Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект на "БЕЛВИ" ООД цели да подобри достъпа до заетост на безработни и неактивни лица на пазара на труда, в това число и от уязвими групи, и да създаде устойчиви работни места във фирмата.Това ще се постигне чрез назначаването на 15 безработни или неактивни лица, в т.ч. младежи до 29 години вкл., лица с ниска степен на образование и лица над 54 г., на длъжността "Електромонтьор".Лицата от целевата група са: безработни и/или неактивни лица-7 лица, безработни младежи до 29 г. вкл.-3 лица, безработни лица с ниска степен на образование-2 лица и безработни лица на възраст над 54 г.-3 лица, които ще бъдат назначени на работа за 12 месеца и ще преминат обучение по част от професия по втора квалификационна степен по професия 522020 "Електромонтьор", специалност 5220210 „Електрически инсталации” с общ хорариум от 300 учебни часа.
За изпълнение целите на проекта и обезпечаване работата на новоназначените лица ще бъде закупено специализирано оборудване, инструменти, лични предпазни средства (ЛПС) и работно облекло. Всички инструменти и оборудване, ЛПС и необходимите за целта бройки са съобразени с технологичния процес по изграждане на енергийните обекти на компанията и са необходими за изпълнение на служебните задължения на новоназначените лица. Ще се осигурят здравословни и безопасни условия на труд на наетите лица и ще се популяризира ученето през целия живот с цел интеграция на безработни и/или неактивни лица на пазара на труда. 
За осигуряване на информиране и публичност на проекта и финансовата помощ от ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” ще бъдат разпространени информационни материали. Информация за проекта и финансовата помощ на ЕСФ и ОП "Развитие на човешките ресурси" ще бъде публикувана и на интернет страницата на "БЕЛВИ" ООД.
Успешното изпълнение на проекта ще се гарантира от подходящо подбран и квалифициран екип по управление, който ще организира изпълнението на дейностите и ще управлява проекта съгласно изискванията, заложени по програмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
НАЕМАНЕ НА БЕЗРАБОТНИ И/ИЛИ НЕАКТИВНИ ЛИЦА ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА: Целта на дейността е да се наемат на работа 15 безработни и/или неактивни лица, в т.ч. младежи до 29 години вкл., лица с ниска степен на образование и лица над 54 г., в “БЕЛВИ” ООД като се създадат устойчиви работни места и се възстановят трудовите навици и/или се изградят такива на наетите представители на целевата група. Дейността ще протече на два етапа: 1. Подбор на участници от целевата група на проекта; 2. Наемане на работа на подбраните лица. По време на 1-вия етап ще се извърши подбор на 15 участници от следните целевите групи – безработни и/или неактивни лица - предвидени за наемане по проекта са 7 лица, безработни младежи до 29 години вкл. - 3 лица, безработни лица на възраст над 54 г. - 3 лица, безработни лица с ниска степен на образование - 2 лица, които ще бъдат наети на длъжността "Електромонтьор", Код по НКПД 2011 - 74122009. За да се постигнат целите на проекта, подборът ще се извърши от “БЕЛВИ” ООД и екипа на проекта. Ще бъдат изготвени критерии за подбор, които ще включват не само изисквания към съответните професионални качества на кандидатите и минимално образование или квалификация, но и личностни качества, които трябва да притежават новоназначените служители. При подбора ще бъдат активно включени дирекциите „Бюро по труда” в Благоевград и региона. Информация за свободните позиции ще бъде анонсирана на интернет портали за подбор, като jobs.bg, jobtiger.bg или karieri.bg, за да се достигне максимално бързо до лица, които отговарят на условията на процедурата и целевата група и биха се заинтересували от включване в проекта. Самият подбор ще протече в две фази: 1). разглеждане на постъпилите кандидатури и създаване на списък на кандидатите, които отговарят на изискванията за заемане на съответната длъжност; 2). провеждане на индивидуални срещи – интервюта с одобрените на първия