Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Основната цел на проекта е създаване, развитие и реализиране на пазара на онлайн медиите на интернет радио „Споделено знание -Без граници“ - мултимедийна интернет радио платформа, която със средствата и възможностите на новите технологии ще доставя качествено журналистическо видео и аудиосъдържание, обвързано както с региона, така и с общонационални и общоевропейски ценностни ориентации. 
Основната цел на проекта ще бъде постигната посредством реализацията на следните дейности: 1 Реализиране на пазара на предприемаческата идея „Създаване, развитие и реализиране на пазара на интернет радио „Споделено знание - Без граници“; 2 Визуализация на проекта.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са: осигуряване на екип от 8 експерта на тр. договори; наем на работно помещение за 16 м.; доставени и въведени в експлоатация оборудване и разработен и внедрен на софтуер за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция; изработено пазарно проучване и анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческа идея; изработена и поставена информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС; - отпечатани и поставени стикери върху закупеното по проекта оборудване –20 бр.
След приключване на финансирането компанията ще осигури устойчива заетост 6 месеца след приключване на финансирането на три лица, в това число и на 1 (едно) лице с трайни увреждания. Предприемаческата идея попада изцяло в тематичната област на ИСИС „Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии “.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея „Създаване, развитие и реализиране на пазара на интернет радио „Споделено знание -Без граници““: В рамките на проекта се предвижда да се създаде и развие радио от ново поколение с онлайн и ондеманд /по заявка/ излъчване и активен подкаст, което със средствата и възможностите на новите технологии ще доставя качествено журналистическо видео и аудио съдържание, обвързано както с региона, така и с общонационални и общоевропейски ценностни ориентации. За успешната пазарна реализация на услугите на компанията е необходимо да се изпълнят следните поддейности: 1.Осигуряване на екип от квалифициран персонал, с дългогодишен опит. В рамките на проекта е предвидено да се наемат на трудови договори: 1 лице, предприемач на длъжност “Програмен директор”, 1 лице на длъжност „Главен редактор“, 1 лице на длъжност „Заместник главен редактор“, 1 лице на длъжност „Редактор“, 1 лице на длъжност „журналист“, като позицията ще се заеме от лице с трайни увреждания, 1 лице на длъжност „Оператор“, 1 лице на длъжност „Репортер“ и 1 лице на длъжност „Музикален редактор“. За създаването и развитието на интернет радиото, както и утвърждаването му на пазара е необходимо да се закупи оборудване и да се разработи софтуер за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция. 2.Осигуряване на оборудване и софтуер за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция, подробно описани в Техническа спецификация: В рамките на тази дейност ще се закупи и въведе в експлоатация оборудване, необходимо за развитието и реализирането на пазара на интернет радиото. Предвиденото за закупуване оборудване е базирано изцяло на нелинейни технологии и е необходимо, за да се обезпечи целия производствен процес: - Уеб сървър и сървър за стрийминг на аудио; Компютър за видео-стрийминг и постпродукция с монитор; Компютър за създаване и излъчване на аудио плейлисти с монитор; офис компютри – 2 бр. и преносими компютри 2 бр., необходими за изпълнение на задълженията на програмния директор, журналиста, редакторите; непрекъсваемо токозахранващо устройство- необходимо за осигуряване на непрекъсваемост на производствения процес; Пулт за радиоразпространение с вкл. софтуер; Звукови мониторни колони – 2 бр.; Комплект от 2 бр. микрофон тип брошка с принадлежности; Комплект от студиен микрофон за радиоразпространение с принадлежности и студийни слушалки – 6 бр., необходими за осигуряване възможност за извършване на паралелни дейности от различни екипи и осигуряване на техническа възможност за посрещане на