Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на АРБОТРЕЙД ЕООД е производство на мебели. Фирмата се е специализирала в производството на мебели за спални, всекидневни и столови. Преследвайки основната си цел, а именно да бъде модерна, постоянно развиваща се и адекватно отговаряща на изискванията на пазара фирма, повишаваща конкурентоспособността си и постоянно засилваща експортния си потенциал, управленският състав на АРБОТРЕЙД ЕООД се стреми към подобряване на производствените процеси като търси най-добрите методи за това.

Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидената по проекта дейност за подобряване на производствения капацитет ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. 

Като основни резултати от изпълнението на дейността се очаква подобряване на производствения процес и повишаване на производствения капацитет и засилване експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Обработващ център с ЦПУ - 1 бр.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъде закупен Обработващ център с ЦПУ - 1 бр.): Като част от дейността ще бъде доставен, монтиран и пуснат в експлоатация Обработващ център с ЦПУ - 1 бр. Основната дейност на фирмата е производство на мебели за спални, всекидневни и столови. Към момента производствения процес преминава през следните основни етапи: „разкрой“- „кантиране“ – „пробиване“. На етап „разкрой“, плоскостите се разкрояват/разрязват на необходимите размери. В момента фирмата разполага с модерно и високопроизводително оборудване за разкроя, което има свободен производствен капацитет. Следващия етап от производствения процес е „кантиране“. АРБОТРЕЙД ЕООД разполага с модерно производствено оборудване за кантиране, което е с висок производствен капацитет и този етап не е тясно място в производството. След кантирането, детайлите се разпробиват (етап „пробиване“). Със старо и амортизирано оборудване (обработващ център) се правят отвори за панти и отвори и улеи сглобки. Този етап е тясно място в производството на фирмата, тъй като се изпълнява по-бавно от останалите, налага се извършването на довършителни ръчни операции и реално не позволява на фирмата да увеличи производствения си капацитет. Закупувайки Обработващ център с ЦПУ (1бр.) фирмата няма да променя базисния производствен процес, а ще го подобри като замени амортизирано и морално остаряло оборудвано с ново, което притежава по-добри параметри и характеристики, в резултат на което ще се подобри производствения капацитет на фирмата и ще се осигурят необходимите производствени мощности за покриване на увеличеното пазарно търсене. Включването на машина с ЦПУ значително ще подобри производствения процес, като: - го ускори, чрез премахване на множеството ръчни операции - повиши качеството на произвежданата продукция, тъй като наличието на програмно управление прави обработката по-прецизна и качествена Всичко това ще има положително отражение и върху производствения капацитет на фирмата. Чрез закупуването на гореописаното оборудване ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Машините ще премахнат тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 5 414 бр. мебели за спални, всекидневни и столови за година N на 7 165 бр. мебели за спални, всекидневни и столови за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 213 000.00 212 980.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.