етап кандидати. След втората фаза ще бъде изготвен списък с одобрените кандидати, които ще бъдат наети на работа в “БЕЛВИ” ООД, и резервен списък с потенциални кандидати. Продължителността на този етап на дейността е 3 месеца /от 1-ви до 3-ти месец/, необходими за успешното изготвяне на критериите за подбор, обявяването на позициите, селекцията по документи и интервюта с одобрените кандидати. По време на 2-рия етап на дейността /от 4-ти до 15-ти проектен месец/ - Наемане на подбраните лица, ще бъдат сключени 12-месечни трудови договори с одобрените кандидати, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. След назначаването им, на лицата ще бъде извършен инструктаж и запознаване с основните нормативни документи, съответстващи на длъжността: Правила за работа с инструменти и оборудване, лични предпазни средства, инструкции и изисквания за работа с различни машини, уреди и апарати; Нормативни изисквания за противопожарна охрана и безопасност на труда; Кодекс на труда; Закон за защита на потребителите и правила за търговия; Правилник за вътрешния трудов ред; Правила за здравословни и безопасни условия на труд; както и други вътрешни актове във фирмата. Ръководството на "БЕЛВИ" ООД има желание всички включени по проекта лица да продължат работата си във фирмата и след приключване на проектните дейности. Създаването на нови и устойчиви работни места в "БЕЛВИ" ООД е ключово за нейното бъдещо развитие и разширяване на дейността. Назначаването на трудови договори при работодателя на 15 лица от целевата група ще повиши икономическата активност и ще спомогне за интеграцията на лицата от уязвимите групи на пазара на труда и неактивните лица, ще създаде и/или спомогне създаването/възстановяването на трудовите навици на уязвими групи на пазара на труда и незаетите лица. 115 799.24 115 799.08
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ЧАСТ ОТ ПРОФЕСИЯ ПО ВТОРА КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН ПО ПРОФЕСИЯ 522020 ЕЛЕКТРОМОНТЬОР, СПЕЦИАЛНОСТ 5220210 „ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИНСТАЛАЦИИ” НА ВЕЧЕ НАЕТИТЕ ПО ПРОЕКТА ЛИЦА: Целта на настоящата дейност е придобиване професионални знания и умения на представителите на целевата група като бъдат обучени по част от професия по втора квалификационна степен по професия 522020 "Електромонтьор", специалност 5220210 „Електрически инсталации”. Обучението е с продължителност 300 учебни часа и ще бъде извършено съгласно изискванията на ЗПОО. Дейността ще се осъществи на 2 етапа: 1. Етап 1 - 3 проектен месец. Предварителната подготовка за избор на обучаваща организация - ЦПО, ще се извърши от екипа на проекта. Организацията ще бъде избрана по реда и условията на ПМС №118, член 9, ал. (1), а именно чрез директен избор на изпълнител. Ще бъде сключен договор за извършване на услуга с избрания изпълнител. 2. Етап 2 - от 4 до 8 проектен месец. След избора на обучителна организация - ЦПО ще бъде сформирана една група за обучение от 15 души от участници от целевата група, ще бъде изготвен план-график за провеждане на обучението и подробна учебна програма по теория и практика и изпитни тестове за оценка на знанията по теория и уменията по практика. Обучението ще стартира веднага след назначаване на целевата група на трудови договори във фирмата. Часовете по теория ще бъдат провеждани в залата за обучения на фирмата, намираща се в административната сграда на производствено складовата база в с. Зелен дол, Община Благоевград. Практиката ще бъде провеждана в производствено складовата база на фирмата и по обектите, които се изпълняват по това време, като това ще бъде конкретизирано в графика. Формата на обучение е дневна, продължителност 300 учебни часа, през работните дни на седмицата. Информация за обучението по професионална квалификация: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: професия 522020 "Електромонтьор", специалност 5220210 „Електрически инсталации”. 2. Хорариум на обучението - 300 учебни часа (45 минути) - част от професия по втора квалификационна степен . 