Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма АСТЕРИКС ЕЛЕКТРОНИК ООД е регистрирана  2000г. с основна дейност производство на монтирани печатни платки. Продукцията ни е свързана с битовата техника, комуникации, медицината и промишлеността. За  нашите клиенти ние проектираме и изработваме печатнит платки, насищаме с електронни елементи и записваме софтуер. Извършваме функционален и качествен контрол на продукцията.
     Проектното предложение предвижда закупуване и въвеждане в експлоатация на машина за повърхностен монтаж на електронни компоненти с което ще разширим  пазарното покритие на територията в страната, на външните пазари и диверсификация на продукцията. Инвестициите в нови и производителни машини е сериозен принос в развитието на експортния потенциал на компанията. 
     Основните дейности свързани с изпълнение на проектното предложение са:
                  - сформиране на екипа изготвящ проекта, проучване и подготвяне на необходимата документация,
                  - подготвяне на тръжна документация, избиране на доставчик на оборудване чрез провеждане на търг,
                  - доставка на оборудване, монтиране и пускане в експлоатация на оборудването, обучение на персонала,
                  - изготвяне и предаване на технически и финансов отчет,
     Като резултат от изпълнение на проекта може да очакваме:     
                  -повишаване на производителността, повишаване на качеството на продукцията,  обем на износа на стоки и услуги,
      Вследствие на горните два показателя фирмата ще повиши конкурентоспособността си на вътрешния и външния пазар. Ще се повиши не само автоматизацията, но със закупуването на ново оборудване ще назначим и допълнителен персонал за обслужване на производството. Покупката на ново оборудване ще доведе до производство, което е по-безопасно и ще създаде условия  за опазване на околната среда. Новите работни места ще бъдат привлекателни като работна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност свързана с подобряване на производствените капацитети, посредством закупуване и въвеждане в производство на машина за повърхностен монтаж на електронни елементи се свежда до: организация, създаване на екип, тръжна документация и провеждане на търг, въвеждане в експлоатация, отчет и визуализация на резултатите.: ВСЛЕДСТВИЕ НА ДЕЙНОСТТА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯТ ПРОЦЕС ЩЕ БЪДЕ ЗАКУПЕН И ВЪВЕДЕН В ПРОИЗВОДСТВО МАШИНА ЗА ПОВЪРХНОСТЕН МОНТАЖ НА ЕЛЕКТРОННИ ЕЛЕМЕНТИ. Плана за изпълнение ще бъде сведен до реализиране на следните основни мероприятиа по проекта. 1: СФОРМИРАНЕ НА ЕКИП ПО ПРОЕКТА. Срок за изпълнение: 12 месеца. (Реално ще приключи след изпълнение на всички етапи по проекта и подаване на финалния отчет по проекта пред Управляващия орган 1.1 Подготовка на дейността: - Сформиране на екип по проекта. 1.2 Изпълнение на дейността: - Планиране - Управление на доставки - Финансов мениджмънт - Вътрешно фирмена отчетнос - Отчетност пред Договарящия орган и финален отчет - Координация и комуникация със заинтересованите страни - Мониторинг и контрол Неодходимост от прилагане на дейността: Администрирането и управлението на проекта имат за цел да обезпечат ефективното управление и изпълнение на проектните дейности. Фирмата – кандидат се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на тяхното реализиране. 2: ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ. Срок за изпълнение: 2-3 месец 2.1 Подготовка на тръжната документация: 2.1.1 Изготвяне на документация за участие в процедура за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/20.05.2014г. за процедура по открит избор; 2.1.2 Издаване на Заповед/Решение за откриване на процедурата за избор; 2.1.3 Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 2.1.4 Изпращане на документацията за предварителен контрол до ДО, чрез съответния РК, корекции по документацята, в случай, че има такива и получаване на одобрение; 2.2 Провеждане на тръжната процедура: Съгласно ПМС № 118/20.05.2014г. кандидадът по настоящата схема ще проведе процедура по избор с публична покана при спазване на всички изисквания, изложени в цитираното постановление 2.2.1 Публикуване на обява за откриване на процедурата в национален ежедневник; 2.2.2 Изпращане на електронно копие от обявата в деня на нейното публикуване до Управляващият орган; 2.2.3 Изпращане на покана за сесия по отваряне на офертите до Представител на УО; 2.2.4 Получаване и регистрация на офертите; 2.2.5 Провеждане на процедурата по оценяване на офертите; 2.2.6 Изготвяне на протокол от дейността на комисията; 2.2.7 Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидати и определяне на изпълнител; 2.2.8 Изпращане на документацията от проведената процедура за одобрение до ДО и получаване на одобрение; 2.2.9 Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.2.10 Проверка за липса на обстоятелства по чл.22, ал1 и 2 от ПМС № 118/20.05.2014 2.2.11 Изпращане на проекта на договора и представените документи по чл.22, ал1 и 2 от ПМС № 118/20.05.2014г към УО за одобрение; 2.2.12 Получаване на одобрение и подписване на договор с избрания изпълнител.; 2.2.13 Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и; 3:ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ЗАКУПЕНО ОБОРУДВАНЕ. Срок за изпълнение: 3-8 месец 3.1 Доставка на закупеното оборудване. 3.1.1. Авансово плащане по договора/ите за доставка; 3.1.2. Доставка и приемане на закупеното оборудване; 3.1.3. Окончателно плащане по догора/ите за доставка; 3.2. Въвеждане в експлоатация на доставените машини; 3.2.1. Инсталация на машините; 3.2.2. Провеждане на 72 часови проби; 3.2.3. Въвеждане в експлоатация. 3.3. Организация, контрол и логистика 4: ВИЗУАЛИЗАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТА. Срок за изпълнение: 8 месец Подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII наРегламент (ЕС) № 1303/2013 5: ИЗГОТВЯНЕ НА ФИНАЛЕН ТЕХНИЧЕСКИ И ФИНАНСОВ ОТЧЕТ. Срок за изпълнение: 8-12 месец Техническо и финансово описание на дейността 272 956.00 272 916.52

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.