Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде реализиране, чрез наемане на персонал - 3 бр., закупуване на ДМА - 2 бр. и ДНА - 1 бр.) - част 1: За реализиране на пазара на предприемаческата идея ще бъде изграден консултативен социално психологически център за помощ, като в резултат от изпълнението на проекта ще бъдат наети 3 лица висококвалифицирани специалисти в областта на социалните дейности и психологията. Планираните специалисти за реализиране на предприем. идея ще бъдат наети на труд. договор и вкл.:
1. Предприемач в социалната работа с код по НКПД 2635-6021 - както е видно от наименованието на длъжността, това лице ще бъде предприемачът, който ще бъде назначен на 8-ч. раб. ден и ще отговаря пряко за реализ. на предприем. идея на пазара. Предприемачът има валиден ТЕЛК с над 50% трудоустрояване. Негови ще бъдат отговорн. за създаване на висококвалиф. екип с опит, така, че да отговори в максим. степен на поставените цели на консултат. център за помощ. Специализ. функции, които ще изпълнява предприемачът, извън тези свързани с организация и управлението на консултат. център са свързани с: провеждане консултации и групови терапии за подпомагане на лица със соц. и психологически проблеми; анализиране и оценка на резултатите от проведените в центъра дейности; следи навлизането на нови модели и методи на соц. и психолог. помощ, като ги адаптира към конкретната специфика на предлаганите услуги от центъра; прилага психологични и психоаналитични подходи при работа със специф. соц. групи (напр. деца със специални образов. потребонсти; лица с увреждания и пр); изготвя обучителни програми за подпомагане на различни социални и психолог. проблеми, като прилага програмите на практика и следи за тяхното изпълнение и анализира резултатите от това; изготвя заедно с останалите специалисти в центъра консултативни и образов. материали и игрови ситуации, с цел по-адекватно овладяване на конкретни проблеми от социален и психолог. характер на посетителите в центъра. Предприемачът ще има осн. роля при организацията на работа на лица с нарушено зрение.
2. Учител на деца с нарушено зрение с код по НКПД 2635-6007 - 1 лице, което е част от екипа на предприемача и ще бъде назначено на 8-ч. раб. ден. Неговите функции ще включват: провеждане на консултации и груп. терапии на деца и юноши с нарушено зрение; анализиране на проведените консултации и и изготвяне на индивид. експертно психолог. оценка и разработване на план за последваща работа с конкретното лице; изготвяне и прилагане на анкетни карти и въпросници за достигне по-бързо до същността на проблемите и за получаване на обратна връзка с постигнатите резултати от проведените консултации и терапии; подпомага активно предприемача в разработв. на обучителни материали, статии и презентации по предварително определени тематики в областта на нарушеното здрение; предоставя на клиентите си разработените материали, с цел продължаващо самостоятелно усъвършенстване извън консултат. център, като задължително материалите следва да са подходящи за лица с нарушено зрение.
3. Психолог с код по НКПД 2634-6001 - едно лице, което ще бъде наето на етап изпълнение на проекта и не е предмет на оценка по настоящия проект. Планира се психологът да бъде нает на 4-ч. раб.ден. Неговите функции за подпомагане реализирането на предприем. идея включват: провеждане на индивид. консултации, в т.ч. и он-лайн консултации; провеждане на групови терапии на взаимопомощ на лица с проблеми с депресия, зависимости и пр.; анализиране и изготвяне на психологически оценки; адаптиране и прилагане на нови модели за психолог. помощ или такива доказани кат добри практики в областта на психология и психотерапията, с цел постигане на високи резултати пре провеждане на консултациите и терапиите; подпомага екипа при разработв. на учебни и информац. материали, статии и пр. в областта на психологията.