2.1. Теория: 100 уч. часа - теоретични модули по Инструктаж по техника на безопасност (ТБ), хигиена и охрана на труда (ХОТ), противопожарна и аварийна безопасност, Въздушни мрежи за ниско напрежение, Кабелни мрежи за ниско и средно напрежение, Въздушни мрежи за средно и високо напрежение, Подстанции и трафопостове, Разчитане на чертежи и конкретни задачи и примери. 2.2. Практика: 200 уч. часа - практически модули по Инструктаж по техника на безопасност (ТБ), хигиена и охрана на труда (ХОТ), противопожарна и аварийна безопасност, Въздушни мрежи за ниско напрежение, Кабелни мрежи за ниско и средно напрежение, Въздушни мрежи за средно и високо напрежение, Подстанции и трафопостове, Разчитане на чертежи и конкретни задачи и примери. 3. Брой на обучаваните лица: 15 лица от целевата група. 4. Документ доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение с продължителност не по-малка от 300 учебни часа по част от професия 522020 "Електромонтьор", специалност 5220210 „Електрически инсталации”, вписано в Регистрационна книга на обучаващата организация за издадените документи за завършена степен на образование и за придобита част от професионална квалификация. Успешното приключване на дейността ще помогне на новоназначените служители да придобият професионална квалификация, повишат знанията и уменията си, като по този начин ще могат успешно да изпълняват трудовите си задължения във фирмата. 9 000.00 9 000.00
ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ /стопански инвентар/ И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА И РАБОТНО ОБЛЕКЛО, СВЪРЗАНО СЪС СЪЗДАВАНЕТО НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА: Целта на дейността е да се осигурят подходящо оборудвани нови работни места в “БЕЛВИ” ООД, което да обезпечи работата на новоназначените по проекта служители. За целта се предвижда да се закупят лични предпазни средства (ЛПС) и работно облекло-индивидуално за всяко едно лице от целевата група и оборудване-за сформираните три работни групи/бригади, както следва: • ЛПС и работно облекло: - Работен костюм летен-полугащеризон и яке-21 бр. - Работен костюм зимен ватиран-полугащеризон и яке-21 бр. - Работни обувки /полуботи, с противоплъзгащо ходило и метално бумбе/ -21 бр. - Каска-21 бр. - Сигнален елек-21 бр. - Работни ръкавици-1800 бр.(15 човека х10 бр./мес. х12 мес.=1800 бр.) - Гумени ботуши-21 бр. - Дъждобран-21 бр. - Тениски с къс ръкав -42 бр./по 2 бр. на човек/ - Въже с енергиен абсорбер и кука-15 бр. - Позициониращ колан с раменно-бедрен колан/сбруя/ и регулируемо въже и карабина-15 бр. - Работна седалка за работа на височина- 6 бр./по 2 на бригада/ - Въже 1.8м с абсорбер и 2 карабини- 6 бр./по 2 на бригада/ - Карабина овална- 6 бр./по 2 на бригада/. • ОБОРУДВАНЕ: - Ролка за регулация на проводник- 6 бр.(по 2 бр. на бригада) - Патент за натягане на проводник- 3 бр.(по 1 бр. на бригада) - Стълба алуминиева- 3 бр.(по 1бр. на бригада) - К-т звездогаечни ключове 17,19,22,24,24,27,30,32,36,41- 6 бр.(по 2 бр. на бригада) - К-т лули 17/19, 22/24, 24/27, 30/32, 36/41- 6 бр.(по 2 бр. на бригада) - Въже Полиамидно ф18-100м- 3 бр.(по 1 бр. на бригада) - К-т шилка и пробой-15 бр.( по 1 бр. за всяко лице) - Акумулаторен/електрически гайковерт- 6 бр.(по 2 бр. на бригада) - Генератор за ток-преносим- 2 бр.(използват се от 3-те бригади за зареждане на електрическите гайковери, тъй като обектите са извън урбанизирани територии и достъп до електрическо захранване) - Тресчотка 3,5т- 2 бр.(използва се от 3-те бригади) - Ножица за рязане на проводник- 1бр.