„СТАР НЕЙЛЗ-БЪЛГАРИЯ“ ООД е основана през 1993 година като търговска структура. Първоначално дейността на компанията е свързана с търговията на продукти за маникюр и педикюр. През 2000 година компанията стартира собствено производство, което е познато на пазара под марката SNB, като днес асортиментът от марката наброява повече от 150 артикула и продължава да расте. През 2014 година компанията изгради собствена фабрика в Пловдив с над 1200 кв. м. сграден фонд, която отговаря на капацитет и на профила на фирмата. Характерно за компанията е, че не се стреми към масовите пазари, произвежда и търгува с натурални професионални козметични продукти за крака и за ръце, като на практика преки клиенти на компанията са професионалисти, работещи в козметични салони. Индивидуалните клиенти са хората, които вече са ползвали наши продукти в козметичните салони и ги купуват оттам за домашна употреба.
Планираните дейности по проекта целият разширяване на дейността на съществуващата фабрика и са в контекста на непрекъснато растящия интерес към нашите продукти от страна на потребителите. Характерно за нашите продукти е, че се произвеждат както в „стандартни“ като обем опаковки, така и в малки разфасовки-15, 30 и 60 милилитра. Тези малки опаковки създават усещането за уникалност, а често това действително е така. Освен това са изключително удобни за употреба, подпомагат процесите по внедряване на нови продукти, тъй като могат да се ползват и като мостри. Именно за този сегмент е предназначено планираното за закупуване оборудване.
Планираните дейности по проекта включват подобряване на производствените процеси и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност, и ще бъдат реализирани посредством доставката и въвеждане в експлоатация на Индустриален принтер и хомогенизатор с обем 10 литра.
Предвидени са и подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Хомогенизатор 10л. – 1 брой и Индустриален принтер – 1 брой): Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация:
1. Хомогенизатор 10 л.–1 брой
2. Индустриален принтер–1 брой
Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси чрез увеличен технологичен капацитет и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118.
Реализацията на дейността ще премине през следните етапи:
1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и (от 1-ви до 3-ти месец)
2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец)
3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати (от 4-ти до 5-ти месец)
4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец)
5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 10 месец)
6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 10-ти месец).
7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация.
Инвестиционните намерения на компанията и планираните дейности са взаимосвързани и всяка една от предвидените за закупуване и инсталиране машини, има непосредствено значение за работата на другата, като тяхното въвеждане в експлоатация ще подпомогне плановете на компанията за повишаване на производствения капацитет и развитие на експортния потенциал на дружеството.
Проектът и планираните дейности се отнасят до областта „Индустрия за здравословен живот и био-технологии“ на Иновационната стратегия за интелигентна специализация. Кодът на икономическа дейност на предприятието е 20.42 Производство на парфюми и тоалетни продукти.Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа инвестиции в идентифицираните тематични области и за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието. Целите и дейностите на проекта са в пълен унисон със стратегическата цел на ИСИС-инвестиции във високотехнологични области (производство на козметика), в които България има традиции, като фирмата е създала свои специалисти, перманентно разработва иновативни продукти и успешно се конкурира на международния пазар. Пълно е съвпадението и с постигането на двете оперативни цели на ИСИС.
Компанията целенасочено използва ИКТ във всичките си дейности–от 1999 година е инсталиранa софтуерна система за управление с различни модули, а понастоящем използва пълнофункционална ERP система с модул CRM и връзка със сайта, и интернет магазина на фирмата. Практиката показва, че фирми, които инвестират в ново оборудване и развиват собствена ИТ инфраструктура изпреварват значително конкурентите си по отношение на всички показатели. Планираното за закупуване оборудване е резултат от съчетание между дигитални технологии, ИКТ и специално оборудване.
В резултат на изпълнението на проекта се предвижда внедряване в производството на автоматично оборудване с високата степен на адаптивност, като и софтуерното управление на оборудването отговаря на изискванията на ИСИС и допринася за реализацията на цитираната стратегия.
328 400.00
328 400.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Хомогенизатор 10л. – 1 брой и Индустриален принтер – 1 брой): Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация:
1. Хомогенизатор 10л. – 1 брой;
2. Индустриален принтер – 1 брой
Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118.
Реализацията на дейността ще премине през следните етапи:
1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и(от 1-ви до 3-ти месец)
2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО(от 3-ти до 4-ти месец)
3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати(от 4-ти до 5-ти месец)
4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и(от 5-ти до 6-ти месец)
5.Доставка на договореното оборудване и подписване на ППП за доставки(от 8-ми до 10 месец)
6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на ФППП за доставки(от 9-ми до 10-ти месец).
7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта.
Дейността е отнесена към внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради спецификата на предвиденото оборудване и технологиите, които машините използват-дигитални, автоматизирани и програмируеми, с електронно управление. Тези характеристики подобряват ресурсната ефективност и ефикасност и включват в себе си последните достижения на ИКТ технологиите.
Със закупуването на новите ДМА ще оптимизираме процесите по хомогенизиране и етикетиране, ще избегнем използването на подизпълнители, като това осезаемо ще рефлектира в намаляване на бракуваните суровини и продукция.
Планираното за закупуване оборудване представлява инвестиция, фокусирана в подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в предприятието. Със закупуването на новите ДМА ще оптимизираме процесите по хомогенизиране и етикетиране, ще избегнем използването на подизпълнители, като това осезаемо ще рефлектира в намаляване на бракуваните суровини и продукция.
След инсталацията на новото оборудване, при повишен производствен капацитет и реализирани продажби ще постигнем следното:
1. Чрез използването на новия хомогенизатор ще намалим количеството изразходвана вода в предприятието от 470 м3 до 434 м3 на годишна база.
2. При използването на индустриалния дигитален принтер ще използваме опаковки, които са изработени от рециклирана пластмаса с малък грамаж. На годишна база очакванията са за спестяване на около 450 килограма пластмасови опаковки. Допълнително от бракувани етикети се очаква редуцуране на пластмасовите отпадъци с още 7.56 кг. Годишно.
Консумативите за принтера, които са водно базирани мастила също представляват използването на технологии, щадящи околната среда.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN