Ново строителство и строителни дейности за ремонт/реконструкция/обновяване на сграден фонд за социални услуги: Изпълнение на дейността предвижда изграждане на нови сгради и ремонт/реконструкция/обновяване на съществуващи сгради, в които ще бъдат разкрити 11 нови социални услуги:
1. Ново строителство на една триетажна сграда за три броя Резидентна грижа за пълнолетни лица с психични разстройства (РГПЛПР) - Урегулиран поземлен имот УПИ VIII-443, кв.80, с идентификатор 68134.1896.1231, м. „Карпузица“. Имотът е с административен адрес: гр. София, Район „Витоша“, бул. „Цар Борис III“ № 200-202
2.Ново строителство на една триетажна сграда за три броя Резидентна грижа за пълнолетни лица с психични разстройства (РГПЛПР) - Урегулиран поземлен имот УПИ VII-361, кв.80, м. „Карпузица“ с идентификатор 68134.1896.1230. Имотът е с административен адрес: гр. София, Район „Витоша“, бул. „Цар Борис III“ № 200-202
3.Ново строителство на два броя двуетажни сгради за четири броя Резидентна грижа за пълнолетни лица с интелектуални затруднения (РГПЛИЗ) - Урегулиран поземлен имот УПИ III, кв.55, идентификатор 68134.4329.50. Имотът е с административен адрес: гр. София, кв. Горна баня, ул. „Обзор“ № 29;
4. Преустройство и смяна предназначението на съществуваща сграда в „Център за специализирана подкрепа за лица с увреждания и техните семейства“, с административен адрес: гр. София, ж.к. „Славия“, ул. „Маестро Кънев“ № 2
Избраните локации за създаване на новите услуги отговарят на функционалните изисквания по отношение на избора на местоположение на услугите и са в съответствие с Наредбата за качеството на социалните услуги, като местоположението на всяка от услугите е съгласувано с АКСУ. Всички предвидени за изпълнение СМР дейности ще бъдат в съответствие с Функционалните изисквания по отношение на материално-техническата база за съответния вид услуга.
Четири броя услуги РГПЛИЗ ще бъдат създадени в УПИ III, кв. 55, идентификатор 68134.4329.50, с административен адрес: гр. София, кв. Горна баня, ул. „Обзор“ № 29. Услугите ще се помещават в две самостоятелни двуетажни сгради с обособен вход/изход. Предвидено е изграждане на достъпна среда, както за потребители, така и за посетители. Дворното пространство ще бъде благоустроено и ще бъдат създадени условия за почивка и организиране на дейности/занимания на открито за потребителите. Всички предвидени за изпълнение СМР дейности ще бъдат насочени към създаване на условия в съответствие с функционалните изисквания и насоки за изграждане на новата инфраструктура, приложение към Условията за кандидатстване.
3 броя услуги РГПЛПР ще бъдат създадени в УПИ VIII-443, кв. 80, с идентификатор 68134.1896.1231, м. „Карпузица“, терен с административен адрес: гр. София, район „Витоша“, бул. „Цар Борис III“ № 200-202 и 3 броя РГПЛПР в УПИ VII-361, кв. 80, м. „Карпузица“ с идентификатор 68134.1896.1230, терен с административен адрес: гр. София, район „Витоша“, бул. „Цар Борис III“ № 200-202. Услугите ще се помещават в самостоятелни триетажни сгради с обособен вход/изход. Предвидено е изграждане на достъпна среда и дворни пространства, които ще се използват за организиране на занимания на открито и отдих на потребителите.
За изграждането на ЦСПЛУТС ще бъдат изпълнени СМР за ремонт и частично преустройство на съществуваща сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Славия“, ул. „Маестро Кънев“ № 2.
Предвидените СМР дейности са подробно описани в проектите и количествено-стойностните сметки. След приключване на строителството ще бъдат предприети необходимите процедури за въвеждане на обектите в експлоатация. Изпълнението на дейността ще осигури необходимата материална база и адекватни условия на живот, в подкрепа на лицата с увреждания и ще създаде условия за предоставянето на качествени социални услуги. Дейността е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. |
13 581 074.80
|
0.00
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността включва осигуряване на оборудване и обзавеждане за ефективното функциониране на сградите за новите услуги, с цел постигане на среда, която да съдейства за предоставянето на качествени и цялостни социални услуги в общността на хората с увреждания. За целта след приключване на строителните дейности ще се извърши доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, което е съобразено с нуждите на потребителите на съответния вид услуга.
Оборудването на помещенията на новите резидентни услуги ще осигурява домашна атмосфера и домашни условия на живот. Оборудването и обзавеждането включва (неизчерпателно описание): легла, матраци, гардероби, шкафове за лични вещи, кухненски шкафове, мивки, столове и маси за хранене, хладилници, печки, дивани, етажерки, бюра, компютри и др.
Оборудването на центъра за специализирана подкрепа за лица с увреждания и техните семейства ще бъде съобразено със спецификата и предназначението на помещенията, като е предвидено доставка на оборудване и обзавеждане на зала за рехабилитация/психомоторика, зала за сензорна терапия, зали за провеждане на групови занимания, зали за индивидуална работа/консултации, спални помещения за заместваща грижа, кухненски кътове, санитарни помещения и др.
За оборудването, включено в обхвата на предложението за изпълнение на инвестиция, е изготвен и приложен остойностен списък, в който за всеки артикул е посочена информация за вид, количество, единична цена и стойност. |
410 472.00
|
0.00
|
Организация и управление на проекта: В тази дейност се включва създаването на екип по проекта, който да осъществява цялостното управление и контрол на дейностите по проекта. Дейността е създадена с цел осигуряване на успешно изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта, ефективно управление на ресурсите и осигуряване на прозрачност, добра отчетност и контрол върху изпълнението на дейностите по проекта.
Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран след одобрение на проектното предложение и сключване на договор за предоставяне на средства и ще изпълнява следните дейности свързани с управлението и организацията на проекта във всичките му фази – изпълнение, контрол, отчитане, приключване:
- осъществява управлението и контрола на дейностите по проекта;
- осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или не пряко с реализацията на предвидените в проекта дейности;
- анализира и обобщава информацията/изготвя отчети за напредъка на проекта в различните му етапи и осъществява комуникацията със СНД;
- контролира работата на изпълнителите на дейностите по проекта, приема извършената от тях работа и осъществява проверка на представените документите за разплащане;
- осъществява вътрешния мониторинг на проекта
- отговаря за извършването на необходимите дейности за осигуряване на информация и комуникация съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост.
- отчита изпълнението на проекта пред отговорните институции
Всички действия на екипа за управление на проекта трябва да са изцяло съобразени с всички ръководства, насоки, указания на СНД, кмета на общината и ръководителя на проекта. |
419 746.40
|
0.00
|