Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр. експерти (БП 1.1.; 1.2.; 1.3. от т. 5 "Бюджет") и чрез закупуване на Енергоспестяваща сървърна конфигурация с 3 броя изчислителни компонента за анализ на данни - 1бр. (БП 2.1. от т. 5 "Бюджет"): Настоящата дейност има за цел създаване и пазарна реализация на предприемаческата идея на Езикова Академия КВ ЕООД. Дейността ще се изпълнява на територията на гр. Монтана и в пълно съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл. 7 и чл. 8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета.
За изпълнението на настоящата дейност Езикова Академия КВ ЕООД се нуждае от следните ресурси:
+ Човешки: сформиране на екип от трима висококвалифицирани специалисти, включващ следните експерти:
1. Експерт 1, "Редактор-книги" (код по НКПД 2641-6008)
2. Експерт 2, "Етнолог" (код по НКПД 2632-6007) и
3. Експерт 3, "Статистик" (код по НКПД 2521-6004)
Квалифицираният персонал ще бъде нает за период от 6 м. в рамките на проекта за целите на същинската разработка и реализирането на пазара на предприемаческата идея. В допълнение, за трите лица от екипа ще бъде осигурена устойчива заетост в рамките на 6 м. след края на проекта.
++ Материални: осигуряване на техническа и информационна база за реализиране на предприемаческата идея чрез придобиване на 1бр. ДМА - Енергоспестяваща сървърна конфигурация с 3 броя изчислителни компонента за анализ на данни.
Конкретните стъпки, през които ще премине дейността са:
I. Подготвителни дейности:
1.1. Подготовка на тръжна процедура за осигуряване на необходимата техническа база за стартиране на същинската работа по реализиране на предприемаческата идея на дружеството - изготвяне на етнолингвистични и приложни изследвания за езика на медиите в България с цел приложимост от различни индустрии.
Продължителност: м. 1 - 2, Отговорен: Управител
1.2. Доставка и внедряване на ДМА - 1 бр. Енергоспестяваща сървърна конфигурация с 3 броя изчислителни компонента за анализ на данни.
Продължителност: м. 1 - 6, Отговорен: Управител
II. Същинска разработка на предприемаческата идея по изготвяне на етнолингвистични и приложни изследвания за езика на медиите в България с цел приложимост от различни индустрии.
2.1. Събиране на данни чрез избор на медии, теми и ключови думи - ще бъдат формирани общите параметри на изследванията, което ще включва и мотивация за избор и създаване на продпоставки, предизвикателства и хипотези на изследваните теми.
Отговорен: Експерт 1 "Редактор-книги", Продълж.: м. 6 -11
2.2. Създаване на рефлексивна картина на използвания език на медиите в България и на потребителските възприятия чрез идентифициране на културно-исторически натрупвания. Анализирайки езика на медиите ще бъде установена пресечната точка между “атитюдите” на адресатите (консуматори) и “интенциите” на адресантите (журналисти, редактори, издатели). Консуматорните рефлексии ще се изследват с помощта на провеждане на анкети и проучвания в голям обем. Ще бъдат включени са различни гледни точки – тематика, бит, жанрови особености, стилистика, езикова специфика, динамика на параметрите и сравнение с българския език от минали години. Медиите ще бъдат разгледани като генератор на информация, като средство за моделиране на социален опит, като интерпретатор на факти, като инструмент, формиращ стил, отношение, норма и морал.
Отговорен: Експерт 2 "Етнолог", Продължителност: м. 6-11
2.3. Разработка за прилагане на статистически метод - Ще бъде използван количествен метод, поради обективната, точна, реална и цялостна представа, която може да предостави за езика на медиите в България. Ще бъдат използвани случайни извадки в голям обем, което е установено от опит, че е най-оптималното решение за представяне на репрезентативни извадки.
Отговорен Експерт 3 "Статистик", Продължителност: м. 6-11
2.4. Извършване на редакция на първият годишен доклад и създаването на извадки за представяне на научни репортажи и др.
Отговорен: Експерт 1 "Редактор-книги", Продължителност: м. 11 -12
3. Пазарна реализация на предприемаческата идея - осъществяване на масова пазарна реализация на предприемаческата идея; налагане и утвърждаване на българския и международните пазари.
Отговорен: Управител, Продължителност: края на м. 12 |
246 300.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. табела, 2 бр. плакати и 10 бр. стикери): Всички предвидени мерки за визуализация по настоящия проект ще бъдат изпълнени в съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, както и с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Изработката на визуализационните материали с оглед оповестяване на финансирането от страна на Европейския съюз ще се осъществи от Езикова академия КВ ЕООД. Дейността ще бъде изпълнена самостоятелно от кандидата и за негова сметка.
Предвиждат се мерки за информация и публичност както на проектните цели и резултати, така и на приноса на Европейския съюз. Планираните дейности включват:
1) Отпечатване и поставяне на плакати (с минимален размер А3) на обществено-достъпно и видно място в помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Ще бъдат отпечатани 2 плаката, съдържащи следната информация: емблема на ЕС и упоменаване на Европейския съюз; общо лого за програмен период 2014-2020г. със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност на проекта и размер на европейското и националното съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта.
2) Отпечатване и поставяне на стикери върху оборудването закупено и инсталирано по проекта. Стикерите ще бъдат цветни като размерите им ще бъдат съобразени с размерите на съответното оборудване, върху което ще бъдат поставени. Предвижда се отпечатването на 10 бр. стикера.
3)Поставяне на информационна табела на входа на помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Табелата ще бъде поставена не по-късно от 3 месеца след приключване на проекта. Размерите на информационната табела ще бъдат значителни, така че да бъде лесно забележима за широката общественост.
В допълнение на това финансирането по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ ще бъде оповестявано във всеки документ свързан с изпълнението на проекта в това число документация за избор на изпълнител и други. При публични изказвания или интервюта за медиите представителите на бенефициента ще подчертават ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПИК, като ще се упоменава и размера на БФП.
Всички мерки за информация и комуникация, които ще бъдат предприети от Езикова академия ЕООД по настоящата процедура, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта |
0.00
|
0.00
|