Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проектното предложение е създаване на 16 нови работни места за безработни и/или неактивни лица с акцент върху интеграция на уязвимите групи на пазара на труда и обезпечаване на новоразкритите работни места чрез оборудване и обучение по ключови компетентности на работното място. Специфичните цели на проектното предложение предвиждат наемане на 16 безработни и/или неактивни лица, вкл. и лица от уязвимите групи на пазара на труда на новоразкрити във фирмата, обезпечени с оборудване и обучение по ключови компетентности работни места, създадени при спазване на всички изисквания за здравословни и безопасни условия на труд. Целевата група на проекта включва безработни и/или неактивни лица на пазара на труда, като повече от половината ще бъдат представители на най-уязвимите групи (минимум 50% от целевата група или общо минимум 8 лица) ще бъдат представители на „специфични категории” на пазара на труда – „Продължително безработни и неактивни лица”. Основните дейности включват подбор и наемане на 16 представители на целевите групи, разпределени в структурата на "Кей Пи Ди Телеком" ЕООД, съобразно отговорностите им, както следва - 5 лица в Звено "Бизнес" и 11 лица в звено "Техническо звено", обучение по ключови компетентности съобразно изискванията към съответните им работни меса, така както и закупуване на оборудване, обзавеждане и друг стопански инвентар, свързани с новосъздадените работни места. В резултат на проекта 16 безработни и/или неактивни участници ще заемат новоразкрити, обезпечени с оборудване и обучение по ключови компетентности, работни места в устойчива и стабилна компания.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца към Звено „Бизнес”, като част от предвиденото разкриване на 16 нови работни места в "Кей Пи Ди" ЕООД: Във връзка с предвиденото в стратегическите си приоритети развитие в областта на монтажа и поддръжката на телекомуникационни системи „КЕЙ ПИ ДИ ТЕЛЕКОМ” ЕООД ще разкрие 16 устойчиви работни места, които ще бъдат заети от лица от представители на целевата група -безработни и/или неактивни на пазара на труда лица, в съответствие с предвидените категории на целевите групи. Те ще покриват минимални изисквания, съгласно НКПД за всяка длъжност, а от тях ще се очаква да декларират желание да работят в динамичен екип и да бъдат готови да усвояват нова информация, касаеща работата им в хода на дейността. Поради спецификата на работата във фирмата, свързана с ползване на програмни продукти при реализация на работните процеси е необходимо лицата от "Бизнес" звеното след назначаването си да преминат курс по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", а предвид и свързаната комуникация на представители на Звено „Бизнес” с всички партньори и клиенти на фирмата, е необходимо да имат готовност да преминат и курс за обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Към Звено „Бизнес” ще преминат следните „действащи към момента” длъжности - Mениджър проекти - (Код по НКПД 2011: 24215027) и Технически секретар (41202006). При разширяването на личния състав към звеното са предвидени следните новоразкрити длъжности: Експерт „Финансови и стопански анализи” – (Код по НКПД 2011: 24136003) – 1 бр.: реализира проучвания на пазара, събира и анализира данни, икономическа и финансова информация, ще изготвя доклади и планове за решаване на икономически и бизнес проблеми, анализиране и прогнозиране на икономически поведения; осъществява свързани контакти с всички партньори и клиенти на фирмата от България и чужбина; Експерт "Бизнес развитие"-(Код по НКПД 2011: 24216002) – 2 бр.: участват при изпълнението на стратегията за бизнес развитие на компанията като планират, водят и участват в изпълнението на проектите, съвместно със стратегическите партньори и клиентите на дружеството (от България и чужбина) и провеждат преговори със стратегически партньори в страната и чужбина; - "Експерт Логистика"-(Код по НКПД 2011: 24216005) –1 бр.: планира и организира оптимално доставката на материали и консумативи от производителите (български и чуждестранни компании); Следи, анализира и оптимизира складовите наличности и разпределянето на материали и консумативи според задачите на екипите; Следи, анализира и оптимизира графика на екипите; Разрешава казуси, възникнали в процесите, за които отговаря, обобщава логистичната информация и подготвя справки за ръководството; предоставя информация и оказва съдействие на клиентите при възникване на проблеми; съставя, изготвя и следи за изпълнението на застраховки и протестни писма. „Системен оператор” - (Код по НКПД 2011: 35133003) -1 бр.: Извършва инсталиране, деинсталиране и конфигуриране на стандартни приложни програмни продукти; Администрира, поддържа и актуализира и следи за състоянието на програмните продукти; Поддържа връзки с разработчиците (от България и чужбина) на приложния софтуер, който поддържа и администрира; При необходимост оказва методическа помощ на компютърните потребители за разрешаването на комплицирани проблеми, възникнали при употреба на стандартния приложен софтуер. При назначаването му се изисква наличие на дигитални компетентности, а в допълнение и отлични познания по мрежови и информационни системи; способност да инсталира, конфигурира и поддържа работни станции c операционна система Windows в мрежова среда Windows Server и офис пакет Microsoft Office, така както и да администрира активни мрежови услуги. 55 999.80 57 357.69
Наемане на 11 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца към Звено „Техническо звено”, в екип „Телекомуникации” (8 лица) и в екип „Поддръжка на автопарк” (3 лица), като част от предвиденото разкриване на 16 нови работни места в "Кей Пи Ди" ЕООД: Във връзка с предвиденото в стратегическите си приоритети развитие в областта на монтажа на и поддръжката на телекомуникационни системи „КЕЙ ПИ ДИ ТЕЛЕКОМ” ЕООД ще разкрие 16 устойчиви работни места, които ще бъдат заети от лица от представители на целевата група -безработни и/или неактивни на пазара на труда, в съответствие с предвидените категории на целевите групи. Те ще покриват минимални изисквания, съгласно НКПД за всяка длъжност, а от тях ще се очаква да декларират желание да работят в динамичен екип и да бъдат готови да усвояват нова информация, касаеща работата им в хода на дейността. Към Звено „Техническо звено”, Екип „Телекомуникации” ще преминат следните наети към момента лица на длъжност Монтьор телефонни кабели/линии (Код по НКПД 2011: 74222012) – 3 лица, а към Екип „Поддръжка на автопарк” ще премине Автомонтьор - (Код по НКПД 2011: 7231200)-1лице. При разширяването на личния състав по проекта е предвидено разкриването на следните нови работни места: Монтьор телефонни кабели/линии (Код по НКПД 2011:74222012) – 6 бр.: участват в инсталиране поддръжка и деинсталиране на телекомуникационни системи, включително и потребителски устройства; Монтират, експлоатират и отстраняват повреди в телекомуникационни компоненти, възли и устройства; Познава основните видове кабели и начините им на съединяване и подбира приложимия начин на съединяване на кабелите; Мениджър проекти (Телекомуникации) (Код по НКПД 2011: 24215027) – 2 лица: ръководят екипи от по 3-ма Монтьори телефонни кабели/линии във връзка с дейности, свързани с инсталиране, поддръжка и деинсталиране на телекомуникационни системи, включително и потребителски устройства; Осъществяват контакти на оперативно ниво с клиентите, вкл. при сключване на договори; осъществяват контакти с клиентите на място. Автомонтьор - (Код по НКПД 2011: 72312001) – 2 лица: Организират и извършва технически прегледи, диагностика и ремонти на автомобилите, собственост на предприятието; Приемчик автосервиз (Ръководител на автомонтьори) (Код по НКПД 2011: 31153065) – 1 лице: Удостоверява техническата изправност на МПС преди започване, приема автомобилите след приключване на работната смяна вкл. приема заявените от водача неизправности по автомобила; реализира диагностика и ремонти на МПС, организира и ръководи екип "Поддръжка на автопарк". Тъй като изискванията на работата на двамата новонаети на длъжност Мениджър проекти (Код по НКПД 2011: 24215027) предвиждат директна работа с клиенти, включително при сключване на договори, е необходимо лицата, които заемат работните места, да притежават умения за общуване на английски език. Ето защо е предвидено да преминат курс на обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Поради спецификата на работата във фирмата – комуникация чрез електронни съобщения, планиране с „Microsoft Оutlook” и достъп до работни задачи през Интернет, така както и поради предстоящото въвеждане на многофункционална информационна система, задвижвана от интегриран набор от програмни модули, които поддържат основните вътрешни работни процеси (ERP), e необходимо всички служители на фирмата да притежават минимум от базови дигитални компетентности, вкл. работа с операционни системи, работа с Microsoft Office и Интернет. Следователно за всички новонаети в звено "Техническо звено" е предвидено да бъде проведено обучение по ключова компетентност 2 „Дигитална компетентност”. 98 987.16 95 960.12
