"Оптимизиране на системата за управление на човешките ресурси": Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси в "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД. Действащата в момента системата за управление на човешките ресурси в дружеството не отговаря на неговите нужди, заради значително увеличената численост на заетите в дружеството през погледнатите две години. Необходимостта от въвеждане на промени в системата е обвързана със стратегията за развитие на дружеството за постигане на устойчив растеж, която освен с подобряване на качеството на предлаганите услуги, е насочена и към подобряване на работната среда за служителите и намаляване негативното въздействие върху околната среда. Целта на настоящата дейност е да бъде изградена ефективно функционираща система за управление на човешките ресурси, чрез създаване на вътрешно фирмена нормативна уредба, обслужване на процеса по подбор и наемане, обучение и преквалификация на персонала, дистанционно отчитане на труда при прилагане гъвкави форми на заетост, комуникационни канали и взаимовръзки, контрол на работното време, анализи, прогнози и др., която да бъде управлявана от специфично разработен софтуер. Акцентът при въведените нови мерки за управление на човешките ресурси в "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД ще бъде поставен върху:
* Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост – предвидените промени в системата за управление на човешките ресурси ръководството на дружеството цели оптимизира раб. процеси, като:
1. Въведе гъвкави граници на работното време;
2. Въведе гъвкави работни часове за определен период;
3. Въведе възможност за ротация на длъжности в рамките на организацията;
4. Въведе възможност за промяна на трудовите задължения в рамките на длъжността;
Горепосочените въведения са пряко обвързани с дейността на дружеството по охрана на обекти. Чрез въвеждането на тези мерки ще бъде осигурен възможност, на лицата от целевата група, за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот, както и възможност за учене на работното място.
* Насърчаване на по-възрастните служители и удължаване на професионалния им живот - възрастните работещи са съществена част от работната сила в развитите общества. В тази връзка, а и като част от политиката на дружеството по отношение на служителите над 54-годишна възраст, ръководството на "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД ще въведе мерки, свързани с адаптирането на личните работни задачи съобразно силните страни, нуждите и възможностите на възрастните служители, като:
1. намаляване на физическото натоварване;
2. въвеждане на кратки почивки в работния процес;
3. менторство от страна на по – възрастните по отношение на младите и неопитни служители.
С успешното изпълнение на дейността ще допринесе за развитие на политиката на дружеството в областта на опазването на околната среда, чрез ресурсна ефективност - виртуализиране на голяма част от документооборота на хартиен носител. |
96 000.00
|
191 000.00
|
"Закупуване на ЛПС и специално и облекло": Служителите на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД разполагат със задължително униформено облекло указано в Наредба за безплатното работно и униформено облекло приета с ПМС № 10 от 20.01.2011 г., ЛПС съобразено с Наредба №3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място и допустимите от ЗЧОД защитни средства - палки, белезници, късоцевно и дългоцевно бойно оръжие, бронирани жилетки, противогази, и електрически фенери. В рамките на дейността ще бъдат закупени ЛПС за заетите в предприятието служители на длъжност "охранител". Въз основа на извършена оценка на риска, определените рискове при различните извършвани трудови дейности, допълнителните рискове и политиката на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД , насочена към подобряване на професионалния и здравен статус на работниците, се предвижда закупуването на ЛСП, които отговарят на всички изисквания на приложимото законодателството в областта на безопасните условия на труд. Предвидените за закупуване лични предпазни средства ще заменят наличните такива, които с оглед периода на износване и интензивността на работния процес на служителите, вече са загубили част от защитните си качества и представляват риск за осигуряване здравето и безопасността на работещите. Необходимостта от подмяна на наличните лични предпазни средства е породена от амортизация на значителна част от тях вследствие на продължително им използване при лоши атмосферни условия на открито (дъжд, сняг, кал, горещина, студ, влага). |
