Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

ЕТ "Даниела Кръстева - Симони" е компания с дългогодишна успешна история в предлагането на висококачествени туристически услуги за своите клиенти. През годините дружеството утвърди своя положителен имидж на надежден партньор и туристически агент, което е допълнителна предпоставка за привличане на нови клиенти и разширяване на пазарния му дял. В тази посока са и плановете на компaнията, което пък от своя страна е свързано с увеличаване на служителите на дружеството. Всичко това обуславя необходимостта от разкриване на нови работни места и наемане на нови служители и работници.  
Настоящият проект предвижда разкриване на нови 4 работни места на следните длъжности:
1. Мениджър ключови клиенти - 2 бр.
2. Експерт Маркетинг - 1 бр.
3. Преводач - 1 бр.
Предвижда се поне 50% от новонаетите лица (поне 2 души) да бъдат представители на специфичната категория - безработни младежи до 29 г. вкл. Предметът на дейност на компанията е свързан с по-голяма активност от страна на служителите и поради тази причина специфичната група на младежите е изключително подходяща. 
Настоящото проектно предложение е насочено именно към осъществяване на дейности по разкриване на нови работни места и закупуване на необходимото оборудване за тяхното ефективно функциониране. По този начин ще се подкрепи процеса на развитие на дружеството и ще се спомогне за създаване на условия за устойчивост на заетостта от една страна, а от друга - на дейността на компанията като цяло.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще се бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, на която това ще бъде възложено по реда наПМС №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, която функция ще бъде изпълнявана от управителя на ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони”. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. Всички разходи за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, който ще бъде подпомаган от експертите от външния изпълнител по отношение на техническия мониторинг и по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 6 000.00 6 000.00
Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица в ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” : Към настоящия момент фирмата разполага с 2 души постоянен персонал, които изпълняват ежедневните задачи в офиса на фирмата. Предвид възходящото развитие на компанията и желанието на все повече клиенти да се възползват от услугите на ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” е предпоставка за увеличавае на човешкият ресурс, с който дружеството да изпълнява нарастващия брой дейности при обслужването на клиентите си. Във връзка с това се обуславя необходимостта от наемане на нови хора, а Схемата за безвъзмездна помощ "Ново работно място 2015" към ОПРЧР осигурява изключително добра възможност особено на по-малките, но доказани дружества да се развиват и да разширяват обхвата на дейността си. Предвиждат се да се назначат още 4 служители на следните длъжности: 1. Мениджър ключови клиенти - 2 бр. 2. Експерт Маркетинг - 1 бр. 3. Преводач - 1 бр. Предвижда се всички новонаети лица (4 души) да бъдат представители на специфичната категория - Безработни младежи до 29 г. вкл. Предметът на дейност на команията е свързан с по-голяма активност от страна на служителите и поради тази причина специфичната група на младежите е изключително подходяща. Все пак, поради стремежа на дружеството да отговори в най-голяма степен на изискванията на Насоките за кандидатстване по настоящата Схема за безвъзмездна финансова помощ, и поради факта, че на практика лицата ще бъдат наети в началото на следващата календарна година, коректно е да се заложи, че минимум 50% от заетите лица, т.е. минимум 2 души от новоназначените ще бъдат представители на описаната по-горе целева група. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Издаване на заповед за откриване на нови работни места по посочените длъжности и определени бройки - Управителят на дружеството издава заповед, в която са посочени конкретните нови длъжности (с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение, както и всякакви други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 3. Проучване на неактивни лица от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 4. Изготвяне на обобщен доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат до настоящия момент, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите безработни/неактивни лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсените специфични категории - Безработни младежи до 29 г. вкл. 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата. Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да се осигури трайна заетост на лицата. Целта е тези служители да останат дълготрайно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 48 500.00 41 515.18
Закупуване на оборудване, ДНА и ДМА, свързани със създаването на нови работни места: ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” развива успешно своята дейност повече от 10 години. Високият професионализъм, специалното отношение с индивидуален подход към всеки клиент, привлекателните предложения за пътувания и почивки позиционират дружеството като едно от водещите както на българския, така и на европейския пазар. ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” е официален представител на „Джирамондо” за България, който е най-големият туристически холдинг в Италия с над 50 годишна практика, обединяващ 200 италиански туроператора и представен в 2000 агенции по цял свят. Дружеството работи и по много международни проекти като партньор или координатор. Във връзка с реализацията на плановете за развитие на компанията и за разрастване бизнеса, дружеството предвижда да увеличи персонала си, което е свързано с техническо обезпечаване на новосъздадените работни места. За ефективното изпълнение на проекта и за техническото осигуряване на работни места, компанията предвижда да закупи следните ДМА, ДНА и оборудване: 1. Комплект "Работно място" – 4 броя, който включва бюро - мин. 140 см. дължина, контейнер - мин. 3 чекмеджета, офис стол - ергономичен; посетителски стол; 2. Стационарни компютри – 4 броя – CPU I3-4170, RAM 8 G DDR3 1600, HDD 1T SG SATA 6G, OS: MS Windows, Office Home amp; Business софтуер, монитор - 4 броя; 3. Мобилни телефони - минимални характеристики: МРЕЖА GSM 2G и МРЕЖА HSDPA 3G, БАТЕРИЯ: LI-ION 2100 MAH, ОПЕРАЦИОННА СИСТЕМА: ANDROID, ПРОЦЕСОР: QUAD-CORE 1.4 GHZ, ПАМЕТ: 16 GB ВГРАДЕНА ПАМЕТ, 1.5 GB RAM - 3 броя; 4. Мултифункционално устройство - минимални характеристики: печат, копиране, сканиране, 9.3 цветен сензор LCD, вградена мрежова свързаност - 1 брой; 5. Комплект "Етажерки и дисплеи за продукти", минимум по два рафта на артикул - 2 броя; 6. Туристически софтуер Travel Office и софтуерна платформа Travel B2B; 7. Стационарен IP телефон - 2 броя. Закупувайки изброените уреди и съоръжения, всички служители (досега наетите и новонаетите), заети в ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” ще могат едновременно да извършват своите трудови задължения, без да се налага да се изчакват или редуват. Това ще доведе до оптимизиране на работния процес, повишаване на количеството и качеството на услугите, както и по-бързото изпълнение на поставените задачи и задължения. Предвиденото за закупуване по настоящия проект оборудване ще се използва изцяло от новоназначените служители. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик/доставчици съгласно процедурите и изискванията в ПМС №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2. Сключване на договор/и за доставка на оборудването; 3. Плащане на фактура/и по договора/и; 4. Доставка/и на оборудването; 5. Въвеждане в експлоатация и тестване на оборудването; 6. Подписване на приемо-предавателен протокол. 12 920.00 12 800.00
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Една (1) информационна табела с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити; • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидено за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянната информационна табела, която ще бъде изработена, ще бъде поставена на видно място в централния административен офис на компанията в гр. София. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването, които са предвидени да се закупят за целите на създаването на новите работни места в дружеството. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационната табела; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект; 5. Поставяне на видно място на информационната табела; 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 1 125.00 1 110.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.