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, пряко свързани със създаването на нови работни места в компанията и необходими за постигане на поставените цели: Към момента „Кей Пи Ди Телеком“ ЕООД притежава оборудване и обзавеждане за осъществяване на дейността, което обаче не е достатъчно за материално-техническо обезпечаване на 16 нови работни места, каквито ще бъдат разкрити в хода на изпълнение на проекта. За нормалното осъществяване на работния процес ще бъде доставено следното обзавеждане и специализирано оборудване, групирано както следва: I.БИЗНЕС ЗВЕНО -Лаптоп с лицензирана ОС–2бр.- ще се използва от лицата на длъжност Експерт, Бизнес развитие, като същите са необходими поради характера на извършваната от тях работа (в офиса и при клиент); -Сървър със съответна ОС-1бр.- ще се използва за създаване на мрежова и файлова инфраструктура и специализирани софтуерни приложения(ERP), необходими за обезпечаване на работните процеси и дейности в компанията, в частност на всички новоназначени по проекта служители. Конфигурацията и поддръжката на сървъра ще се осъществява от новоназначен служител на длъжност: Системен оператор. -Мултифункционално устройство–1бр.- ще се използва от всички новоназначени по проекта служители, като същото е необходимо за изпълнение на възложените им функции и задължения (принтиране на договори с клиенти, поръчки, копиране или сканиране на документи, необходими в хода на работата, и др.); -Офис бюра-2 бр.- необходими с цел материалното обособяване и обезпечаване на всички новосъздадените работни места в звено Бизнес, в допълнение на съществуващите 3 свободни бюра в компанията; -Офис столове-5 бр.; -Висок шкаф за документи-1 бр.-ще се използва от всички новоназначени по проекта представители на целевата група за организиране и съхранение на генерираната в хода на тяхната работа документация. II.ТЕХНИЧЕСКО ЗВЕНО: а)Екип Телекомуникации: -Ударна бормашина 2 бр.; -Акумулаторен винтоверт-1бр.; -Акумулаторен гайковерт-2бр. -К-т ръчни инструменти-3бр., всеки включващ като минимум следното: к-т шестограми; к-т отверки; к-т секачи; к-т клещи (в т.ч. гарги, кабелозачистващи, телефонни, резачки); фазомер; волт тестер; ключ раздвижен; чук; ножица и нож за кабели; изолирбанд; куфар празен. (Цялото посочено по-горе оборудване ще се използват от лицата, назначени на длъжност Монтьор телефонни кабели/линии в хода на извършваните от тях дейности при изпълнение на трудовите им ф-ции). - К-т ЛПС за работа на височина-2 бр.-ще се използват при необходимост от лицата, извършващи конкретната работа, изискваща използването на този вид ЛПС; -Лаптоп с лицензирана ОС-2 бр.-ще се ползват от 2 те лица на длъжност Мениджър проекти (Телекомуникации), както и от лицата от обособените екипи от Монтьори за организиране и отчитане на работата; -Мобилни телефони-4 бр.- ще се използват от лицата Мениджър-проекти(Телекомуникации) и по 1 от всеки екип от 3 Монтьори за осъществяване на връзка при извършването на работа на различни обекти при изпълнение на проектите. б)Екип Поддръжка на автопарк: -Гумо-демонтажна машина-1бр.; -Баланс машина-1бр., -Автоподемник(крик, двуколонен)-1бр., -Уред за диагностика (вкл. аксесоари и софтуер)-1 бр.; -Количка с ръчни инструменти- 1бр., вкл. минимум: к-т с ключове (в т.ч. звездогаечни, лули, гаечни ключове с дръжка, ключове шарнири, раздижен ключ, и др.); к-т шестограми; к-т вложки; к-т накрайници; к-т тресчотка с удължители; к-т отверки (вкл. ударна отверка); к-т секачи; к-т клещи (вкл. клещи за зегерки и клещи чираци); к-т пили; екстрактор; фазомер; шайба за тресчотка; ножче; Оборудването, предназначено за ползване от екип Поддръжка на автопарк, ще се използва в хода на извършваната от екипа дейност по диагностика, технически преглед и ремонт на използваните от дружеството над 10 автомобила. Предвидените позиции са изключително относими към новоразкритите позиции и ще позволят ефективно изпълнение на отговорностите от всеки назначен служител по проекта, съответстват на реалния трудов процес на длъжностите и са пряка корелация с дейностите на дружеството и неговото бъдещо устойчиво развитие. 71 000.00 69 223.42
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици - английски език”: Поради необходимостта представители на Звено „Бизнес” да комуникират с всички партньори и клиенти на фирмата, в допълнение към минималните изисквания на НКПД, за работа в бизнес звеното, към тях има изискване да бъдат готови да преминат курс за обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Тъй като изискванията на работата на двамата новонаети на длъжност Мениджър проекти (Код по НКПД 2011: 24215027) в Звено "Техническо звено" предвиждат директна работа с клиенти, включително при сключване на договори, е необходимо лицата, които заемат работните места, да притежават умения за общуване на английски език. За целта е предвидено двете лица при назначаването си да имат готовност да се включат в обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Следователно общия брой на обучени лица по обучението е 7. Изборът за включване на лицата в курса ще се извърши след провеждане на входящ тест за определяне на нивото. Всеки обучаем ще може да се включи в „Английски език за начинаещи” покриващо нивата А1, А2 и В1. или в „Английски