29 500.00
|
29 500.00
|
"Обзавеждане и оборудване на стаи за краткотраен отдих": Към момента дружеството не разполага с налични стаи за краткотраен отдих, в които охранителите от патрулните автомобили да почиват според на утвърденият физиологичен режим на труд и почивка (ФРТП). Целта на дейността е да се обособят две наети от фирмата помещения в градовете с концентрация на автопатрули - съответно в гр. Ямбол и гр. Сливен. Ръководството на "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД взе решение за обособяване на мяста за целта, с приблизителни квадратури - 14кв.м. и 16кв.м., като освежителните ремонти ще са за сметка на фирмата и не са част от разходите по проекта. Следваща стъпка ще е закупването закупуването на необходимото обзавеждане и оборудване. Поради спецификата на дейността стаите ще са на разположение на целевата група денонощно. Един от служителите в гр. Ямбол е лице с увреждания, което има проблем с двигателно опорната система и за нормалната употреба на санитарният възел към стаята за почивка е необходимо в поставянето на дръжки за плавно сядане и изправяне. |
10 055.00
|
10 555.00
|
"Информираност и публичност": Дейността е свързана с прилагане на мерки за осигуряване на информираност, публичност и комуникация по проекта. Чрез тях ще бъдат популяризирани - настоящия проект, неговите цели, изпълнените дейности, постигнатите резултати, както и осигурената финансовата подкрепа от Европейският съюз. Мерките ще бъдат времево съобразени с напредъка по проекта, с цел гарантиране на прозрачност при изпълнението и взимането на решения. Информация ще достигне до клиентите, партньорите и служителите на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД , както и до широката общественост. Повишената обществена осведоменост ще да доведе до интерес и сред други работодатели, които е възможно да реализират някой от дейностите заложени в проектното предложение. Като резултат ще се подобри качеството на работните места и в други предприятията, респективно ще се повиши общото ниво на производителност на труда в частният сектор. |
1 930.00
|
1 930.00
|
"Организация и управление на проекта": Контрола по изпълнението на проекта ще се осъществяват от Ръководителя, според описаните му задължения в секция „9. ЕКИП“ от формуляра за кандидатстване. Той ще бъде ангажиран за 12 месеца, за което са предвидени 5594.40 лв.
Воденето и изготвянето на техническата и финансовата документация по проекта ще са обект на възлагане по реда на ЗУСЕСИФ -с прогнозна стойност 7 500 лв. - избор без провеждане на процедура - събиране на оферти.
Като избраният изпълнител следва да:
- Координира проекта, като изготвя и архивира протоколи от проведени оперативни срещи на екипа. В тях отразява: всички обсъждани въпроси; взетите решения; евентуалните пречки и проблеми, които възникват в процеса на изпълнение; всички проверки на място и срещи от страна на ДО, УО, МЗ, както и всички препоръки и насоки дадени от тях. Следва да поддържа и „Книга за мнения и препоръки” достъпна за всички лица от целевата група, както и задължителен архив по проекта. Когато е необходимо разработва въпросници, анкетни карти и др., като следи за попълването им и анализира резултатите от тях. Изготвя месечни справки, както и всички технически доклади за отчет на проекта пред УО;
- Изготвя цялата необходима документацията за провеждане на всички процедури за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ
- Осчетоводява проекта, като води подробен финансов отчет на изразходваните по проекта средства и следи аналитично движението им. За всяка извършена услуга да изисква разходно-оправдателен документ, приемно-предавателен протокол и/или договор, а при извършена доставка на оборудване и гаранционна карта. По отношение на назначените служители - изготвя ведомости за заплати; изчислява и плаща задължителни осигурителни вноски; изготвя всички справки и декларации за подаване към НОИ и НАП. Своевременно изготвя всички финансови отчети и доклад по проекта, както и искания за плащане към УО;
Цялата документация ще се събира и класифицира и ще бъде на разположение в офиса на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД при поискване за проверка. Направените разходи по проекта ще се отчитат съгласно изискванията на българското законодателство и правилата на Структурните фондове. |
13 094.40
|
13 250.74
|