Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Представената иновация представлява Виртуален мениджър на музикални изпълнители – компютърно приложение за свързване на музикални формации с потенциални клиенти без участието на физически посредник. Иновацията е от тематична област „Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии - културните и творческите индустрии“ на ИСИС. Целевите групи са клиенти, търсещи музикални изпълнители и самите музикални изпълнители. Ползването на нови технологии за продуциране на музиканти е слабо застъпено засега. Иновацията цели улесняване на клиентите, търсещи музикални изпълнители за различни изяви, както и възможност за самите изпълнители по-лесно и бързо да бъдат намирани от клиентите, т.е. приложението свързва изпълнителите с потенциални клиенти и те заплащат такса за услугата.
Иновацията ще се реализира като компютърно приложение с развлекателен характер, което поддържа база данни и ползва Интернет сайт, достъпен и от мобилни приложения. Иновацията обхваща целия цикъл на избор, наемане и заплащане на музикални изпълнители. Клиентите ще могат да си изберат изпълнител и да го ангажират за тяхно лично парти. Изборът на изпълнител се извършва на интерактивна карта, която освен филтри за стил музика, цена на групата и т.н. показва и изпълнителите, базирани близко до мястото на събитието, както и такива, които имат изява в близка локация и търсения времеви сегмент. За изпълнителите с ангажименти приложението ще позволява и съставянето на турне (съвместяване на ангажименти по локация и време), като по този начин намалява разходите им и уплътнява изявите им, а от друга – позволява достигане на по-ниска цена за клиента. С оптимизирането на маршрута, а и с работата във виртуалния свят се постига и значим екологичен ефект – намаляване на вредните емисии и подобрена околна среда.
Иновацията има и друга цел: да се даде възможност на хора, които не са професионални музиканти да достигнат до реални участия на малки частни събития и да бъдат заплатени за труда си с хонорар.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: „Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (дейността ще бъде изпълнена чрез Разработка на компютърно приложение с развлекателен характер – Виртуален мениджър на музикални изпълнители – 1 брой): Разработка на компютърно приложение с развлекателен характер – Виртуален мениджър на музикални изпълнители. Дейността е основна за проекта, като осигурява техническото изпълнение на иновацията и напълно съответства на целите на оперативната програма и води до постигане на специфичната цел и резултати на Инвестиционен приоритет 1.1 „Технологично развитие и иновации“ от Приоритетна ос 1 на ОПИК 2014-2020. Основните функционалности на приложението са описани в подготвения модел с техническа спецификация и създадения прототип, предмет на авторско право на фирмата, съгласно Закона за авторското право и сродните му права. В рамките на дейността ще се сформира екип по проекта, ще се проведе процедура за избор на изпълнител, ще се избере изпълнител и ще се сключи договор за изпълнение. Ще се извърши проектиране, разработване, тестване и внедряване на компютърно приложение с развлекателен характер – Виртуален мениджър на музикални изпълнители. Приключва с подписване на приемо-предавателен протокол. Ще съдържа следните компоненти o Регистрация на музикални формации o Преглед и резервация на музикална формация o Потвърждаване/отказване на резервация, оформяне на виртуално турне o Плащане o Потвърждаване на резервацията от оператора o Обратна връзка от клиент o Форум При ползване на компютърното приложение ще е ясно обозначимо, че разработката е реализирана с финансовата подкрепа на ЕСФ чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 430 000.00 428 500.00
Дейност 2: „Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите: Абонамент за достъп до ГИС бази данни, 1 бр.; Абонамент за достъп до бази данни за оптимални решения за транспорт и логистика, 1 бр.; Осигуряване на достъп до библиотеки с мултимедийни материали , 1 бр.; Откриване на плагиатство, 1 бр.; Услуга от лаборатория за верифициране на съдържанието, 1 бр.; Пазарно проучване, 1 бр.: Помощни услуги в подкрепа на иновацията „Виртуален мениджър на музикални изпълнители“ Следните дейности са необходими за внедряване на иновацията, съответстват на целите на оперативната програма и водят до постигане на специфичната цел и резултати на Инвестиционен приоритет 1.1 „Технологично развитие и иновации“ от Приоритетна ос 1 на ОПИК 2014-2020. В рамките на дейността ще се проведе процедура за избор на изпълнител, ще се избере изпълнител и ще се сключи договор за изпълнение и приключва с подписване на приемо-предавателен протокол. Дейността ще бъде изпълнена чрез заплащането и получаването на съответните услуги: - осигуряване на бази данни с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Абонамент за достъп до ГИС бази данни с необходимо за целите на продукта съдържание – локации на хотели, къмпинги, зали, помещения и място за музикални изяви и др. ГИС базите данни са необходими за подпомагане на музикалните изпълнители да оптимизират разходите по турнетата си (хотели, километри път – по-малко гориво и т.н.), а на клиентите, наемащи групи – да оптимизират разходите по събитието си (по-малък наем на зала и т.н.); 90 000 лв. – 6 месеца по 15 000 лв. - осигуряване на бази данни с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Абонамент за достъп до бази данни с цел изготвяне на оптимални решения за транспорт и логистика. Абонамент за достъп до бази данни, подпомагащи вземането на оптимални решения за транспорт и логистика е необходимо, за да се предложи на потребителите на компютърното приложение оптимално във финансово отношение решение за транспорт и логистика, напр. изпълнителите имат различно оборудване, които не винаги е удобно да превозват със собствен транспорт и е удачно да се ползват външни превозвачи или да се предложи на потребителите оптимален маршрут; 80 000 – 4 месеца х 20 000. - осигуряване на библиотеки с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Осигуряване на достъп до библиотеки с мултимедийни материали Необходимо е, за да се осигури лесно възприемчиво и атрактивно съдържание без опасения за нарушаване на авторско право; 40 000 лв. – 4 месеца по 10 000 лв. - изпитване и сертифициране с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Откриване на плагиатство. Необходимо, за да се публикува само проверено съдържание, ненарушаващо закона за авторско право – особено важен проблем заради големия брой ползватели на системата и техните произведения, които те ще публикуват онлайн (т.е. ще станат публични) в компютърното приложение. Ще даде увереност, че дадени изпълнения не нарушават авторски права на изпълнители, като се избягват искове от професионални изпълнители, агенции за защита на авторски права и т.н.; 160 000 лв. – 4 месеца по 40 000 лв. - осигуряване на лаборатории с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Услуга от лаборатория за верифициране на съдържанието, измервания и изпитвания върху различни хардуерни и софтуерни платформи. Необходимо е да се осигури съвместимост с различни операционни системи, браузери и устройства, затова трябва да се провери коректната работа на компютърното приложение върху персонални компютри, таблети, смартфони и т.н., работещи в различни режими. Потребителите ще плащат за ползването на приложението и трябва то да осигуря коректна информация на техните устройства;40 000 лв. – 4 месеца по 10 000 - осигуряване на пазарни проучвания с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Пазарно проучване (анализ и проучване на пазара), което ще допринесе за успешната пазарна реализация на внедряваната по проекта иновация. 430 000.00 428 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.