Общата стойност на възнаграж. на екипа с вкл. осигур. и за сметка на работодателя за периода на проекта 15 мес. са 114600 лв., от които за Предприемач в соц. работа - 46496 лв., за Учител на деца с нарушено зрение - 46496 лв. и Психолог - 21698 лв., който ще бъде нает по проекта за 14 мес. |
228 490.00
|
216 968.48
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде реализиране, чрез наемане на персонал - 3 бр., закупуване на ДМА - 2 бр. и ДНА - 1 бр.) - част 2: За обезпечаване работата на екипа за реализиране на предприем. идея ще бъдат закупени 3 бр. ДМА на обща стойносст 3200 лв. При планиране на необходимите ДМА по настоящия проект се анализира и оцени необходимостта от тях, така, че консултативният социално психологически център за помощ да може да извършва предоставянето на услугите, качествено, бързо и в съответствие на най-новите практики и методи за работа на лица със соц. и психол. проблеми, отчитайки навлизането на информац. технологии като съществен фактор за успешното реализиране на предприем. идея на пазара. В тази връзка, планираните за обезпечаване консултат. център с технологично оборудване ДМА включват:
1)Преносими компютри - 2 броя, за всяко едно лице от екипа на предприемача. Планираните компютри са основен инструмент в работния процес, за да може екипът на предприемача да извършва своята работа качествено и ефективно. Те ще бъдат използвани във всички етапи на извършване в центъра дейности - от подготовката работния процес, през разработване на учебни и информационни материали, до провеждането на консултации и терапии, за изготвяне на анализите и оценките. Компютрите ще бъдат и основно средство при провеждане на он-лайн консултации, като един модерен метод за връзка с целевата група. Предвид, че фокусът на предприемач. идея към социални и психологични проблеми, за които хората все още трудно вземат решение да потърсят съответната помощ, с навлизането на он-лайн консултирането, доказано в световен мащаб се увеличава наласата за търсене на специализирана помощ, като по-този начин хората се чувстват по-сигурни и по-смели за преодоляване на даден вид проблем. |
0.00
|
9 912.50
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде реализиране, чрез наемане на персонал - 3 бр., закупуване на ДМА - 2 бр. и ДНА - 1 бр.) - част 3: За осъществяване на он-лайн консултациите, за реализиране на предприемаческата идея се предвижда закупуване на ДНА - 1 бр., именно Софтуерна платформа за видео-конферентни разговори и уебинари на стойност 49700 лв. Необходимостта от закупуването на софтуерната платформа е в резултата на стратегията за пазарна реализация, която се предвижда предоставянето на он-лайн консултации и терапии. Това е обусловено от факта, че сферата, в която е насочена предприемаческата идея, все още представлява тема "табу" за част от хората с изразени социални и психологични проблеми. Това е така, поради страх, че ще бъдат отхвърлени от близките си и от обществото, ако те разберат за техното състояние. Чрез предоставянето на възможността за провеждане на он-лайн консултации и терапии ще може да се достигне точно до тези представители на целевата група, които ще могат да получат адекватна и навременна помощ.
Като цяло със предостовяне на он-лайн консултации и терапии, чрез софтуерната платформа ще се предостави възможност за видео и аудио разговори в реално време между двама или повече участника; интерфейсът ще дава възможност за зареждане на картинки, презентации, смяна на слейдове от презентацията, зареждане на word формат, работа по показаното на екрана – подчертаване, ограждане, писане на текст; зареждане на видео или аудио файл с опции за преместване на позицията, в която да се пусне файла, което води до стартиране на записа на всеки участник от посочената позиция, спиране с пауза; зареждане на youtube link; зареждане на прозорец, в който се пише текст, вкл. с възможност за форматиране. Платформата ще дава възможност за размяна на текстови съобщения до всички участници по време на консултацията и ли терапията, или или само до конкретен потребител. Също така, платформата ще спомага за работния процес на екипа на проекта, като ще дава възможност за зареждане на файлове преди провеждане на консултациите, за да могат да бъдат лесно достъпни по време на провеждането им. Не на последно място софтуерната платформа ще предоставя възможност за разделяне на участниците в групи за самостоятелна работа, като участниците във всяка група могат ще могат да се виждат и чуват. За анализиране и оценяване на резултати от проведените он-лайн консултации и терапии ще могат да се прави паралелен запис, който да бъде обстойно обследван след приключване на работната сесия.
Всичко това прави софтуерната платформа изключително ефективна по отношение осъществяване на достъп до лица с проблеми, но съществуващи страхове, налагани от нагласите на обществото. В същото време платформата ще е адекватна по ефективност и качество на предлаганите услуги, както при провеждане на лични консултации и терапии. Не на последно място, с внедряване на софтуерната платформа ще може да се осъществява по-лесна връзка с деца и юноши със зрителни нарушения, да се проследява навременно тяхното развитие и по-всяко време да им се предоставя необходимата ресурсна и психолочина помощ.
За реализиране на пазара на предприемаческата идея, по настоящия проект са планирани и разходи за:
- Наем на помещение в гр. Благоевград за 15 месеца на обща стойност 18000 лв., където ще се помещава консултативния център;
- Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея на обща стойност 19900 лв., чрез което ще се спомогне за по-правилно позициониране на пазара и достигане до крайните потребители;
- Създаване на интернет страница на кандидата, чрез която ще се информира обществеността за предлаганите услуги от консултативния център и на която ще се публикуват информационни материали за справяне на различни социални и психологични проблеми. За създаване на интернет страницата са планирана стойност от 5000 лв. |
0.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020): Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския фонд за регионално развитие за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020.Дейността ще се изпълни при спазване изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, Условията за кандидатстване по процедура „Насърчаване на предприемачеството“ и изискванията на Управляващия орган на ОПИК. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности:
- изработване на 1 бр. плакат с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕФРР чрез ОПИК за реализиране на проекта;
- изработване и разпространение на 3000 броя листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение;
- изработване на 2 броя стикера, които ще се поставят върху закупените по проекта активи
- публикуване на информация за проекта на интернет страницата на кандидата, която ще бъде изработена в резултат изпълнението на проекта и на която периодично ще се публикува актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение. |
916.00
|
883.20
|