(използва се от 3-те бригади, тъй като проводника се реже само от бригадата, която не се е качила на електропровода, а е останала на земята да подготвя и подава материалите за монтаж на електропровода). Всички инструменти и оборудване и необходимите бройки са съобразени с технологичния процес по изграждане на енергийните обекти. Генераторите и тресчотките са по 2бр., защото се налага да работят едновременно на 2 обекта или на 2 полета на електропровода. Често възниква нужда да се зареждат и 2 гайковерта едновременно на 1 обект. От опит обаче е установено, че не се ползват по 3 бр. едновременно, така че всяка бригада да има поотделно генератор и тресчотка. Дейността ще се извърши на два етапа: 1. Избор на доставчици; 2. Доставка на ЛПС и работно облекло, и доставка на на оборудване. Етап 1: В началото на дейността екипът на проекта съвместно с “БЕЛВИ” ООД ще избере доставчик на ЛПС и работното облекло, необходими за изпълнение на ежедневната работа на новоназначените служители директно на строителните обекти, и доставчик на оборудване за изпълнение на трудовия процес. Процедурите ще бъдат съгласно реда на ПМС 118 от 27.05.2014, чл. 9, ал. 1, а именно чрез директен избор на изпълнители за доставка на ЛПС и работно облекло, и за доставката на оборудване. Етап 2: По време на 2-рия етап от изпълнението на дейността с избраните изпълнители ще бъдат сключени договори за доставка на оборудването и доставка на ЛПС и работно облекло. Закупеното оборудване, ЛПС и работното облекло са необходими за обезпечаване на работния процес на трите сформирани бригади от по 5 лица от целевата група, които ще бъдат ръководени от опитен служител на фирмата и ще изпълняват задълженията си на строителните обекти на фирмата. За закупеното оборудване ще бъде сключена застрахователна полица за периода на изпълнение на проекта. Закупеното оборудване, ЛПС и работното облекло, свързани със създаването на новите работни места по проекта, ще бъдат надлежно заприходени в счетоводната документация на “БЕЛВИ” ООД, съгласно разпоредбите на българското законодателство. 52 790.22 52 790.22
ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ: Дейността по информиране и публичност по проекта има за цел да се информира широката общественост за целите по проекта, заложените дейности и постигнати резултати, както и да се популяризират възможностите и приноса от Европейския социален фонд и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020. В рамките на дейността екипа на проекта от „БЕЛВИ” ООД ще предприеме комплекс от мерки, които ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране и публичност, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ. Дейността ще се изпълни на два етапа. По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността, а по време на втория – ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните и визулани материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали: - Поставяне на 2 броя информационни табели в производствената база и офиса на фирмата, с размер 70х50 см, пълноцветен печат, ламарина със самозалепващо фолио, информираща за получената финансова подкрепа по проекта по линия на ОП Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020 г. На табелата ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“ и наименованието на финансиращия фонд ще заемат минимум 25% от площта на табелата; общото лого на програмен период 2014-2020 г.; наименованието на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Изработване и отпечатване на 500 бр. информационни листовки по проекта. Листовките ще бъдат в размер А4, пълноцветен печат, двустранни, и ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, снимки и др. Листовките ще бъдат поставени на видно място в офиса на фирмата, в "Бюро по труда", в Благоевградска професионална гимназия и други обществени институции. - Поставяне на 40 броя стикери (пълноцветен печат, самозалепващо се фолио) върху закупеното в рамките на проекта оборудване, информиращи за финансовата подкрепа Европейския съюз и Република България и Европейския социален фонд, при реализиране на съответната доставка. Информация за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” ще бъде включена и в публикуваните обяви за новооткриващите се работни места в интернет порталите (jobs.bg, jobtiger.bg, karieri.bg). Информация за проекта ще бъде публикувана и на фирмената интернет страница на адрес: http://www.belvi.bg . Екипът на проекта и представителите на “БЕЛВИ” ООД ще разпространяват по всички възможни начини информация за проекта, неговите цели и резултати, както и за финансовата подкрепа на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” през цялото време на изпълнението. 1 335.00 1 335.00
