Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение има за цел  подобряване  качеството на  предлаганите  образователни услуги  в Полудневна детска градина към СУ "Св. Св. Кирил и Методий" чрез разширение и обновление  на материално техническата база на учебното заведение.  Предвижда се  повишаване капацитета на образователната институция от 26 на 78 деца чрез изпълнение на строително монтажни работи за реконструкция на детската градина състояща се в пристрояване и/или надстрояване на съществуващата сграда с още два етажа.  Ще бъде обновено дворното пространство на учебното заведение. Ще бъде изградена и  достъпна архитектурна среда за хора с увреждания.
В обхвата  на проекта ще бъдат осъществени дейности по инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството. Ще бъде закупено, доставено и монтирано  нужното за реконструираната и обновена материална база оборудване и обзавеждане. В рамките на проекта ще бъдат изпълнени дейности по изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството, информационно комуникационна кампания за популяризиране на проекта и източниците на финансиране, както и извършване на независим финансов одит.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да се създадат условия за ефективно и качествено изпълнение на заложените в проектното предложение дейности, като в рамките й ще се сформира екип за управление на проекта включващ ръководител, координатор, експерт обществени поръчки, счетоводител и експерт инвеститорски контрол. Екипът ще се състои от служители на общинска администрация Велинград и/или външни експерти с нужния опит съгласно правилата на УО на ОПРР по отношение на изискванията за управление на инфраструктурни проекти. С оглед качествено и своевременно изпълнение на планираните задачи, управленският екип включва лица, които са теоретично и практически подготвени в сферата на предвижданите за реализация дейности и имат умения по администриране, координиране, управление и отчитане дейностите/операциите по проекта. В длъжностните характеристики на членовете на екипа, които са служители на бенефициента ще бъдат включени функции и задължения във връзка с изпълнението на проекта. С членове на екипа по организация и управление на проекта, които се явяват външни за бенефициента лица ще бъдат сключени договори за услуга след провеждане на процедури по ЗОП. Ще се изготвят ежемесечни отчетни доклади за извършена работа и часови таблици за отчитане на положения труд на всеки член от екипа ангажиран с изпълнението на дейностите по проекта. След сформиране на екипа се организира среща, на която се изготвя план-график за изпълнение на дейностите проектиран по начин осигуряващ в най-голяма степен ефективно постигане на заложените цели, с оглед времето за изпълнение и ефикасно използване на разполагаемия финансов ресурс. На срещата Ръководителят на проекта разпределя функционалните отговорности на всеки член от екипа съобразно изготвения план-график. 10 000.00 9 970.21
Дейност 2: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект: "Ремонт, реконструкция и обновяване на детска градина в град Велинград": В рамките на изпълнение на Дейност 2: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект: "Ремонт, реконструкция и обновяване на детска градина в град Велинград" ще бъде изготвен технически/работен проект със съответните части към него за пристрояване и/или надстрояване на учебното заведение. При инвестиционното проектиране ще се търси най-доброто инженерно решение, касаещо реконструкцията на съществуващата сграда и необходимите строително монтажни работи за изпълнение на проекта. Проектирането ще бъде осъществено съгласно предвижданията на действащия подробен устройствен план на имота. При изпълнение на строително-монтажните работи се предвижда: Пристрояване и/или надстрояване на детската градина с цел увеличаване капацитета на броя деца ползващи услугите на учебното заведение от 26 на 78 деца; Ще бъдат изпълнени предвидените СМР в техническия/работен проект за облагородяване на дворното пространство и осигуряването на подходяща среда за хора с увреждания. През периода на изпълнение на СМР ще се осъществи навременен и ефективен авторски надзор съобразно чл. 162., ал. 2 от Закона за устройство на територията. 606 637.33 768 839.99
Дейност 3: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект: "Ремонт, реконструкция и обновяване на детска градина в град Велинград" : В рамките на изпълнение на Дейност 3: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект: "Ремонт, реконструкция и обновяване на детска градина в град Велинград" ще бъде закупено, доставено и монтирано следното оборудване и обзавеждане: Гардеробчета за дрехи - 78 бр.; Гардероб за дрехите на персонала - 4 бр., Учебни маси - 39 бр.; Учебни маси бъбрек -39 бр.; Детски столове - 78 бр.; Шкаф с чекмеджета за индивид.материали на децата - 78 бр.; Шкаф за дидактични и игрови материали - 3 бр.; Интерактивна дъска - 3 бр.; Компютър лаптоп - 3 бр.; Учителска маса - 3 бр.; Учителски стол - 3 бр.; Шкаф/ плот за храна и съдове - 1бр.; Закачалка за кърпите на децата - 39 бр.; Шведска стена - 1 бр.; Гимнастически пейки - 4 бр.; Сенник - 1 бр.; Бяла дъска - магнитна - 3 бр.;. Закачалка за дрехи и ранички - 78 бр. 29 993.40 29 966.40
