Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва:
- ръководител на проекта;
- координатор по проекта;
- счетоводител по проекта.
Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 540 часа, координаторът и счетоводителят за 480 часа, които ще бъдат разпределени за 18 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, висши училища, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др. |
13 490.00
|
14 434.53
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни.
Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени:
- 2 бр. информационни табели за базите на фирмата в гр. Стара Загора;
- 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите в гр. Стара Загора;
- 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи;
- 45 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта.
В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ |
2 690.00
|
2 690.00
|
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 6 лица:
- 3 лица на длъжност "Техник механик";
- 2 лица на длъжност "Инженер механик";
- 1 лице на длъжност "Офис мениджър".
Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица с подходящо средно професионално и висше образование за съответните длъжности. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази възрастова група. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт, със средните професионални гимназии в гр. Пловдив и с висшите училища в гр. Пловдив (филиал на Техническия университет - София) и гр. Стара Загора (Тракийски университет) с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 15 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за работа на кандидатите, както и желание за професионално развитие в сферата на техническото обслужване на моторни превозни средства. |
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост на 6 лица от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 6 лица без работа в новоткрита сервизна база за товарни автомобили на "Будастен трак" ЕООД за 12 месеца. Ще бъдат наети 6 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности:
- 3 лица на длъжност "Техник механик";
- 2 лица на длъжност "Инженер механик";
- 1 лице на длъжност "Офис мениджър".
В рамките на дейността ще се сключат трудови договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в сервизната и търговска дейност, извършвани от фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "Будастен трак" ЕООД. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 3 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички двадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. На всички новонаети лица ще бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. |
74 355.36
|
74 018.78
|
Осигуряване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване и обзавеждане ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места:
За обезпечаване на дейността на петте лица, наети на длъжности "Техник механик" и "Инженер механик" ще бъдат закупени 1 бр. системен диагностичен тестер, 3 бр. колонен подемник за автомобил, работещи на трифазово захранване с товароподемност 3 000 кг., 1 бр. хидравлична преса, 1 бр. трансмисионен крик, 1 бр. машина за обслужване и зареждане на автоклиматици, 1 бр. зарядно стартова количка, 1 бр. акумулаторен гайковерт, 1 бр. акумулаторен винтоверт, 1 бр. заваръчен апарат, 2 бр. пневматичен гайковерт в комплект с по 10 бр. накрайници и максимален въртящ момент 1 250 Nm, 2 бр. хидравличен крик тип "крокодил" с товароподемност 3 000 кг., 2 бр. инструментални колички с работен плот с висока устойчивост и максимално статично натоварване 600 кг., всяка оборудвана с комплект инструменти от минимум 100 бр., 2 бр. инструментални колички с работен плот с висока устойчивост, оборудвана със специализирано оборудване, 1 бр. хидравличен крик тип "жираф", 1 бр. помпа с вана за отработено масло с вместимост на контейнера 60 - 80 л., 1 бр. компресор.
За лицето на длъжност "Офис мениджър" ще бъде закупена една компютърна конфигурация (работна станция) с двуядрен процесор с тактова честота най-малко 2,2 GHz и капацитет на твърдия диск 1 ТВ заедно с необходимите периферни устройства, включително и монитор с размер на екрана 22". Ще бъде осигурено и 1 бр. цветно лазерно мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир).
За трите лица на длъжности "Инженер механик" и "Офис мениджър" ще бъдат закупени и 3 бр. бюра, и 3 бр. работни столове.
Планираното оборудване и обзавеждане е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. |
40 510.00
|
40 410.00
|
Обучение на новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, и ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности. За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица.
Три лица на длъжност ще бъдат включени в професионално обучение по част от професия по трета квалификационна степен по специалност 5250101 „Автотранспортна техника" по професия 525010 „Техник по транспортна техника". Обучението ще е с минимална продължителност 600 часа, ще има теоритична и практическа част с акцент върху съвременните технологии в техническото обслужване и сервизирането на автомобили. Обучението ще има теоритична и практическа част, всяка от които с минмална продължителност 300 часа и ще се провежда в продължение на 5 месеца по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 4 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще получат удостоверения за преминато професионално обучение.
За 2 лица на длъжност "Инженер механик" и 1 лице на длъжност "Офис мениджър" ще бъде осигурено обучение по ключови компетентности за работа с приложен софтуеър в рамките на Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" от Европейската рамка за ключови компетентности. Обучението ще е с минимална продължителност от 45 часа, като за лицата на длъжност "Инженер механик" ще е с акцент върху работата със софтуеърни продукти за диагностика на автомобили, а за лицето на длъжност "Офис мениджър" с акцент към работата с електронни бази данни и стоково-отчетни програми. Обучението ще се провежда в рамките на 6 седмици, два пъти седмично по 2 часа след работно време и по 4 часа всяка събота. След завършването му лицата ще получат сертификати за преминато обучение.
|
4 125.00
|
4 125.00
|