Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектно предложение  е насочено към  осигуряване на   съвременно техническо оборудване и обзавеждане на читалищата в общината  с цел подпомагане развитието на любителските форми на творчество сред жителите на населените места и достъпа до  културни услуги. Предвижда се да бъде закупено оборудване и обзавеждане за 9 читалища намиращи се на територията на община Каспичан -  НЧ „Пробуда - 1928“ град Каспичан, НЧ „Просвета – 1911” – гр.Плиска, НЧ „Хр.Ботев – 1892” – с. Марково, НЧ „Освобождение – 1904” – кв.Калугерица, НЧ „Каменен стълб – 1888” – с. Кюлевча, НЧ „Васил Левски – 1927” – с. Златна нива, НЧ „Просвета – 1874” – с. Могила, НЧ  „Христо Ботев - 1896”- с. Каспичан и НЧ „Васил Левски – 1924” – с. Върбяне
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Изпълнението на настоящия проект е свързано с доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване и обзавеждане за 9 читалища в община Каспичан, необходимо за обезпечаване нормалната им дейност. Предвиденото за закупуване оборудване е както следва: 1. НЧ „Пробуда - 1928“ гр. Каспичан • Озвучителна система – 1 вид - 1 бр. 2. НЧ „Просвета – 1911” – гр.Плиска • Посетителска пейка- 50 бр. 3. НЧ „Хр.Ботев – 1892” – с. Марково • Столове - 30 бр. • Посетителска пейка- 4 бр. • Маса – заседателна - 1 бр. • Бюро – 1 бр. • Стелаж с гръб – 25 бр. • Гардероб – 3 бр. • Принтер – 1 бр. 4. НЧ „Освобождение – 1904” – кв.Калугерица • Озвучителна система – 2 вид - 1 бр. • Столове - 100 бр. • Маси – 5 бр. 5. НЧ „Каменен стълб – 1888” – с. Кюлевча • Озвучителна система – 1 вид - 1 бр. 6. НЧ „Васил Левски – 1927” – с. Златна нива • Озвучителна система - активна тонколона – 1 бр. • Столове - 50 бр. • Комплект дървена сгъваема маса със сгъваеми пейки – 30 бр. • Климатик – 2бр. 7. НЧ „Просвета – 1874” – с. Могила • Озвучителна система - активна тонколона- 1 бр. • Столове - 100 бр. • Маси – 15 бр. • Стелаж с гръб – 5 бр. • Гардероб – 1 бр. • Ламинатор – 1бр. • Лаптоп – 1 бр. • Мултифункционално устройство – 1 бр. • Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW 8. НЧ „Христо Ботев - 1896”- с. Каспичан • Столове - 100 бр • Офис стол – 2 бр. • Маса – 5 бр. • бюро – 2 бр. • Стелаж с гръб – 10 бр. • Лаптоп – 1 бр. • Мултифункционално устройство – 1 бр. • Климатик – 1 бр. • Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW • Тонклони – 2 бр. 9. НЧ „Васил Левски – 1924” – с. Върбяне • Озвучителна система – 2 вид - 1 бр. • Столове - 30 бр. • Лаптоп – 2 бр. • Мултифункционално устройство – 1 бр. • Гилотина за хартия – 2 бр. • Климатик – 1 бр. • Печка на твърдо гориво – 1 бр. • Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW • Завеси – 10 бр. Предвиденото за доставка оборудване и обзавеждане цели да осигури нормалното функциониране и предоставяне на качествена услуга. Пълният обхват на доставките ще е посочен в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията в процедурата за избор на изпълнител. 90 268.00 78 195.10
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Община Каспичан ще се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на дейностите ще поеме екипът по проекта, който ще се състои от ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Той ще осъществява постоянен мониторинг по възложените от Община Каспичан дейности на отделните изпълнители. Екипът за организация и управление ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращи органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на екипа на проекта и писмен отчет на всеки член за извършената работа; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите. Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител, който ще бъде избран по реда на ЗОП. 900.00 1 800.00
Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. Изготвянето на документациите ще бъде извършено от екип от експерти от страна на Община Каспичан и ще е съобразено с всички нормативни актове. Процесът по планиране на обществените поръчки ще се осъществява едновременно с екипа на проекта. Планирането ще се осъществява въз основа на необходимостта от извършване на строителство, осъществяване на доставки на стоки, предоставяне на услуги и/или провеждане на конкурс за проект в съответствие с изискванията на ЗОП и свързаните с него подзаконови нормативни актове. Предвижда се да бъдат изготвени необходимите документи за обявяване на две процедури по обществени поръчки: • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълнител за дейностите по организация и управление на проекта"; 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.