Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"ЦЕЯН" ООД с предмет на дейност „Механично обработване на метал“ е специализирана в производство на метални изделия - складово оборудване; подемна техника; заготовки за спирачни дискове и накладки за велосипеди и автомобили; метални изделия с приложение в екстремния туризъм.
"ЦЕЯН" ООД има потребност да отговори на повишеното потребителско търсене при запълнен производствен капацитет, както и да повиши качеството и конкурентоспособността на продукцията си, за да разшири позициите си на международни пазари. Предприятието експлоатира физически и морално остарели производствени мощности, които не са достатъчно ефикасни и водят до висока трудоемкост, суровиноемкост и нестабилни параметри на производствените процеси.
За да отговори на тези потребности, проектът предвижда закупуване на ДМА, представляващи цялостно нови решения: Хидравличен абкант ЦПУ и четириопорен електрокар. Машините ще увеличат производствения капацитет, ще засилят експортния потенциал и ще осигурят прецизни производствени параметри, които ще подобрят ресурсната ефективност и ефикасността в производствения процес и ще намалят разходите на единица продукция.
Предприятитето попада в допустима целева група с проект в тематична област Креативни и рекреативни индустрии в обхвата на ИСИС и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Очакваните резултати по проекта са: подобряване на конкурентоспособността и създаване на потенциал за експорт, намаляване на производствените разходи и увеличаване на производствения капацитет.
Проектът е насочен към изпълнение на следните дейности: подобряване на производствените процеси, подобряване на съществуващите продукти и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ. Въвеждането в експлоатация на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ ще подобри производствения процес, като се позволи прецизно огъване с едно движение, без необходимост от допълнителни манипулации и връщане за доработване и ще оптимизира и облекчи производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 0.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ. Чрез въвеждането в експлоатация на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ ще бъдат подобрени и съществуващите продукти – абканта е от последно технологично поколение и се отличава със своята точност на огъване, а самото огъване се отличава с голяма издръжливост и здравина. Огъването е прецизно и вискокачествено, благодарение на цифровото управление на хидравличния абкант. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ. Хидравличния абкант със своето Цифрово Програмно Управление дава цялостно ново решение за въвеждане на нова технология за подобряване на ресурната ефективност и ефикасност в производствения процес – намалява брака (от 9 на 2 бракувани огъвания на 100). Това означава, че технологичния брак ще бъде намален най-малко с 78%. Количеството брак се явява загуба на ресурси за предприятието и намаляването му означава подобряване на ресурсната ефективност със същия размер, а именно 78%. Новата машина ще подобри и енергийната ефективност. При гореспоменатите капацитети, използваната мощност се равнява на 13 kW за стария абкант и 15 kW на новозакупения абкант по настящия проект, но при значително по-голям капацитет. Изчисленията показват, че стария абкант използва 0,14 kW за огъването на един брой детайл, а новата само 0,12 kW на 1 брой детайл, което представялва ресурсно(енергийно) спестяване равно на 0,02 kW или 14,2% на единица продукция. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 234 700.00 0.00
Дейности за подобряване на производствените процеси(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой четириопорен електрокар): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой четириопорен електрокар Придобиването на Четириопорен електрокар цели пряко да се увеличи производственият капацитет чрез избягването на производствените прекъсвания поради повреди на съществуващата товароподемна техника. Замерванията показват, че прекъсванията поради повреда са средно 8 пъти в месеца за по минимум един час, което се равнява на една работна смяна месечно. Това представлява загуба на 8 работни часа или 5% от капацитета на предприятието всеки месец. Със закупуването на новия четириопорен електрокар тези прекъсвания ще бъдат избегнати напълно, което ще повиши капацитета на предприятието с 5% и ще подобри производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой четириопорен електрокар): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой четириопорен електрокар В момента предприятието търпи високи разходи за поддръжка и работа на амортизираната си товароподемната си техника. Това ще бъде избегнато с инвестицията - предвиденият за закупуване електрокар се отличава със значителна икономичност и е изцяло ново решение за организиране на вътрешнопроизводствената логистика – той предлага безотпадно решение, не замърсява и достига икономии в разходите за енергия и поддръжка от 40% спрямо наличната товароподемна техника с ДВГ, отчитайки високите цени на течните горива. Едно от основните предимства на електромашината е нейната екологичност, тъй като не отделя вредни емисии при работата си за разлика от карите с ДВГ. Допълнително в нея не се използват масла за двигателя и трансмисията, течност за радиатора и филтри, които да се сменят през определен период. Това значително намалява разходите за поддръжка (с около 70%), а и щади околната среда. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 58 675.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.