Дейност 1:Организация и управление на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Екипът по управление ще изпълнява функции по организационни и административни въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност .
Дейността цели да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигането на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението.
Екипът на проекта ще се състои от трима членове:
– ръководител на проекта;
– координатор на проекта;
– счетоводител на проекта;
Дейността ще се извърши от служители на Община Кюстендил.
Екипът ще е запознат и ще използва вече използваните в общината процедури за финансово управление и контрол и по този начин ще се даде разумна увереност за спазване на принципите на добро финансово управление на проекта.
Дейността на екипа ще гарантира ефикасно и навременно отразяване на всички възможни рискове при изпълнението.
Функциите на екипа по организация и управление на проекта включват:
– мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта;
– изготвяне на доклади по изпълнението на проекта към УО на ОП Региони в растеж ;
– финансово управление на проекта;
– докладване на нередности;
– архивиране;
– информиране и публичност по проекта;
и др.
|
8 442.62
|
8 199.88
|
Дейност 2:Публичност и визуализация на проекта: През целия период на реализиране на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от осъществяване на публичност на дейностите от проекта с цел още по-голямо популяризиране на резултатите от него и приноса на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020.
Информирането на широката общественост ще популяризира процеса, насочен към създаване на среда, в която институциите, гражданските организации, обществото
и семействата зачитат правата на децата и младежите, осъществяват политики, насочени към развитие, социално включване и достъп до качествени грижи и услуги в общността. Чрез активна и навременна реклама ще се предизвика разбиране у широката общественост към проблема на децата и младежите в неравностойно положение, което е пряко свързано с цялостното развитие на община Кюстендил.
Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи:
- Целеви групи и преки бенефициенти по проекта;
- Широка общественост;
- Разпространители на информация.
Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно:
- Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло;
- Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории;
- Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват;
- Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни;
- Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента.
Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение.
Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност:
- Електронни медии;
- Печатни медии;
- Директна комуникация - пресконференции, официални церемонии, разработване на информационни материали;
- Външна реклама - постоянни обяснителни табели.
Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г . и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г . |
1 976.98
|
2 340.00
|
Дейност 3:Изпълнение на Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР
: Изпълнението на дейност: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР" ще се осъществи за следните обекти:
Ремонт на помещения за разширяване на дейността на съществуващ Дневен център за деца с увреждания с включване на дейности за ЦСРИ - Застроен поземлен имот с идентификатор 41112.503.918 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, публична общинска собственост, състояща се от 161 кв.м. застроена площ на два етажа, масивна с гредоред, находяща се в гр. Кюстендил, ул. „Васил Левски“ №6. Имотът е разположен в жилищен район, отреден по ПРЗ за жилищно застрояване, който е в непосредствена близост до централна градска част, с изградена достъпна архитектурна среда (съществува обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци).
Ремонт на съществуваща сграда за разкриване на наблюдавано жилище за младежи от 18-21 години - Застроен поземлен имот с идентификатор 41112.503.1086 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил - жилищна сграда, общинска частна собственост, състояща се от 111 кв.м., на един етаж с мазе, масивна, находяща се на ул. „Цар Асен“ – 7 за обособяване на помещения за социална услуга - Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21г. с капацитет до 6 места, съгласно Картата на резидентните услуги. Имотът е разположен в жилищен район, отреден по ПРЗ за жилищно застрояване, който е в непосредствена близост до централната градска част, с изградена достъпна архитектурна среда (съществува обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци).
Изграждане на ново преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст - Застроен поземлен имот с идентификатор 41112.503.4317 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил – частна общинска собственост с площ 714 кв.м., находящ се на ул. „Ангел Кънчев“, в който ще се обособи самостоятелна сграда – ново строителство, за изграждане на Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места, съгласно Картата на резидентните услуги. Имотът е разположен в жилищен район, отреден по ПРЗ за жилищно застрояване, който е в непосредствена близост до централна градска част, с изградена достъпна архитектурна среда (съществува обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци).
Дейността се разделя на три водещи направления:
(1) Дейности, свързани с изработването на Работен/Технически проект;
Обектите на проектиране са три на брой, като сред тях има и ново строителство. Всички предвидени интервенции по обектите са съобразени с функционалните характеристики на съответният вид услуга и са съгласувани с Министерство на труда и социалната политика.
(2) Дейности, свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи на строежите:
- Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с Работния/Технически проект;
- Извършване на допустими от закона несъществени промени в инвестиционния проект.
- Изработване на екзекутивна документация във връзка с възникнали несъществени отклонения по време на строителството.
(3) Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежите:
- Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга;
- Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство;
- Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация;
- Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя;
- Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; |
360 099.62
|
430 379.61
|
Дейност 4: Упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация : Упражняване на строителен надзор:
По време на строителството консултант по смисъла на чл. 166 от ЗУТ, ще извърши строителен надзор на строежите, както следва:
(1) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите;
(2)Носи отговорност за законосъобразно започване на строежите;
(4) Съставя всички необходими актовете и протоколите по време на строителството;
(5) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството и осъществява контрол, относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
(6) Издава предписания и заповеди, относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
(7) Съдейства за комплектоване на документацията за подписване на договори с експлоатационните дружества;
(8) Координира съставянето и подписването на екзекутивната документация;
(9) Координира и извършва необходимото за провеждане на успешни проби, измервания и изследвания на контролни органи при експлоатационни условия на обектите;
(10) Съставя технически паспорти след приключване на строително-монтажните работи на обектите;
(11) Изготвя окончателен доклад до Възложителя след приключване на строително-монтажните работи;
(12) Окомплектова цялата документация, необходима на Община Кюстендил за приемането на обектите. |
13 504.63
|
14 610.00
|
Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалните услуги с оглед задоволяване потребностите на потребителите, от избран изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване и обзавеждане за трите обекта.
Предвид фактът, че Община Кюстендил кандидатства с Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, остойностена техническа спецификация на предвиденото оборудване и обзавеждане ще бъде приложена след изготвянето на пълни инвестиционни проекти за трите обекта.
Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност ще бъдат съобразени с ситуационните, композиционните и функционални изисквания за всяка една от сградите, в които ще се предоставят социални услуги - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст, Наблюдавано жилище за младежи от 18-21 години и ДЦДУ с включване на дейности за ЦСРИ.
|
46 549.92
|
48 114.11
|