Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Основният проблем пред вятърните турбини, които се предлагат на пазара е, че им е необходима голяма работна площ, както и голямо отстояние от съседни сгради, поради високото ниво на шум, което отделят. Тези проблеми ги правят неприложими за градски условия. В изпълнение на настоящия проект "Или Нова Солюшънс" ООД ще разработи иновативна вятърна турбина (БЕП), която ще е безшумна и няма да вреди на околната среда, в следствие на което ще може да се използва, както за битови, така и за промишлени нужди. Основната цел на настоящия проект е да повиши иновационният капацитет и конкурентоспособността на дружеството чрез разработването на продуктова иновация, която попада в тематичната област "Мехатроника и чисти технологии" на Иновационна стратегия за интелигентна специализация". Тя ще бъде изпълнена чрез извършване на дейност за тествания, изпитвания и измервания, както и изготвяне на техническа оценка, икономическа оценка и маркетингова стратегия. Резултатите от проекта ще бъдат популяризирани, чрез прилагането на мерки по визуализация и публичност.
Като резултат от проекта, се очаква да се разработи напълно функционираща и готова за пазарна реализация иновативната вятърна тубина БЕП.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт: Дейността ще бъде изпълнена чрез разработването на софтуер от външен изпълнител. Софтуерът е допустим и необходим тъй като чрез него ще се внедри електронната скоростна кутия, която е в основата на разработваната иновация. Етапите на процеса по разработване на иновацията и анализ, доказващ реалистичността на заложените срокове за разработване: Етап 1: Провеждане на процедура за избор на изпълнител и избор на изпълнител за разработване на софтуер- електронна скоростна кутия. Съгласно индикативната оферта, срокът за разработване на софтуер е 8 месеца. През този период ще се извършат етапи 2 и 3. Етап 2: Премахване на механичната скоростна кутия и разработване на специална ос, която да свърже генератора и оста на турбината. След направен анализ се установи, че за разработването на ос-та ще са нужи 6 месеца. Етап 3: Тестване и пренастройка и баланс на всички механични компоненти на турбината. Тестването ще отнеме около 4 месеца. Етап 4: Внедряване на разработения софтуер- електронна скоростна кутия. След направено запитване се установи, че за внедряването на софтуера ще са необходим около 1 месец. Етап 5: Тестване и настройка на софтуер и хардуер. Тестването на софтуера ще отнеме около 1 месец. Етап 6: Тестване във външна среда. През този етап турбината ще бъде поставяна на различни локации с различна скорост на вятъра, за да се конфигурират оптималните настройки на софтуера и да се коригират защитните слоеве и покрития по външните елементи на конструкцията. Този етап ще отнеме около 2 месеца. Турбината ще бъде тествана на 4 различни локации за период от 10 дни/ Етап 7: Финално тестване. Завършен прототип. 1 месец 371 500.00 371 500.00
Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт.: Дейността е напълно допустима и необходима и ще бъде изпълнена с изготвянето на финасова оценка и техническа оценка на иновацията. 1. Финансова и икономическата оценка са необходими, за да се планира и осигури рентабилността на инвестицията. Целта им е да се установи финансовата ефективност на инвестицията и потенциала на иновацията за генериране на приходи с цел устойчивостта й във времето. - Техническа оценка е необходима, за да се дефинира технологичната концепция на продукта. Основната й цел е да установи възможностите за техническата реализация на иновацията, от гледна точка на внедряването й на пазара и при потенциалните клиенти. 29 960.00 29 400.00
Изработване на Пазарен анализ и Маркетингова стратегия за пазарна реализация на иновативния продукт: Пазарното проучване и маркетинговата стратегия са напълно необходими и допустими, тъй като с изготвянето им ще се определят шансовете на разработваната иновация за пазарна реализация. Основната им цел е: - Да се формуляра функционалността на иновацията, която да е съобразена с пазара и да позволи на продукта да бъде в максимална степен конкурентен на съществуващите решения; - Да се направи стратегия за пазарната реализация; - Да се определи пазарните дялове на конкуренцията; - Структура на пазара- дистрибутори, търговци; - Какви са ограниченията, рисковете и възможностите за продажба на подобни продукти на съответния пазар; 29 940.00 29 500.00
Визуализация на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез доставката на 100 бр. стикери и 2 бр. информацинни табели 120х70 см.: Дейността ще бъде изпълнена чрез доставката на 100 бр. стикери и 2 бр. информацинни табели 120х70 см. Стикерите са необходими, за да се поставят на всички компоненти, който са ще се ползват за изпълнението на проекта. Информационните табели ще бъдат поставени на входаната врата и на входа на сградата с цел да се популяризира дейността по проекта. Целта на дейността да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 1 700.00 1 600.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.