език за средно напреднали”, покриващо нивата А2, B1 и В2. Обучението ще бъде провеждано в една група, в случай, че нивата на входящи резултати на наетите лица предполагат включване в едно и също ниво на обучение и съответно в две групи, ако нивата им са се оказали различни. Накратко предвиденото обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици – английски език" ще отговори на следните параметри: 1. Хорариумът на обучението е 300 учебни часа (х45 мин.), обхващащ 3 нива на обучение х 100 учебни часа всяко; 1.1 Теория - 90 учебни часа за трите нива, по 30 учебни часа на ниво; 1.2 Практика – 210 учебни часа за трите нива, по 70 учебни часа на ниво; 2. Броят на обучаваните лица е 7; 3. Обучението за ключови компетентности ще завърши със сертификат за успешно завършен курс за обучаемите, който представлява документ, доказващ завършеното обучение. Ефективното обучение ще започне 1 месец след назначаване на лицата в компанията (през 5-и проектен месец), като ще обхваща по 50 учебни часа всеки месец, разпределени по дни и във време, съответстващо по най-добър начина на специфичните възможности на лицата, избрани от целевите групи. Ефективното обучение ще започне през втория месец на тяхната заетост в компанията (през 5-и проектен месец), като ще обхваща по 50 учебни часа всеки месец, разпределени по дни и във време, съответстващо по най-добър начина на специфичните възможности на лицата, избрани от целевите групи. 4 900.00 4 900.00
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Поради спецификата на работата във фирмата – комуникация чрез електронни съобщения, планиране с „Microsoft Оutlook” и достъп до работни задачи през Интернет, така като и поради предстоящото въвеждане на многофункционална информационна система, задвижвана от интегриран набор от програмни модули, които поддържат основните вътрешни работни процеси (ERP), e необходимо всички служители на фирмата да притежават минимум от базови дигитални компетентности вкл. работа с операционни системи, работа с Microsoft Office и Интернет. Следователно за всички новонаети служители (с изключение на Ситемния администратор) е предвидено да бъде проведено обучение по ключова компетентност 2 „Дигитална компетентност”, а готовността за включване в курса е изискване при постъпване на работа. Изборът за включване на лицата в курса ще се извърши след провеждане на входящ тест за определяне на нивото. Всеки обучаем ще може да се включи в „Първо ниво” или във „Второ ниво”, според резултата на входящия тест. Обучението ще бъде провеждано в една група, в случай, че нивата на входящи резултати на наетите лица предполагат включване в едно и също ниво на обучение и съответно в две групи, ако нивата им са се оказали различни. В случаите, в които входящият тест покаже наличие на базови компетентности за работа с гореописаните програми, акцентът на обучението (Второ ниво) ще бъде върху задълбочени умения за работа с Microsoft office, тъй като това е програмен пакет, които "Кей Пи Ди Телеком" ЕООД използва при реализация на работните си процеси. Накратко предвиденото обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" ще отговори на следните параметри: 1. Хорариумът на обучението е 45 учебни часа (х45 мин.); 1.1.Теория - 20 учебни часа; 1.2.Практика – 25 учебни часа. 2. Броят на обучаваните лица е 15. 3. Обучението за ключови компетентности ще завърши със сертификат за успешно завършен курс за обучаемите, който представлява документ, доказващ завършеното обучение. Ефективното обучение ще започне в първия месец, в който се назначават лицата в компанията (през 4-ти проектен месец), като ще се реализира в рамките на един месец, а предвидените 45 учебни часа ще бъдат разпределени по дни и във време, съответстващо по най-добър начина на специфичните възможности на лицата, избрани от целевите групи. 3 750.00 3 750.00
Дейности за организация и управление на проекта: Проектът ще се управлява на база Стратегията за управление, базирано на резултати. Проектът е разработен на базата на собствено проучване на нуждите на целевите групи и в хода на изпълнението ще бъде търсена постоянна обратна връзка с тях и ще се следи специално съответствието на изпълнението на проекта с предвиденото по отношение на посрещане на нуждите на целевите групи. Отделно ще се наблюдава и изпълнението на Плана за информация и комуникация и съответствието с предвиденото в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” Ще бъде разработен и детайлен план-график за изпълнение. Дейностите за организация и управление на проекта целят добро управление и постигане на предвидените резултати, чрез гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността на всеки етап от реализацията на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат осъществени комплекс от мерки по: цялостно