Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"САМОТЕКС" ООД е дружество, създадено през 2017 г. с основна икономическа дейност Производство на конфекционирани изделия, без облекло. 
Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в секторите от НСНМСП, изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия, а именно: Производство на калъфки за туристически възглавници, попадаща като икономическа дейност в рамките на сектор С 13.92 "Производство на конфекционирани текстилни изделия, без облекло".

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематична област Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
-реализирани инвестиции в ДМА, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- наето работно помещение;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
- изработен пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация, създаващ предпоставки за успешна пазарна реализация, като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени със спецификата на пазара действия в този процес.

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт) (Дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 броя експерти; закупуване на ДМА; външни услуги: за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор на квалифициран персонал - 6 лица: В рамките на екипа,необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 2 лица,които предстои да бъдат наети на трудов договор (ТД) в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ. Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети още 3 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за технологичния процес на производство,неговото правилно протичане,кроене,шиене,за развитието на продукта и неговия асортимент,определяне на влаганите материали за производство на калъфки и влаган пълнеж на възглавниците и всички други,съпътстващи производството операции и дейности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за производство на продукта-обект на ПИ,е необходимо закупуването на следните ДМА, обхващащи пълния производствения цикъл на продукта: •Кроялен робот-1 бр.–необходим за създаване на кройка на калъфки, за рязане, след ръчно накатяване, на съставните елементи–лице и гръб на възглавницата и на безконечна лента за шнур за направа на илици за копче и за закопчаване на възглавниците. •Двуиглова шевна машина за ципове-2бр.–необходими за зашиване на ципова лента към кройките на калъфките; •Автоматична едноиглова машина прав шев-2бр.-необходими за пришиване на етикети с обозначителни маркери за гладене,пране,съхранение,състав на възглавницата;фирмен знак, както и за пришиване на шнур с копче и илик (позволяващ сгъване и закопчаване на възглавницата с цел закачване към куфар/раница при пътуване) •Автоматична двуиглова машина прав шев с изключване на иглите-1бр.–необходима е за довършване и ушиване от безконечната лента, изрязана на кроялния робот на шнура за закопчаване–посредством устройство за подаване и загъване на лентата с автоматично регулиране. Шнурът,при тази операция,също е безконечен. •Автоматична машина за програмируеми шевове-1бр.–необходима за външния шев на калъфката, при който се изисква най-голяма прецизност и точност при повтаряемостта,което е от ключово значение при серийно производство и изпълнение на големи по обем поръчки. •Автоматична машина за програмируеми шевове с лазерно устройство-1бр.–изпълнява същите операции като машината за програмируеми шевове, както и допълнителна операция, благодарение на вграденото лазерно устройство-за прецизно изрязване на шнура за закопчаване от изрязания безконечен такъв на кроялния робот.На тази машина ще бъдат зашивани и изрязвани калъфките за пълнеж на възглавницата с оставяне на малък отвор,който,след напълване на вътрешната калъфка със съответния пълнеж,ще бъде зашиван на Автоматична едноиглова машина прав шев. Машината, също така ще бъде използвана в процеса по бродиране на фирмено лого и неговото изрязване посредством лазерното устройство. /продължение в част 2/ 247 661.00 246 547.58
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт) (Дейността ще бъде осъществена чрез: наемане на квалифициран персонал 6 броя експерти; закупуване на ДМА; външни услуги: за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 3. Наем на работно помещение - с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на производствената дейност по реализация на продукта-обект на проекта, както и с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение, в рамките на проектната реализация е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. Планира се наем на работно помещение за период от 9 месеца в рамките на периода на реализация на проекта, като изложеният период обхваща периода на заетост на планираните за наемане на трудов договор лица, както и срок за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване в рамките на проекта дълготрайни материални активи. 4.Външни услуги (ВУ) за: 4.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда (социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи.Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват,търсене,предлагане,пазарни сегменти,пазарна ниша,тенденции за развитие,проблеми,перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на продукта на пазара и пазарната му реализация. 4.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея - национален и световен, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта, данни за контакт, форма за запитвания, както и информация за разпространение на продукта в търговската мрежа. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 16 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 440.00 430.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.