Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 672 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Ай Ти Про 3 ООД е регистрирана през 2017 г. в гр.Плевен, като едноличен собственик е жена на възраст 55 г. Основният предмет на дейност на фирмата е: издаване на други програмни продукти. 
Дейността на Ай Ти Про 3 ООД попада в определението на предприемачите в начална фаза, които определят своя продукт като нов за определен сектор от потребители, който не се предлага от много други представители на бизнеса.
Предмет на настоящото проектно предложение е развитие на Ай Ти Про 3 ООД, чрез създаване на екип от експерти и закупуване на ДМА и ДНА с цел разработване на Система зa създаване на видеоархив на телевизионно и мултимедийно съдържание (софтуерна платформа).
Като пазарна ниша с най-голям потенциал за реализация на предприемаческата идея в краткосрочен план, е определен сектора на далекосъобщенията. Основни потребители на софтуерната платформа са идентифицирани телевизионните и кабелни оператори, които ще могат да предлагат нов вид услуга на абонатите си.
Описаната предприемаческа дейност попада в приоритетните направления на тематичните области на ИСИС и по-точно в "Информатика и ИКТ" и по специално в "уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти".
Основните дейности, които ще бъдат реализирани са:
1) Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея – Система зa видеоархив на телевизионно и мултимедийно съдържание
2) Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея: Система зa видеоархив на телевизионно и мултимедийно съдържание: Ай Ти Про 3 ООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - разработване на система зa създаване на видеоархив на телевизионно и мултимедийно съдържание, която ще може да бъде внедрявана и свързвана със съществуващи системи за излъчване на клиентите. Функцията на платформата ще се изразява в: получаване на тв канал/и, запис под специален формат, индексиране, разпределяне, съхраняване и предоставяне при поискване от крайните абонати. Идентифицирани потенциални клиенти са телевизионни, кабелни оператори и други правоносители, които чрез използването му ще разширят възможностите за увеличаване на клиентската си база от абонати, които да имат достъп до предоставяната допълнителна услуга за своите абонати: архив на мултимедийно съдържание, превъртане и паузиране. Съгласно статистическата класификация на продуктите по дейности евростат дейността на дружеството ще бъде предоставяне на 58.29.29 "Пакети друг приложен софтуер ". Политиката на фирмата ще включва предоставяне на лицензионни права за ползването на продукта на клиентите си. Настоящата дейност включва: 1) Сформиране на екип от квалифициран персонал Чрез изпълнение на настоящата дейност ще се осигури разработването на програмен продукт, състоящ се от няколко модула (подробно описан в т.11). За целта в екипа се включват: предприемача и експерт, подлежащ на оценка, които са експерт в ИТ технологиите и ще разработят архитектурната и функционална основа на приложението; програмист, оператор база данни и специалист по тестване на системата. Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип. След сключване на административния договор, ще бъдат назначени на трудови договор следните 5 бр. експерти: – Експерт "Сложни системи" - Предприемач - на 4 ч. тр.дог. за 2 мес. (БТВ) = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв.) – Експерт "Бизнес процеси" - подлежащ на оценка - на 4 ч. тр.дог. за 6 мес. (БТВ) = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв.) – Програмист - на 8 ч. тр.дог. за 12 мес. (БТВ = 1180 лв./мес; Осиг. - 223,26 лв.) – Оператор база данни - на 8 ч. тр.дог. за 12 мес. (БТВ = 1000 лв./мес; Осиг. - 189,20 лв.) – Специалист тест на функционалността - на 4 ч. тр.дог. за 6 мес. (БТВ = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв) 2) Закупуване на ДМА и ДНА: – Специализирана многонодова сървърна система– 1бр. (150 000 лв. без ДДС). Системата ще бъде с 8 hot-plug системни нода, които ще бъдат използвани за разработване/инсталиране/съхранение и др. функции, подробно описани в т.11. - Лиценз за неограничен брой профили на библиотека за транскодиране – осигурява паралелно транскодиране на неограничен брой входящи сигнали в реално време, трансрейтинг, смяна на контейнера на източника, смяна на формата на източника, филтриране, смяна на изходния формат с цел дългосрочно съхранение и др. - 1 бр. х 50 000 лв. без ДДС. Функционалността е описана подробно в т.11. Изпълнението на настоящата дейност е необходимо условие за изпълнение на всички предвидени дейности в настоящия проект, които ще доведат до постигане на поставената цел: създаване на екип от специалисти и закупуване на ДМА и ДНА, което ще доведе до реализиране на пазара на продукт, с висок потенциал за реализация. Ай Ти Про 3 ООД активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 241 098.75 233 986.68
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (1 броя) върху актива, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 550.00 480.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.