Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение "Мтел за Мтел: Динамика и лидерство в дигиталната ера" е насочено към подобряване производителността на труда и създаване на устойчива заетост за служители в А1 България ЕАД чрез обучения, допринасящи за повишаване способността на заетите лица да посрещнат динамичните промени в телекомуникационния сектор и актуалните потребности на компанията. В рамките на проекта 240 заети лица от А1 България ще преминат обучения по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". Обученията за 240-те служители на компанията ще бъдат фокусирани в 3 курса за дигитални компетентности, както следва: 170 служители, обучени за „Работа с Microsoft Excel“; 46 служители, преминали курс „Работа с Microsoft Power Point“ и 24-ма служители в курс „Управление на проекти с Microsoft Project”. Обученията ще се извършат от избран изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ, както и съгласно указанията на Ръководството за бенефициента по процедурата. Продължителността на проекта е 13 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Избор на изпълнител за провеждане на проектните обучения в Мобилтел ЕАД: Целта на тази дейност е да бъде избран изпълнител за провеждане на проектните обучения, с който да бъде сключен договор за изпълнение. Проектното предложение предвижда 240 заети лица от А1 България ЕАД да преминат обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” с продължителност не по-малка от 45 учебни часа за всяко обучаемо лице. Реализирането на проектните обучения ще бъде възложено на изпълнител, който ще бъде избран чрез процедура за „избор на изпълнител с публична покана“, съгласно чл. 51 от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ, както и съгласно указанията на Ръководството за бенефициента по процедурата, тъй като общата стойност на услугата е над 30 000 лв. Дейността е от ключово значение за по-нататъшната успешна реализация на проекта. Етапи на изпълнение: Етап 1 (до 3 проектни седмици): Разработване на График за избор на изпълнители и изпращането му за предварителен контрол от страна на УО. Графикът ще се попълни и подаде до УО чрез подсекция „Кореспонденция“ в ИСУН за одобрение. Тази дейност ще започне веднага след подписването на договора за предоставяне на БФП; след издаването на заповед от Изпълнителните директори на А1 България ЕАД за съставяне на екип за организация и управление на проекта и стартирането на дейността на екипа. Етап 2 (до 3 проектни седмици): Подготовка на документация за избор на изпълнител за провеждане на обученията, съгласно изискванията на чл. 51от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., а именно - процедура „Избор с публична покана“, тъй като - съгласно проектния бюджет - стойността на обучителните услуги, без данък върху добавената стойност, е по-висока от 30 000 лв. В процеса на подготовка на документацията за провеждане на избора на изпълнител ще бъдат спазени всички изисквания на законовата и подзаконовата уредба. Екипът ще предвиди и обстоятелството, че през новия програмен период УО не осъществява предварителен контрол на документацията за провеждане на процедура „Избор с публична покана“. Ще бъдат взети предвид и минималните изисквания за това какво трябва да съдържа публичната покана - данни за бенефициента; обект и описание на предмета на процедурата, както и изискванията за изпълнение на услугата; изисквания към офертите; краен срок за подаване на офертите; техническите спецификации относно обученията; изисквания към кандидатите; проект на договор; критерия за възлагане и др. Етап 3 (до 3 проектни седмици): Провеждане на избор на изпълнител. Цялата тръжна документация ще бъде публикувана в ИСУН 2020. А1 България ЕАД ще публикува и съобщение за поканата в национални или регионални медии, както и на своята интернет страница, без да променя определените в публикуваните покана и документация условия за участие. След изтичане на срока за събиране на оферти от потенциални кандидати чрез ИСУН 2020, ще се пристъпи към оценка на постъпилите оферти от оценители, назначени със заповед на Изпълнителните директори на компанията. След като бъде утвърден от Изпълнителните директори, протоколът с класирането, изготвен от оценителите, ще бъде изпратен до всички кандидати и до УО на ОПРЧР. А1 България ще осигури достъп до протокола, в случай на постъпило надлежно искане от страна на някой от кандидатите. Етап 4 (до 3 проектни седмици): Сключване на договор с избрания изпълнител. На класирания на първо място кандидат ще бъде изпратена покана за сключване на договор, в която ще бъдат изброени необходимите за предоставяне документи. 0.00 0.00
Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” от заети лица в Мобилтел ЕАД: Целта на дейност 2 е 240 заети лица от А1 България ЕАД да преминат обучения по ключова компетентност 4„Дигитална компетентност”. Предвидените 3 курса за обучение по КК 4 изцяло съответстват на нуждите на А1 България и са пряко свързани с ежедневните професионални задължения на обучаемите,всички от които работят на трудов договор в компанията.Идентифицираните нужди и потребности на целевите групи са подробно обосновани в т.11.5. Основните потребности на компанията от обучения по дигитална компетентност,в качеството й на работодател,са свързани с превръщането на информационните и комуникационни технологии в „ключов лост" за по-ефективно учене,за иновативно поведение при решаване на сложни проблеми,за достъп до по-широки и по-актуални знания. През октомври 2016 Мтел(сега А1 България) представи своите нови водещи принципи–екип,доверие,динамика и лидерство,които ще бъдат в подкрепа на основната цел на компанията - „Да даваме енергия на дигиталния начин на живот!“.А1 България определя дигиталната компетентност на своите служители,като една от най-важните ключови компетенции за учене през целия живот.След придобиването на Близу, Мтел(сега А1 България) претърпя организационно преструктуриране с цел гладкото и непрекъсващо бизнеса сливане на екипите на двете компании.Разширяването на екипите и динамиката на бизнес процесите обуславя и нуждата от уеднаквяване на дигиталните компетентности на служителите в А1 България. При провеждане на обученията,ЕОУП и избраният изпълнител ще следват следните минимални изисквания,определени в настоящата процедура за БФП: 1.продължителността на обучения по ключова компетентност 4 (КК 4) ще бъде не по-малка от 45 учебни часа за всяко обучаемо лице при максимална стойност на БФП за един обучаем от 250 лв. 2.формирането на групи за обученията ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото на знания на всеки обучаем; 3.обучаемите лица ще бъдат разпределени в групи със сходно входящо ниво за постигане на максимална ефективност; 4.обученията ще завършват с документ(удостоверение), удостоверяващ придобитите знания и умения. Етап 1(до 2 проектни седмици): Методическа,организационна и логистична подготовка на обученията.Проектното предложение предвижда в обучението по КК 4 "Дигитална компетентност" да бъдат включени общо 240 служители,разпределени в следните 3 курса,както следва: -170 служители в курс за „Работа с Microsoft Excel“ -46 служители в курс „Работа с Microsoft Power Point“ -24-ма служители в курс „Управление на проекти с Microsoft Project”. В рамките на този етап, ЕОУП,съвместно с избрания изпълнител,ще проведат необходимия брой работни срещи за максимално договаряне на всички параметри на обученията - входящи въпросници/тестове за установяване на нивото на знания по 3-те курса;място за провеждане на обученията;формат на обучителните материали и обучителните програми;брой на групите за обучения; реквизити на задължителните елементи за информация и комуникация;присъствени списъци; снимков материал;документи, удостоверяващи придобитите знания и умения и др. Етап 2(до 9 проектни месеца): Провеждане на обученията. Общата продължителност за провеждане на обученията за 240-те обучаеми ще бъде 10 месеца като те ще се провеждат в присъствена форма.Трите курса ще стартират едновременно.Всички обучения ще се провеждат в гр.София, тъй като целевите групи се състоят от заети лица,работещи на трудов договор в централния офис на А1 България или в офисите и магазинната мрежа в столицата.Общият индикативен брой групи,в които ще бъдат разпределени участниците,е 18. Етап 3(до 2 проектни седмици): Приключване, отчитане и анализ на обучителните резултати.За успешно завършило обучението лице ще се счита всяко лице,което има присъствие минимум 80% от хорариума на обучението и е провело заключителен изходящ тест.На всички обучаеми от А1 България,отговарящи на тези условия,ще бъде предоставен документ(удостоверение) за завършеното обучение по КК 4. 60 000.00 60 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.