които да подпомогнат личностното и професионално развитие на собствените й служители, както и социално-икономическото развитие и напредък на региона, в който е ситуирана производствената й база. Лесто Продукт ЕООД разгръща своята политика на корпоративна социална ангажираност около четири основни области: Общността, Околната среда, Личността и Бизнеса и активно работи по проекти, които обогатяват опита ни и внасят допълнителна стойност на усилията ни. Нашите инициативи са последователни и целенасочени, обединени около ясна програма за провеждането им. 9 779.15 7 800.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES.: Дейността представлява закупуване и въвеждане в експлоатация на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES, както следва: Индустриален таблет - 7 бр. Бекъп сървър - 1 бр. Сървър за инсталация - 1 бр. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES; 3. Въвеждане в експлоатация на на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES; 4. Приемане с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Дейността допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като осигури поддръжката на всички функционалности на Системата за управление на изпълнението MES. Индустриален таблет - 7 бр. От таблетите ще могат да се изпълняват всички функции на системата, като ще се използват основно за: - Възлагане за изпълнение и проследимост на производствени операции, включително достъп до производствена документация (чертежи, инструкции, технологична документация, необходими материали и др.); - Отчитане на начало / край на изпълнение на производствени операции; - Отчитане на произведено количество по поръчки за производство; - Приключване на производствени операции и поръчки; - Заприхождаване на готова / полуготова продукция; - Транспортиране на изделия в цеховете; - Отчитане на индиректни производствени дейности - пренастройки, поддръжка, почистване и др.; - Управление на инспекции по качество, регистриране на резултати от изпълнени тестове, назначаване на корективни дейности; - Складови операции - получаване на доставки, входящ контрол, заприхождаване, съхранение, изписване за производство, получаване от производство, експедиция, инвентаризация и др.; - Управление на инструментална екипировка; Сървър за инсталация - 1 бр. Необходим за цялостната инсталация на Системата за управление на изпълнението MES. Бекъп сървър - 1 бр. Необходим за осигуряване на надежната работа на Системата за управление на изпълнението MES, гарантиране на ефективен работен процес и предотвратяване на спиране на производственият процес, и загуба на данни. 30 388.60 30 039.00
Визуализация на проекта: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали, рекламни клипове и др., свързани с проекта, ще бъдат прилагани мерки за публичност и комуникация. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и съдържа номера и наименованието на проекта на английски и български език. На придобитите ДМА и ДНА по проекта ще бъдат поставени стикери съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013; По време на изпълнението на проекта ще бъде поставена временна табела съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013. 500.00 0.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN - 1 бр.: Придобиване и въвеждане на система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN - 1 бр. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на лицензи за система за детайлно производствено планиране APS 3. Внедряване на системата: 3.1. Анализ и спецификация на клиентските изисквания: 3.2. Конфигуриране на системa и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN; 3.3. Разработка на алгоритми за планиране съгласно изискванията на ЛЕСТО ПРОДУКТ ЕООД; 3.4. Обучение на потребителите; 3.5. Тестване Conference Room Pilot; 3.6. Преминаване в реална експлоатация (Go-live). Go-live поддръжка 4. Приемане на системата с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като бъде придобита и внедрена система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN. Чрез внедряването на системата ще бъде насърчено използването на информационни и комуникационни технологии. 105 872.98 105 800.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.