управление на дейностите; наблюдение на цялостното изпълнение на проекта и съответствието му с предвиденото, вкл. на стойностите на индикаторите, така както и на съблюдаването на хоризонталните принципи на ОП РЧР – “Равнопоставеност и недопускане на дискриминация” и “Осигуряване на устойчиво развитие”; мониторинг и риск мениджмънт; финансова и техническа отчетност. Тази дейност е основа за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка дейност. В хода на дейностите по организация и управление ще бъдат изготвяни необходимите финансови, технически и пр. отчети съгласно правилата на програмата и българското законодателство и специфичните изисквания за финансово управление на европейски средства; ще бъде съблюдавано съответствието между изпълнението на проекта и предвиденото в сключения Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и бюджета; ще бъдат изготвяни и предоставяни на дружеството справки по отношение на финансовото изпълнение на проекта; ще бъде осигурено осчетоводяване на проектните разходи и придобити по проекта оборудване и обзавеждане; ще бъде осъществяван постоянен мониторинг на извършваните проектни дейности и тяхното съответствие както с изискванията на сключения от дружеството договор с УО, така и на референтното законодателство; ще бъдат организирано и контролирано законосъобразното провеждане на предвидените относими процедури за избор на изпълнители/доставчици за планираните обучения и доставка на оборудване и обзавеждане, ще бъдат подготвени необходимите договори и ще бъде контролирано тяхното изпълнение; ще бъде осъществявана необходимата комуникация с представителите на УО с цел осигуряване на публичност, прозрачност и контрол на изпълнение на проекта. Дейностите по организация и управление ще бъдат ръководени от Ръководител на проекта. Предвиденият ръководител на проекта има достатъчен професионален опит и доказани мениджърски способности, както в сферата на извършваните от компанията дейности, така и опит в управление, изпълнение и отчитане на разностранни проекти за изпълнение на дейности, сходни с настоящия проект, в това число, но не само дейности по подбор, наемане, ръководене и контролиране на персонал, по закупуване на ДМА, ДНА и цялостно модернизиране на материалната база на предприятия, по подготовка и изпълнение на бюджети; по избор на изпълнители/доставчици за доставка на различни видове услуги и стоки и пр. (Опитът на ръководителя на проекта е подробно описан в предоставената автобиография и е основа за качествено и ефективно изпълнение и отчитане на настоящия проект). 25 000.00 25 000.00
Подсигуряване на информиране и публичност: На ранен етап от изпълнението на проекта ще бъде разработен План за визуализация и публичност в съответствие с предвиденото в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвижда се изготвяне на информационна табела (А3), отразяваща финансовата помощ на програмата, и подготовка на 50 броя информационни стикери, които да бъдат поставени на закупеното оборудване (цвят 4+0), изработване на 2 бр. информационен плакат (А3, цвят 4+0), така както и изработване на информационна листовка, луксозно издание 8 страници, (цвят 4+4), 100 бр. При всяка дейност, свързана с подсигуряване на информиране и публичност и при всяко публично представяне на дейностите по проекта, ще бъдат стриктно съблюдавани всички правила и изисквания за визуализация на Програмата, които се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. Всички, предвидени за изпълнение елементи, ще бъдат съобразени с техническите характеристики заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г., в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014. Информационната табела и информационния плакат ще съдържат: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски социален фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 Г. - Наименованието на проекта и главната му цел; - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - Началната и крайна дата на изпълнение на проекта. Информационните стикери ще бъдат залепени на подходящо място на повърхността на оборудването/обзавеждането. На стикерите ще бъде визуализирано: - Емблемата на ЕС; Упоменаването „Европейски съюз“; - Наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски социален фонд; - Общото лого за програмен период 2014-2020г.; - Номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, по който е закупено оборудването. Информационната листовка ще съдържа: - Емблемата на ЕС и Упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020 Г. - Наименованието на проекта и главната му цел; - Резюме на предвидените основни дейности по проекта и предвидените резултати; - Адреса на единния информационен портал - http://eufunds.bg/ 2 000.00 1 965.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.