Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"Лъчезара ТВ" ЕООД е стартиращо предприятие, създадено от предприемача Адриана Петрова през м. октомври 2017 г., за да развие собствено  производството на филми, телевизионни предавания, реклами и друга видеопродукция. 
За реализиране на плановете си, в рамките на проекта дружеството планира да изпълни следните дейности: 
1) Реализиране на пазара на предприемаческата идея за стартиране на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция, чрез закупуване на ново студийно оборудване - 1 бр., едноканална HD/SD видео и графична станция за съхранение на видео съдържание - 1 бр., настолна работна станция - 3 бр., преносим компютър - 1 бр., непрекъсваем ТЗИ - 1 бр.), наемане на 2 бр. работни помещения, създаване на интернет страница и наемане по трудов договор квалифициран персонал от 5-ма души, в т.ч. лице с трайни увреждания. 
2) Визуализация на проекта. 
Дружеството предвижда да осигури устойчива заетост за 4 от наетите по проекта лица за мин. 6 месеца след приключване на проекта. 
Реализирането на проекта ще даде възможност на предприемача Адриана Петрова да стартира и успешно да развитие собствен бизнес в един от приоритетни сектори за създаване на нови предприятия съгласно НСНМСП 2014-2020, а именно производството на филми и телевизионни предавания. Висшето образование и продължителния професионален опит на предприемача в телевизионната индустрия, в съчетание с предвиденото за закупуване модерно оборудване и наемането на висококвалифициран персонал, ще обезпечат успешното стартиране и развитие на планирания бизнес, което дава сериозна гаранция за ръст на приходите от продажби и на рентабилността на дейността, и постигане на устойчивост на предприемаческото начинание в дългосрочен план. Освен посочения основен икономически резултат, дейностите по проекта ще имат и съпътстващ екологичен и социален ефект, произтичащи от спецификата на предвиденото видеопроизводство и създаването на устойчива заетост на част от наетия персонал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческа идея по стартиране на производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на комплектно оборудване за ТВ студио, едноканална HD/SD видео и графична станция за съхранение на видео съдържание, компютърно оборудване, наемане на 2 работни помещения в гр. Видин) [първа част]: В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея за стартиране на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция "Лъчезара ТВ" предвижда като част от дейността да изпълни следното: I.ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ТЕЛЕВИЗИОННО СТУДИО: 1. Комплектно студийно оборудване за производство на мултимедийни продукти - 1 компл. II.ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ВИДЕОМОНТАЖ 1. Едноканална HD/SD видео и графична станция за съхранение на видео съдържание с видео масив от 12TB и защита RAID 10- 1 бр. 2. Компютърно оборудване за видеомонтаж (настолна работна станция, вкл. компютър, монитор, клавиатура и мишка - 3 бр., преносим компютър - 1 бр., непрекъсваем ТЗИ - 1 бр.) III.ЗАКУПУВАНЕ НА СОФТУЕР ЗА ВИДЕОМОНТАЖ: 1. Софтуер за видео обработка - 3 бр. IV.НАЕМАНЕ НА РАБОТНИ ПОМЕЩЕНИЯ ЗА ПЕРИОД ОТ 15 МЕСЕЦА ПО ПРОЕКТА - 2 БР. Предвиденото оборудване и софтуер за телевизионно студио и ТВ монтажни дейности са необходими за осъществяване на планираната от "Лъчезара ТВ" дейност по производство на телевизионни предавания, филми, видеоклипове и др.под. Студийното оборудване ще се използва за заснемане на ТВ и видеопродукцията, като то включва: видеостатив-4 бр., батерии за камери-8 бр., зарядно устройство за батерии за камери-4 бр., видеокамери-4 бр., коаксиален кабел-5 бр., микрофон брошка-5 бр., кепчър карта за приемане на цифров сигнал във висока резолюция от камера/пулт по стандарт SDI-3 бр., конвертор SDI/HDMI за конвертиране на SDI сигнал в HDMI или обратно-3 бр., външна кепчър карта за приемане на аналогови и цифрови сигнали-3 бр., видео и аудио смесителен пулт-1 бр., конвертор за конвертиране на аналогов към цифров сигнал-1 бр., аудио смесител с комплект от 2 микрофона-1 бр., видеокамера- 1 бр., безж. микрофон-3 бр., диодно осветление-3 бр., монопод-1 бр., SD карта памет-8 бр., контролен панел за видео смесител-1 бр., безж. микрофони тип брошка-приемник-3 бр., безж. система с 3 бр. микрофони брошка-1 бр. Като част от дейността ще бъдат закупени оборудване и специализиран софтуер за видеомонтаж в т.ч.: настолна раб. станция-3 бр., преносим компютър-1 бр. и непрекъсваем ТЗИ-1 бр., софтуер за видео обработка-3 бр. и едноканална HD/SD видео и графична станция-1 бр. Всяка от настолните раб. станции включва компютър, монитор, клавиатура и мишка. Първият компютър ще бъде използван като монтажен и ще работи с кадри с висока резолюция (FullHD и 4К). Втората раб. станция ще изпълнява ролята на ефирен смесител, взимайки сигнал от видеокамерите и видео пулта в студиото.Третата раб. станция ще бъде използвана като архивна и ще записва звук и картина във висока резолюция. На трите работни станции ще бъде инсталиран монтажен софтуер за видео обработка-3 бр. Непрекъсваемият ТЗИ е предназначен да осигури непрекъснато ел. захранване за раб. станции. Едноканалната HD/SD видео и графична станция позволява съхраняване и извличане на архивирана студийна продукция. Преносимият компютър ще обезпечи дейността на снимачния екип при работа на открито. Дружеството планира да въведе в експлоатация новото оборудване и софтуер в наети под наем 2 работни помещения в гр. Видин, в едното от които ще бъде обособено телевизионното студио, а в другото помещение ще бъде обособено монтажното отделение, в което ще бъде инсталирано монтажното оборудване и софтуер за видео обработка. Помещенията ще бъдат наети под наем за период от 15 месеца в рамките на проекта. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнители за доставките на новото оборудване и специализиран софтуер (1-ви до 2-ри месец). 2. Сключване на договори за доставки с избраните доставчици (3-ти месец). 3. Сключване на договор за наем за наемане на 2 работни помещения в гр. Видин за период от 15 месеца по проекта (3-ти месец) 4. Доставка на оборудването и софтуера в предприятието, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и софтуера и подписване на финалните приемо-предавателни протоколи (4-ти до 5-ти месец) 122 482.00 112 005.32
