Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма "УАИЪР ТРЕЙД" ЕООД е създадена през 2005 година в град Роман. Предметът на дейност на УАИЪР ТРЕЙД ЕООД е производство на тел, изделия от телове и заварени мрежи. Дружеството разполага с голяма закрита складова площ, фирмени автомобили, с които могат да се извършват доставки на клиенти до различни краища на страната. Заради качествените показатели на предлаганите продукти и коректността в търговските отношения, които дружеството дава на своите клиенти, е предпочитан партньор както на вътрешния пазар, така и от доказали се в европейски мащаб фирми.
За дейностите, свързани по проектното предложение фирмата предвижда инвестиция в ново високотехнологично и безопасно
оборудване, а именно оборудване за рязане на тел и огъване на ламарина, с което да обезпечи работния процес, да разшири
асортимента в предприятието, да осигури безопасна и здравословна работна среда.
Закупуването на ново високопроизводително оборудване за подобряване на производствените процеси, увеличаване на продуктовото портфолио и разрешаване на някои от основните проблеми и ограничения пред развитието на "УАИЪР ТРЕЙД"
ЕООД като необходимост от: повишаване конкурентоспособността на фирмата и по-успешното й присъствие на националните и външни пазари чрез увеличаване обема на произведена продукция, оптимизиране на производствения процес, постигане на по-висока производителност, намаляване на производствените разходи, подобряване и разширяване на продуктовата гама.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет на "Уайър трейд"ЕООД (дейността ще бъде реализирана чрез закупуване на абкант - 1 бр. и телоизправяща машина - 1 бр): Дейността за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии на "Уайър трейд"ЕООД, ще бъде реализирана чрез закупуване, доставка и пускане в експолатация на следното производствено оборудване: 1. Абкант - 1 бр. - С внедряването на ново производствено оборудване фирмата ще произвежда нов продукт, а именно изделия от ламарина. В проектното предложение на "Уаиър трейд" се предвижда интегриране в производственият процес на ново поколение CNC хидравлична абкант преса, като при конструирането и производството и са внедрени едни от най-добрите към момента налични технологии. С внедряването на новото оборудване ще има възможност да се работи с материал до 10 мм, като по този начин ще фирмата ще започне производството на нов продукт - изделия от ламарина. Настройките на новата абкант преса ще се правят автоматично, с което ще се намали работата на празен ход. Машината се характеризира с висока производителност и нисък специфичен разход на единица произведена продукция след въвеждане в експлоатация на новото оборудване. 2. Телоизправяща машина - 1 бр. - При съществуващото оборудване включва използването на ръчен труд, което не позволява да се постигне необходимата прецизност и допълнително бави целия производствен цикъл на продуктите тел и телени изделия. Към момента в производството съществуващото оборудване е морално остаряло и почти амортизирано. То налага ограничения по отношение на големината на детайла и дебелината на прътите. В производството на дружеството се налага обработване на детайли с диаметър от Ø3 до Ø10 мм, което е невъзможно при наличното оборудване. Поради липсата на оборудване, с което да се гарантира висока степен на точност и прецизност на обработката, дружеството е принудено да отказва изпълнението на някои от поръчките. Чрез новите две машини, които имат необходимия капацитет за справяне с тези видове ограничения, ще се постигне значително подобряване на производствените процеси. Новата телоизправяща машина ще даде възможност на предприятието да увеличи в пъти производителността си. Машината обработва пръти с дължина от 100 мм до 3000 мм. и с прецизна точност на рязане, а именно ±1 мм, прави машината изключителна прецизна. Новите активи ще допринесат за максимално високо качество на сряза, чрез роторното управление на машините. Предимство на машината е не само прецизната изработка на тел и редуцирането на ръчния труд, но и скоростта, с която ще се извършва операцията – значително по-бързо. Към настоящия момент, поради остарялото оборудване предприятието среща затруднения при предлагането на определени изделия, както на настоящите си клиенти, така и на нови такива. Прекъсването на технологичния процес на ключови етапи от производството, води до значително удължаване на работните цикли, увеличаване на използваната енергия и забава в изпълнението на заявените поръчки. В резултат от въвеждане в експлоатация на новото оборудване ще се намали брака, ще се повиши качеството на крайните продукти, като едновременно с това се намалят и разходите за използвани ресурси в производството. Липсата на автоматизация при ключови етапи от производствения процес е важен проблем, който влияе негативно на ресурсната ефективност на предприятието. Чрез инвестиция в новото високотехнологично оборудване ще се подобри производствения процес в предприятието "Уаиър трейд"ЕООД, което ще гарантира на фирмата по-голяма гъвкавост и възможности, които са от особена важност при изпълнението на краткосрочни поръчки в голям обем. След внедряването по проекта на новото производствено оборудване, предприятието ще увеличи производствения си капацитет, ще разшири асортимента си чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство (човешки капитал, природни ресурси и технологии). 211 816.39 0.00
Дейност за визуализация и публичност по проекта: Дейността ще се реализира чрез изпълнение на следните мерки: изработване на постоянна табела (2 броя) и на информационен стикер (1 брой), в съответствие с изискванията съдържащи се в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Обосновка: С изпълнението на предвидените мерки по информиране и публичност (визуализация) ще се постигне информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Наред с това, с прилагането на подобни мерки Бенефициента ще изпълни задължението си да запознае обществеността с факта, че получената финансова подкрепа по настоящият проект е предоставено от ЕС (ЕФРР) чрез ОПИК в съответствие с Приложение XII „ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ОТНОСНО ПОДКРЕПАТА ОТ ФОНДОВЕТЕ” от Регламент (ЕС) № 1303/2013. За целта се предвижда изработка на следните визуализиращи средства: 1. Изработване и поставяне на 2 броя постоянни табели – кандидата предвижда да постави постоянните табели на мястото на инвестиция - производствената база на дружеството в град Роман (едната на входа на предприятието, а другата в помещението, където ще бъде инсталирано закупеното оборудване), така че да служат за визуализиращо средство, указващо резултатите от получената по ОПИК и ЕФРР подкрепа. Табелите ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране, необходимите емблеми и лога, наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия. 2. Изработване и поставяне на 2 броя информационен стикер – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПИК), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за реализация на дейността: 1) Отговорен за изпълнение на дейността: Кандидатът е пряко отговорен за изпълнението на дейността. 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител: Изборът на външен изпълнител за изпълнение на мерки по Информиране и публичност ще се проведе без процедура, съгласно изискванията за избор на изпълнители в съответствие с чл.50 на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016 г. в случаите, когато предвидената стойност за услуги е по-ниска от 30 000 лв без ДДС и указанията представени в Ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, определяне реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПИК при определяне на изпълнител за дейността, кандидата ще събере минимум две оферти за изпълнение на услугата, след разглеждането на които ще направи обоснован избор за изпълнител на мерките предвидени в тази дейност. 3) Изпълнени мерки за публичност - поставени 2 броя постоянни табели и 1 брой стикери. Изпълнението на услугата ще бъде удостоверена с подписване на Приемо-предавателен протокол. 200.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.