Проектно предложение е насочено към осигуряване на съвременно техническо оборудване и обзавеждане на читалищата в общината с цел подпомагане развитието на любителските форми на творчество сред жителите на населените места и достъпа до културни услуги. Предвижда се да бъде закупено оборудване и обзавеждане за 9 читалища намиращи се на територията на община Каспичан - НЧ „Пробуда - 1928“ град Каспичан, НЧ „Просвета – 1911” – гр.Плиска, НЧ „Хр.Ботев – 1892” – с. Марково, НЧ „Освобождение – 1904” – кв.Калугерица, НЧ „Каменен стълб – 1888” – с. Кюлевча, НЧ „Васил Левски – 1927” – с. Златна нива, НЧ „Просвета – 1874” – с. Могила, НЧ „Христо Ботев - 1896”- с. Каспичан и НЧ „Васил Левски – 1924” – с. Върбяне
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Изпълнението на настоящия проект е свързано с доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване и обзавеждане за 9 читалища в община Каспичан, необходимо за обезпечаване нормалната им дейност. Предвиденото за закупуване оборудване е както следва:
1. НЧ „Пробуда - 1928“ гр. Каспичан
• Озвучителна система – 1 вид - 1 бр.
2. НЧ „Просвета – 1911” – гр.Плиска
• Посетителска пейка- 50 бр.
3. НЧ „Хр.Ботев – 1892” – с. Марково
• Столове - 30 бр.
• Посетителска пейка- 4 бр.
• Маса – заседателна - 1 бр.
• Бюро – 1 бр.
• Стелаж с гръб – 25 бр.
• Гардероб – 3 бр.
• Принтер – 1 бр.
4. НЧ „Освобождение – 1904” – кв.Калугерица
• Озвучителна система – 2 вид - 1 бр.
• Столове - 100 бр.
• Маси – 5 бр.
5. НЧ „Каменен стълб – 1888” – с. Кюлевча
• Озвучителна система – 1 вид - 1 бр.
6. НЧ „Васил Левски – 1927” – с. Златна нива
• Озвучителна система - активна тонколона – 1 бр.
• Столове - 50 бр.
• Комплект дървена сгъваема маса със сгъваеми пейки – 30 бр.
• Климатик – 2бр.
7. НЧ „Просвета – 1874” – с. Могила
• Озвучителна система - активна тонколона- 1 бр.
• Столове - 100 бр.
• Маси – 15 бр.
• Стелаж с гръб – 5 бр.
• Гардероб – 1 бр.
• Ламинатор – 1бр.
• Лаптоп – 1 бр.
• Мултифункционално устройство – 1 бр.
• Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW
8. НЧ „Христо Ботев - 1896”- с. Каспичан
• Столове - 100 бр
• Офис стол – 2 бр.
• Маса – 5 бр.
• бюро – 2 бр.
• Стелаж с гръб – 10 бр.
• Лаптоп – 1 бр.
• Мултифункционално устройство – 1 бр.
• Климатик – 1 бр.
• Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW
• Тонклони – 2 бр.
9. НЧ „Васил Левски – 1924” – с. Върбяне
• Озвучителна система – 2 вид - 1 бр.
• Столове - 30 бр.
• Лаптоп – 2 бр.
• Мултифункционално устройство – 1 бр.
• Гилотина за хартия – 2 бр.
• Климатик – 1 бр.
• Печка на твърдо гориво – 1 бр.
• Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW
• Завеси – 10 бр.
Предвиденото за доставка оборудване и обзавеждане цели да осигури нормалното функциониране и предоставяне на качествена услуга. Пълният обхват на доставките ще е посочен в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията в процедурата за избор на изпълнител.
90 268.00
78 195.10
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Община Каспичан ще се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на дейностите ще поеме екипът по проекта, който ще се състои от ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Той ще осъществява постоянен мониторинг по възложените от Община Каспичан дейности на отделните изпълнители. Екипът за организация и управление ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращи органи.
При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез:
• периодични срещи на екипа на проекта и писмен отчет на всеки член за извършената работа;
• оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки;
• проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта;
• проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители;
• проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи;
• проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране.
Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите.
Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител, който ще бъде избран по реда на ЗОП.
900.00
1 800.00
Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. Изготвянето на документациите ще бъде извършено от екип от експерти от страна на Община Каспичан и ще е съобразено с всички нормативни актове. Процесът по планиране на обществените поръчки ще се осъществява едновременно с екипа на проекта. Планирането ще се осъществява въз основа на необходимостта от извършване на строителство, осъществяване на доставки на стоки, предоставяне на услуги и/или провеждане на конкурс за проект в съответствие с изискванията на ЗОП и свързаните с него подзаконови нормативни актове.
Предвижда се да бъдат изготвени необходимите документи за обявяване на две процедури по обществени поръчки:
• документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане";
• документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълнител за дейностите по организация и управление на проекта";
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN