Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Ню Левъл Мениджмънт ЕООД е регистрирано в края на 2017 г. в гр.Ловеч, като едноличен собственик е жена на възраст 26 г. Основният предмет на дейност на фирмата е издаване на програмни продукти. 
Дейността на Ню Левъл Мениджмънт попада в определението на предприемачите в начална фаза, които определят своя продукт като нов за определен сектор от потребители, който не се предлага от много други представители на бизнеса.
Предмет на настоящото проектно предложение е развитие на Ню Левъл Мениджмънт ЕООД чрез създаване на екип от експерти и закупуване на ДМА и ДНА, с цел разработване на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти.
Идентифицираните основни потребители на продукта са компании от сектора на инвестиционните посредници, банките, другите финансови институции, както и компании, които извършват дейности по отчитането въз основа на договори за възлагане (юридически и счетоводни кантори). 
Програмните продукти са предназначени за масова употреба и няма да отчитат спецификите в дейността на конкретния потребител. Те ще са с вертикално пазарно приложение, т.е. ще изпълняват широк спектър от бизнес функции за конкретна индустрия. 
Описаната предприемаческа дейност попада в приоритетните направления на тематичните области на ИСИС и по-точно в „Информатика и ИКТ“ и по специално в „уеб, хибридни и „native“ приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти“.
Основните дейности, които ще бъдат реализирани са:
1) Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА;
2) Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 1: Ню Левъл Мениджмънт ЕООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - да разработи и предложи 4 стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти. Софтуерните продукти ще бъдат разработени на програмен език MQL, за да бъдат съвместими с най-използваните на национално и световно ниво платформи за търговия на световните пазари с валути, акции, стоки, индекси и др., които имат най-голям пазар. Програмните продукти са насочени към клиенти от финансовата сфера и небанковия сектор, които чрез използването им ще отговорят на новите регулаторни изисквания по отношение на прозрачността и отчетността на търговията с финансови инструменти. Политиката на фирмата ще включва предоставяне на лицензионни права за ползването на продуктите на клиентите си, като допълнително ще бъдат договаряни възможности за закупуването на един или няколко от всички продукти и/или всички в пакет. Функционалността на софтуерите е подробно описана в т.11. Настоящата дейност включва: 1) Сформиране на екип от квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Екипът е основата на предприемаческата дейност. Именно от добре подбраните експерти зависи ефективността на реализацията на предприемаческата идея. За целта в екипа са включени: Предприемачът, който ще определи функционалността на приложението; Експерт „Бизнес анализатор“, подпомагащ определянето на функционалната структурата на системата и под модулите, както и процеса по разработването на функционално техническо задание; Експерт „Сложни системи“ (обект на оценка), който ще разработи архитектурната основа на приложението; Оператор „База данни“ и Специалист „Тест на функционалността“. Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип. В рамките на изпълнение на проектните дейности, ще бъдат назначени на трудови договори следните експерти - 5 броя: – Експерт „Бизнес процеси“ (Предприемач) - на 4 ч. тр.дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Експерт „Сложни системи“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Експерт „Бизнес анализатор“ - на 8 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 2 600 лв./мес; Осиг. – 491,92 лв.; – Оператор „База данни“ - на 4 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Специалист „Тест на функционалността“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 300 лв./мес; Осиг. – 56,76 лв. 2) Наемане на работно помещение в гр.Разград – 18 мес. х 1 300 лв. без ДДС. Тъй като дружеството не разполага със собствено работно помещение, снабдено с необходимия брой работни места, предвидено е в рамките на проекта да бъде нает офис. В наетото помещение ще бъдат реализирани проектните дейности и ще бъдат доставени и инсталирани закупените активи, необходими за разработване на програмния продукт. Съпътстващите работния процес режийни разходи (ток, вода, отопление, телефон и интернет) са включени в общата стойност на разходите за наем на работното помещение. 3) Външни услуги за изготвяне на пазарни анализи (1бр. х 16 000 лв. без ДДС) С цел успешната комерсиализация на предприемаческата идея, е предвидено в рамките на проекта да бъде изготвен пазарен анализ, включващ анализ на размера и характера на пазара, проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти, анализ на тенденциите за развитие. Целта е да бъдат идентифицирани и анализирани всички ключови пазарни характеристики, които биха оказали влияние върху реализацията на настоящата предприемаческата идея. Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Ню Левъл Мениджмънт ЕООД. Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 245 625.44 152 850.38
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 2: Настоящата дейност включва закупуване на ДМА и ДНА, необходимо за реализация на предприемаческата идея, предмет на настоящия проект. Закупуване на ДМА: 1) Сървърна конфигурация с три виртуални сървърни машини – 1 бр. – 27 000 лв. без ДДС За разработката на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти е необходимо закупуването на един физически сървър. Той, в последствие, ще бъде конфигуриран на 3 виртуални такива, всеки от които с определена функция. А. Приложен сървър: той ще събира данни от търговската сесия за всички финансови инструменти, с помощта на специализиран софтуер, ще ги препраща към database сървър. Б. Database сървър, на който ще се записват събраните данни с цел справки и анализи; В. Уеб сървър, към който ще се свързват потребителите, за да достъпват базата данни. Подробната структура като функционалност е описана в т.11 2) Преносими компютри – 3 бр. Закупуването на компютрите е необходимо за обезпечаване на всички ключови дейности, свързани с реализация на предприемаческата идея. Предвидено е трите преносими компютъра да бъдат използвани основно за дейностите по проектиране и разработване на софтуерния продукт и тестване на отделните функционалности, както и за внедряване на системата при клиенти. Освен за осигуряване на основни дейности, свързани с работния процес единият компютър ще бъде използван за презентиране на системата пред потенциални корпоративни клиенти и внедряване на програмния продукт на място. Компютрите ще бъдат използвани както следва: - преносим компютър 1 - 1 бр. (1 бр. х 2 300 лв. без ДДС) - за програмиране и презентиране. - преносим компютър 2 - 2 бр. (2 бр. х 2 100 лв. без ДДС) - за програмиране и внедряване. Закупуване на ДНА: 1) Лиценз на библиотека за събиране на данни с неограничен брой конекции – 1 бр. (50 000 лв. без ДДС) - осигурява извършването в реално време на прихващане на тиковете (цените), сключените сделки и отворените позиции на различните финансови инструменти и предаването им за запис в базата данни. Библиотеката предоставя предварително дефинирани функции, позволяват трансфера на данни от събиращата платформа в базата данни. На база на тях и с помощта на MQL програмен език ще бъде разработен специализиран експертен съветник, осигуряващ извличането на данни (търговска информация) в реално време, тяхното преформатиране, препращане и записване в базата данни, а от там и последваща обработка. Чрез тази библиотека и функциите, които тя предлага ще се гарантира работата на всички модули на софтуерните продукти. Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Ню Левъл Мениджмънт ЕООД. Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 0.00 83 500.00
Дейност за визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран на база поне 2 събрани оферти, съгласно указанията на УО. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (4 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 540.00 480.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.