ДЕЙНОСТ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящият проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с избор на изпълнители, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност и оценка, в рамките на дружеството ще бъде обособен екип, отговорен за управлението на проекта, назначен на граждански договори. Екипът за управление на проекта ще бъде съставен от: - Ръководител на проекта - ангажираност 690 часа. Сключва договора за безвъзмездна помощ, изпълнява стриктно всичко задължения и отговорности на фирмата, в качеството му на бенефициент по договор за безвъзмездна финансово помощ. Следи за изпълнението на Договора за БФП. Участва в подбора на лицата от целевата група и следи за изпълнението на задълженията на наетите лица по проекта. Ръководителят на проекта отговаря изцяло за изпълнението на проектните дейности, разпределя задачите и координира и следи за работата на останалите членове на ЕУ. Планира месечната дейност по проекта и контролира изпълнението на месечния план-график, спазването на сроковете за изпълнение на задачите, при необходимост поставя нови, възникнали в хода на реализация на проекта. Ръководи провеждането на месечните срещи на екипа. Следи за коректното изпълнение на сключените договори с изпълнителите, подписва всички документи, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта. Води комуникация с договарящия орган на ОП РЧР 2014-2020. Подписва отчетните документи по проекта, отговаря за правилното техническо и финансово управление и отчитане на проекта, в съответствие с принципите на доброто и прозрачно управление. - Координатор на проекта - ангажираност 342 часа. Координира работата на членовете на екипа, следи за изпълнението и отчитането на дейностите по проекта. Съвместно с Ръководителя на проекта подготвя договори за възлагане на изпълнение (ПМС 118/2014 г., член 9, ал. (1), следи за сроковете при изпълнението на договорите, подготвя отчетна документация по дейностите. Контролира коректното изпълнение на договорите за доставка на оборудването, ЛПС и работно облекло, приемо-предаването им и включването им в цялостния производствен процес на фирмата. Координаторът ще бъде отговорен за техническите въпроси, свързани с изпълнението на проекта. Подготвя ежемесечните отчети за напредъка по проекта, съвместно с ръководителя изготвя междинен /при необходимост/ и финален технически отчет и съдейства при изготвянето на финансовите отчети. Ще бъде пряко ангажиран с осигуряване на публичност на проекта и реализиране на мерките за комуникация и информация. Отговаря за одобрението на информационните материали за визуализация и популяризиране на проекта, както и резултатите от него. - Счетоводител по проекта - ангажираност 50 часа. Отговаря за изготвянето, поддържането и съхранението на счетоводна отчетна документация по проекта, следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на финансиращата програма. Подготвя договори и длъжностните характеристики на целевата група, следи за ежедневно за присъствените форми, месечното отчитане на целевата група и на екипа по проекта. Изготвя платежните документи. Обобщава подадената отчетна информация от Координатора и Ръководителя по проекта. На база на първични счетоводни документи изготвя междинен /при необходимост/ и финален финансов отчет. Осчетоводява плащанията по проекта, завежда разходите по проекта ежемесечно. Изготвя месечни ведомости за работни заплати, осигуровки и данъци. Води документацията по начин, осигуряващ адекватно проследяване на всички плащания по проекта. Следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на програмата. Носи отговорност за правилното финансово управление и отчитане на проекта, в съответствие с принципите на доброто и прозрачно финансово управление. 9 958.46 10 420.10

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.