минимум 4 гости в студиото; професионална камера –необходима за заснемане на видео материали; цифров звукосмесителен пулт – 1 бр. Осигуряване на софтуер за за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция - Новосъздадената компания ще предоставя услуги посредством интернет сайт. За неговото създаване и функциониране е необходимо разработването и въвеждането в експлоатация на Софтуерната платформа, която ще бъде изградена на модулен принцип с отделни подсистеми, прадставляващи интегрирани софтурени модули или интегрирани отделни софтуерни системи : 1. Модул "Система за управление на съдържанието"; 2. Модул "Уеб сайт"; 3. Модул "Система за онлайн излъчвания"; 4. Модул "Мултимедиен архив. Подкаст"; 5. Модул "Мобилна версия на уеб сайт"; 6. Модул "Управление на уебреклами"; 7. Модул "WEB 2.0 СЪДЪРЖАНИЕ, ГЕНЕРИРАНО ОТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ"; 8. Модул "Наблюдение на аудиторията". 248 978.04 241 181.09
Реализиране на пазара на предприемаческата идея „Създаване, развитие и реализиране на пазара на интернет радио „Споделено знание -Без граници““ - продължение: Продължение на описанието на Дейност 1.... 3.Осигуряване на наем на работно помещение. Проектът ще се реализира в гр. Благоевград, където компанията ще наеме работно помещение за 16 месеца, добре обзаведено с обособени 8 работни места, с изградена вътрешна мрежа и осигурена интернет свързаност. 4. Изработване на пазарено проучване и анализ и маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея. В рамките на дейността ще се възложи на външен изпълнител да изготви пазарено проучване и анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предриемаческата идея. Целта на проучването и анализа е да даде ясна и точна представа за възможностите за пазарна реализация на интернет радиото. Ще се изготви детайлен маркетингов план за пазарната реализация на предприемаческата идея. Тази дейност е особено важна за постигане на предвидените финансови резултати от пазарната реализация на услугата. Етапи на реализация на дейността: 1. Назначаване на тр. договори на екипа на компанията: – експерт на длъжност „Програмен директор“, назначен на тр. договор от месец 1 до м. 16, останалите 7 лица ще бъдат назначени на тр. договори от м. 5 до м. 16; 2. Наем на работно помещение за период от 16 месеца – от м. 1 до м. 16; 3. Избор на външни изпълнители без провеждане на процедура за доставка на оборудване – м. 1-м.2; 4. Сключване на договор с избрани доставчици на оборудването и доставка на оборудването – м. 3- м. 4; 5. Избор на външен изпълнител за разработване на софтуер и сключване на договор. Изпълнителят ще бъдат избрани, чрез провеждане на процедура по ПМС 160 и съобразно изискванията на УО (от м. 1 до м. 3 включително). Процедурата ще премине предварителен контрол от страна на УО на всеки един етап от провеждането й; 6. Разработване и внедряване на софтуера – от м. 3 до началото на м. 5; 7. Избор на външен изпълнител за изработване на пазарно проучване и анализ и маркетингов план, без провеждане на процедура и сключване на договор - месец 10 8. Изпълнение на поддейност „Изработване на пазарно проучване и анализ и маркетингов план“ от избран външен изпълнител – от м. 11 до м. 16. 0.00 2 700.00
Визуализация на проекта : Дейностите по проекта ще се изпълняват съобразно изискванията на програмата за визуализация и публичност. Във всички публикации и материали, свързани с изпълнението на проекта, кандидатът ще оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. Предвидено е да се постави табела (поне размер А3), отразяваща финансовата подкрепа от ЕС, на видно място – пред входа на офиса по проекта и да се поставят стикери, отразяващи финансовата подкрепа на ЕС, върху закупеното по проекта оборудване. Етапи на реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, който ще изработи табелата и стикерите по проекта (от м. 1). 2. Сключване на договор с избран изпълнител (м. 2); 3. Изработване и доставка на табела и стикери (м. 2). 4. Публикации и материали, свързани с изпълнението на проекта (от м. 1 до м. 16) 300.00 295.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.