Дейност 4: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството: В процеса на изпълнение на дейността ще бъде извършена оценка за съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите. Оценката за съответствието ще бъде изготвена под формата на комплексен доклад съставен от регистрирана фирма - консултант, несвързана с проектанта. В процеса на изпълнение на строително монтажните работи се предвижда системен контрол по време на строителството чрез упражняването на независим строителен надзор в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 1 от Закона за устройство на територията. Представителят на строителния надзор взима участие във всички проби и изпитания на материали, конструкции и инсталации, използвани и/или изградени на обектите подлежащи на интервенция при строителството, като подписва всички документи, удостоверяващи резултатите от тези проби и изпитания. Решенията и указанията на лицето, упражняващо независим строителен надзор, вписани в заповедната книга на строежа, са задължителни за всички участници в строителството и следва да се изпълняват незабавно след вписването. Независимият строителен надзор по време на строителството ще се упражнява в следния задължителен обхват: 1.Законосъобразно започване на строежа; 2.Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3.Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; 4.Контрол по спазване условията на безопастност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; 5.Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; 6.Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; 7.Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8.Правилно изпълнение на строително монтажните работи; 9.Годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителния контрол по време на строителството ще се упражнява през целия период от откриване на строителната площадка до издаване на разрешение за ползване на строежа. Представители на независимия строителен надзор ще присъстват на съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството с цел установяване точното изпълнение на проекта. След приключване на строителството упражняващия строителен надзор изготвя окончателен доклад на основание чл.168, ал. 6 от Закона за устройство на територията. 18 000.00 23 512.50
Дейност 5 : Провеждане на информационно-комуникационна кампания: Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: ● Изработване, доставка и монтаж на постоянна информационна табела след приключване на проекта Не по-късно от 3 /три/месеца след приключване на проекта ще бъдат изработена, доставена и монтирана 1 /един/ брои постоянна информационна табела. Постоянната информационна табела се предвижда да бъде поставена в обхвата на обекта на видно за обществеността място. На нея ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева ● Организиране и провеждане на 2 /две/ публични събития под формата на пресконференции Ще бъдат проведени 2 /две/ публични събития: Непосредствено след сключването на договора за строителство и при приключване на дейностите по проекта. Публичните събития ще бъдат анонсирани чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и в официалните интернет страници на община Велинград и ПГГС "Христо Ботев". Ще се изготви информационен банер и снимков материал по време на събитията. ● Изработване и разпространение на 1 000 броя печатни информационни материали /брошури/ Ще бъдат изработвани и разпространени 1 000 броя /брошури/, във всяка от които ще се съдържа: - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Адреса на единния информационен портал 2 500.00 3 000.00
Дейност 6: Осъществяване на независим финансов одит и приключване на проекта: В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши одит и приключване на проекта. Целта на одита на проекта /извършване на ангажимент за договорените процедури/ е да се извърши оценка на проекта съгласно определени критерии за съответствие и да изрази заключение, което да дава представа за определена увереност по отношение на одитираната дейност относно: законността и редовността на разходите по проекта; дали средствата от бюджета на проекта са били изразходвани ефикасно и икономично, т.е. в съответствие с разумното финансово управление; дали средствата са били използвани ефективно, т.е. по предназначение. За всяко искане за плащане по проекта, одиторът проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, и изготвя доклад за фактически констатации/доклад от ангажимента за договорени процедури. Приключването на проекта цели създаване на условия за надлежно завършване и отчитане на проекта. Екипът по проекта ще подготви искането за окончателното плащане в рамките на срока на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, включващо окончателни технически и финансови отчети за целия период на изпълнение на проекта и доклад за фактически констатации от сертифициран външен одитор. Дейността е необходима за надлежното завършване и отчитане на всички дейности, извършени по време на проекта. 3 000.00 3 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.