Реализиране на пазара на предприемаческа идея по стартиране на производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане по трудови договори в рамките на проекта на 5-ма души квалифициран персонал и изработка на интернет страница на "Лъчезара ТВ" ЕООД) [втора част]: В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея по стартиране на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция, в рамките на дейността "Лъчезара ТВ" ЕООД предвижда да изпълни следното: IV. НАЕМАНЕ ПО ТРУДОВИ ДОГОВОРИ НА 5-МА ДУШИ КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ НА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ: 1) Разследващ журналист и водещ - 1 човек (нает по трудов договор за период от 18 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 2) Редактор и водещ - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 3) Репортер и водещ - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 4) Оператор и монтажист - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 5) Техник експлоатация и поддръжка на студийно и монтажно оборудване - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 4-часов работен ден) V. ИЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА 1. Изработване на интернет-страница на "Лъчезара ТВ" ЕООД - 1 бр. Предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал е необходим за осъществяване на планираната предприемаческа идея по създаване и развитие на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция. Предвидените за наемане "разследващ журналист и водещ", "редактор и водещ" и "репортер и водещ" ще обезпечат работата по последователните етапи от производството на медийни продукти (телевизионни предавания и репортажи, документални и научно-популярни филми, видеоклипове и заснемане на частни събития) от началната фаза на формулиране и развитие на концептуалната идея през етапите на предпродукция и продукция, при които се осъществява същинското разработване и заснемане на продукта, като същите ще работят в рамките на телевизионното студио или на терен при заснимане на журналистически репортажи, интервюта и отразяване на събития на открито извън студиото. Предвидените за наемане "оператор и монтажист" ще обезпечи изпълнението на дейностите по професионално видео заснемане на произвежданите от студиото медийни продукти, както и всички дейности по последващата обработка и монтаж на готовите кадри и звук. Предвиденият "техник експлоатация и поддръжка на студийно и монтажно оборудване" ще осъществява всички дейности по техническо обслужване, поддръжка и осигуряване на правилна експлоатация на закупеното по проекта студийно и монтажно оборудване. Предвижда се на тази длъжност ще бъде наето лице с трайни увреждания. Дружеството предвижда да осигури устойчива заетост за 4 от наетите по проекта лица - за предприемача А. Петрова ("разследващ журналист и водещ") и за двете лица от Екипа по проекта, които са обект на оценка ("редактор и водещ" и "репортер и водещ"), както и за "оператора и монтажист", като работните места на тези лица ще бъдат запазени за мин. 6 месеца след приключване на проекта. Предвидената за изработка по проекта интернет страница на "Лъчезара ТВ" ЕООД е предназначена да представи и популяризира дейността на телевизионното студио в онлайн пространството пред неговите клиенти. Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Сключване на трудовите договори с предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал и изпълнение на трудовите им задължения по проекта, както следва: 1) За длъжността "разследващ журналист и водещ" с предприемача по проекта г-жа А.Петрова (от 1-ви до 18 месец), и 2) за длъжностите "редактор и водещ" "репортер и водещ", "оператор и монтажист" и "техник експлоатация и поддръжка на студийно и монтажно оборудване" (от 7-ми до 18-ти месец). 2. Избор на изпълнител за услугата по изработка на интернет страница и сключване на договор с избрания изпълнител (6-ти месец) 3. Изпълнение на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол за услуги за изработената и въведена в експлоатация интернет-страница (7-ми месец) 67 369.40 65 436.21
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработка и поставяне на временни информационни табели - 2 бр., стикери за визуализация - 72 бр. и постоянни информационни табели - 2 бр.) : Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на визуализация и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Лъчезара ТВ" ЕООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта: 1. Поставяне на временни информационни плакати (табели) в двете работни помещения (телевизионно студио и монтажна), в които е предвидено да бъдат изпълнени дейностите по проекта - 2 бр. 2. Поставяне на стикери за визуализация върху всички компоненти на закупеното по проекта оборудване - 72 бр. 3. Поставяне на постоянни информационни табели (2 бр.) на видни мяста в предприятието, съдържащи данните на проекта и включващи всички задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му. 500.00 490.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.