Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

ПРИНТЕР.БГ ЕООД работи в областта на дигиталния широкоформатен печат върху различни материали (медии), който бранш е силно конкурентен и фирмата трябва да полага значителни усилия и да следва стриктна инвестиционна политика, за да може да устои на конкурентния натиск на останалите фирми в бранша. 
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал на фирмата. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги, дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.
Основни резултати от изпълнението на дейностите ще бъдат добавените нови характеристики и подобрени продукти, разнообразения асортимент от продукти на фирмата (печат на интериорен текстил и знамена с пигментни мастила) и намаляване използването на вода и суровини в производствения процес. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой Чрез закупуването на Линията ще бъде възможно да се стартира печат на интериорен текстил и знамена с пигментни мастила, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 350 000.00 350 000.00
Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой Чрез закупуването на Линията ще бъде възможно да се стартира печат на интериорен текстил и знамена с пигментни мастила, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой Чрез закупуването на Линията ще бъде осъществено внедряване на технология за намаляване използването на вода в производствения процес и внедряване на високо-технологични решения за оптимизиране на производствените процеси и намаляване използването на суровини, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.