Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 763 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Пак Дизайн ООД е фирма, специализирана в производството на рекламно-информационни елементи, интериорни и екстериорни декорации с предмет на дейност проектиране, изработка и монтаж на всякакъв вид реклами. 
Настоящото проектното предложение е насочено към развитие и укрепване на управленският капацитет чрез реинженеринг на процесите на фирмата и въвеждането на система за управление на бизнес процесите. 
Динамичната бизнес среда е един от основните фактори, „Пак Дизайн“ ООД да цели оптимизация и реорганизиране на дейността си - за да доставяме все по-качествени продукти и услуги, по-бързо и на конкурентна цена.  
За запазване и разширяване на пазарните ни позиции, ние се стремим непрекъснато да подобряваме своите бизнес процеси. 
Оптимизацията и автоматизацията на работните ни процеси ще ни направи по-успешни, по-надеждни и ще ни даде още едно допълнително конкурентно предимство, използвайки ефективно всички ресурси на предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез реинженеринг на процесите в Пак дизайн ООД.: Тази дейност предвижда анализ на съществуващите работни процеси, тяхното оптимизиране и при необходимост въвеждането на нови процеси реорганизацията и оптимизация на работните процеси, което ще доведе до увеличаване на ефективността и производителността на фирмата. За изпълнението на тази дейност Пак Дизайн ще разработи своя методология, отнасяща се до специфичните изисквания относно начина на цялостното осъществяване на проекта и включваща отделни етапи по неговото планиране, изпълнение и приключване. Считаме, че методологията ще позволи да се оценява своевременно необходимостта от превантивни и коригиращи мерки, позволяващи да се държи непрекъснато под контрол изпълнението на настоящия проект. Основните етапи за реализация на дейността включват: 1. Назначаване на оценителна комисия. Получаването, разглеждането и оценката на офертите в процедурата се извършва от нечетен брой оценители, определени от „Пак Дизайн” ООД (1 месец) ; 2. Набиране на предложенията на кандидатите (1 месец); 3. Оценяване на предложенията. Този етап включва и уведомяване на Управляващия орган на ОП за датата, часа и мястото на отваряне на получените оферти поне 3 дни преди посочената дата. Оценителната комисия ще изготви протокол с класиране на кандидатите по низходящ ред. На базата на този протокол ще бъде издадено решение за определяне на изпълнител класирания на първо място. Това решение ще бъде изпратено до всички кандидати, като на класирания на първо място кандидат ще бъде изпратена и покана за сключване на договор. Протоколът на Оценителната комисия и Решението за определяне на изпълнител ще бъдат изпратени за одобрение на Договарящия орган (1 месец); 4. Сключване на договор. Преди да бъде сключен договора за услуга с избрания изпълнител, от него ще бъдат изискани съответните документи, доказващи неговата допустимост. Ако кандидатът представи изисканите документи, договорът за доставка ще бъде сключен и ще пристъпим към неговото изпълнение (1 месец); 5. Получаване на доклад и разписване на протокол за направена оценка на внедрените реорганизирани бизнес процеси и KPI (от 2 до 11 месец). 10 000.00 9 900.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез внедряване на информационна система за управление на бизнес процесите в Пак дизайн ООД: За успешната ни пазарна реализация, както на българският и така и на европейският пазар Пак дизайн се нуждае от система, която ясно и прецизно може да управлява всичките процеси в компанията - поръчка, доставка, складови наличности, производство и продажби. Информационна система за управление ще съдържа всички необходими модули за проектно производство, което отговаря напълно на профила на дейност на Пак дизйн ООД. Внедряване на система за управление на бизнеса е от основно значение за подобряване на бизнес процесите във фирма Пак дизайн. За нас едно от най-важните предимства, което ни дава внедряването на информационна система за управление на бизнес процесите, респективно ресурсите на предприятието е намаляване на складовите наличности, увеличаване на продуктивността и възможност за изпълняване на повече поръчки със същия брой служители, което пък от своя страна увеличава ефективността и приходите на фирмата. Предвидената система ще съдържа следните модули: 1. Главни - Управление на документите - Управление на качеството - Осигуряване на качеството - Вътрешни съобщения - Управление на взаимотношения с клиенти (CRM) 2. Човешки ресурси - Човешки ресурси - Здраве и Безопасност 3. Бизнес интелиджънс - Бизнес интелиджънс анализи 4. Финансови - Главна книга - Консолидирани счетоводни отчети - Вземания - Задължения - ДМА 5. Управление на веригите на доставки - Складова наличност - Закупуване - Поръчки на клиенти - Многопоръчково планиране 6. Производство - Цехови поръчки - Продуктов визуализатор - Асемблиране - Конфигуриране - Серийно производство - Остойностяване - Управление екологичната отчетност - Материално планиране - Цехова отчетност - Продуктов конфигуратор 7. Проекти - Управление на проекти - Проектово бюджетиране и прогнозиране - Отчитане на проекти - Интеграция с Microsoft Project - Проектови доставки - Управление на риска - PDM конфигуратор 8. Продажби и сервиз - Център за поддръжка - Управление на договори - Управление на договорите с поддоставчици - Управление на промени по договори 205 000.00 204 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.