Основна цел на проектното предложение е създаване на възможности за заетост и повишаване на качеството на живот на територията на МИГ Гълъбово – Опан чрез насърчаване на предприемачеството.
Специфична цел на проекта е повишаване на конкурентоспособността на ГЕОРГИЕВ АУТО ЕООД чрез инвестиции в оборудване за автосервиз и автомивка.
Тази цел ще бъде постигата чрез реализацията на една основна дейност – доставка на оборудване за автосервиз и автомивка. В
резултат от дейността ще бъдат закупени:
• Автоматична гумодемонтажна машина – 4 бр.
• Електронна баланс машина – 1 бр.
• Пост за външно измиване на автомобили – 3 бр.
Ще бъде реализирана и една съпътстваща дейност – управление на проекта, която ще се състои в администриране на проектните дейности.
В резултат от инвестиционните дейности ще бъде разкрито едно ново работно място за представител на малгинализирана група.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Доставка на оборудване за автосервиз и автомивка: Непрекъснато увеличаващият се брой на автомобилите в България доведе до все по-голямото търсене на автосервизни услуги и автомивки. Все повече хора се нуждаят от бързо и качествено сервизно обслужване. ИТ услугите също се насочват към този сектор, като в оборудването се влагат все повече информационни технологии, а използването на софтуерни решения за управление на сервиза или клиентопотока се ппевръща в неизменна част на мениджмънта.
ГЕОРГИЕВ АУТО ЕООД вече има изпълнен един проект с европейско финансиране, благодарение на който е осигурена голяма част от оборудването на автосервиза. За разширяването на дейността му обаче е необходимо да се инвестира в ново оборудване, което да повиши производителността и да се увеличи клиентопотока, като това ще спомогне за повишаване на конкурентоспособността на фирмата сред подобните й в региона.
За целта, в рамките на проекта ще бъдат доставени 8 машини:
- Автоматична гумодемонтажна машина - 4 бр.
- Електронна баланс машина - 1 бр.
- Пост за външно измиване на автомобили - 3 бр.
Системите за измиване на самообслужване се отличават с редица предимства:
- висока надеждност базирана на множество иновативни решения;
- широк спектър от програми , които позволяват цялостно и качествено измиване на автомобила;
- максимално лесно и удобно обслужване;
- интернет свързаност;
- мониторинг, управление и статистика на работните процеси;
- ниски разходи за консумативи и бърза възвръщаемост на инвестицията;
- качествени механични и електронни компоненти, произведени от световни марки в областта;
- напълно безконтакто измиване на автомобила, благодарение на мощните препарати.
Гумодемонтажните машини се характеризират с ергономичен дизайн, възможност за точна и интензивна работа, монтиране и демонтиране на големи размери нископрофилни гуми, система за захващане на джантата към машината без използването на допълнителни адаптери за гуми от 12" до 30" и много други предимства.
Електронната баланс машина разполага с програми за минимизиране и оптимизиране на дебаланса, измерваща техника за гарантирана точност, намалено време на измерване, кратък работен цикъл, което допринася за съкращаване времето за предоставяне на услугата.
Всички активи ще бъдат доставени и инсталирани в автосервиза, който се намира на комуникативно място (адрес Гълъбово, бул. Република 1-1), заемащ площ от 126 кв.м. и автомивка с площ от 94 кв.м., разположени на парцел от 761 кв.м.
В рамките на проекта ще бъде назначено едно лице на трудов договор на длъжност 9122.0001-Мияч, превозни средства (ръчно), подбрано измежду регистрираните в Бюрото по труда в Гълъбово представители на малцинствата.
Бюджетът за дейността е съставен при спазване на изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвидените разходи са оптимални и са съобразени с дейността, и могат да гарантират своевременно, количествено и качествено изпълнение, което да доведе до постигане на очакваните резултати и поставените цели.
Фирмата не е регистрирана по ЗДДС и разходът за ДДС е допустим.
92 520.00
92 520.00
Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта: Дейността е спомагателна и тя съпътства изпълнението на основната дейност през целия поректен период.
Основна цел на управлението на проекта е ефективно и ефикасно планиране, изпълнение и контрол при реализацията на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели на проекта в частност, и на програмата като цяло. За целта е избрана организация за управление, след проведен избор по критерий „най-ниска цена“ измежду три подадени оферти. Сключен е договор да консултантски услуги със СНЦ „Тракийско устойчиво развитие“, с. Коларово за разработване на бизнес план, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта.
Проектът ще се управлява от ръководител - управителя на ГЕОРГИЕВ АУТО ЕООД, с активното съдействие на представител на организацията, който ежемесечно ще следи хода на проектната реализация, ще планира следващи стъпки, ще анализира съвместно с ръководителя възникнали проблеми и ще търси начини за тяхното преодоляване.
Консултантските услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта се състоят в:
1) предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи.
2) комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи.
3) консултиране на кандидата относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”.
4) контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на план за действие, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта.
5) дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”.
6) други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението.
7) осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерeсовани страни, в рамките на проекта.
8) подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта.
9) съдействие при верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите.
10) контрол върху провеждането на мерките за информация и публичност.
11) администриране и докладване на нередности.
12) мониторинг върху изпълнението на проекта, вкл. докладване на констатирани нередности и пропуски в документацията по проекта.
13) подготовка на искания за финансиране на разходи за ДДС към заявки за плащания.
14) подготовка и съдействие при подаване заявки за плащания, вкл. заявка за окончателно плащане по проекта.
15) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на документи за банков кредит.
16) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на искане за модификация на договора.
4 500.00
4 500.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN