Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проектното предложение е осигуряване на 5 нови работни места на територията на Република България, като проектното предложение се състои от 2 основни компонента:
1. Наемане на избраните от нас лица на трудово правоотношение за период от 12 месеца.

Изложеното по-долу проектно предложение има за цел да преодолее бариерата между висшето образование и практическата реализация на знанията, която спъва развитието на завършващите висшето училище млади хора и препятства превръщането им в активно практикуващи специалисти. Статистиката показва, че огромната част от завършващите студенти по Право нямат увереност в практическата приложимост на придобитите знания и това много ги затруднява в намирането на работа по специалността. 
За постигане на поставената цел, проектното предложение предвижда назначаването на млади хора (до 29 г.) в първите години след завършването на висшето им образование. Това обхваща назначения на две йерархични нива с възможности за кариерно развитие в рамките на проекта - позиция адвокатски сътрудник и позиция юрисконсулт. В рамките на двете йерархични нива на предлаганата практика, лицата следва постепенно да се научат да прилагат придобитите във висшето училище знания в практическата дейност на Адвокатското дружество. В първото йерархично ниво - работа като адвокатски сътрудник, младите хора ще се запознават с документооборота в Адвокатското дружество, организацията на адвокатската дейност, и ще осъществяват контакт с институциите в рамките на адвокатската практика. Във второто йерархично ниво - работа като юрисконсулт, младите хора ще формират способност за самостоятелно мислене и вземане на решения (първоначално под супервизия, а при доказани способности и напълно самостоятелно), както и комуникация с клиенти на Адвокатското дружество.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване на устойчиви работни места за безработни/ неактивни лица за период от 12 месеца по ОП "Развитие на човешките ресурси" : Проектното предложение е базирано върху разкриването на 5 (пет) нови работни места на територията на Република България, на които да бъдат наети безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца, като след приключване на дейностите по проекта, ще бъдат запазени минимум 50% от наетите по процедурата служители- за следващите 12 месеца. Целевата група по проекта ще бъде съставена от приоритетна категория - Безработни младежи до 29 години. С оглед на формулираните цели на ОП "Развитие на човешките ресурси", по линията на Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места; Инвестиционен приоритет 3, както и с оглед предмета на дейност на Адвокатско дружество "Димитрова и Стайкова" и вътрешно-фирмените цели, преценихме, че ще бъде най-удачно да концентираме дейностите по проекта в създаването на работни места за лица попадащи в посочената уязвима група. Изпълнявайки заложените по проекта дейности, целим да разширим своя екип, като го обогатим с нови кадри и подобрим своето обслужване, благодарение на разширения състав и мотивираните млади хора, които ще се влеят в компанията ни. На тях ще предоставим възможност за работа в една добре изградена и синхронизирана работна система, в която да се сблъскат с динамиката и спецификите, свързани с дейността на една Адвокатска кантора. На наетите лица ще бъде осигурено вътрешно-фирмено обучение, което е заложено във фирмената политика по Управление на човешките ресурси. То е стандартно и се провежда на всички новоназначени служители, при постъпването им на длъжност, като е задължително и разходите за него се поемат изцяло от страна на бенефициента. 37 854.60 38 025.63
Закупуване на оборудване, свързано с новите работни места : Оборудването се състои от следните артикули: 1. Пет (5) броя персонални компютри, които ще се използват по време на работния процес; 2. Един (1) брой високоскоростно мултифункционално устройство. 9 500.00 9 495.00
Разходи за осигуряване на обучение по "Ключова компетентност 2" - обучение по чужд език: Предвижда се едно от новоназначените лица (един от адвокатските сътрудници) да премине през обучение по чужд език - английски език, тъй като само на един от новоназначените адвокатски сътрудници да бъде възложено задължение и отговорност за водене на кореспонденция с клиентите-чужденци на Адвокатското дружество. Отнася се за кореспонденция свързана с предоставяне на информация за развитие на конкретен казус на клиента-чужденец, изпращане на документи, изискване на документи и т.н. 700.00 0.00
Разходи свързани с възнаграждение на персонала по администриране на проекта: Дейността по администриране на Проекта ще се извършва от Ръководителя на проекта. Това лице ще работи по подбора на лица от целевата група, избора на доставчици на оборудване, избора на доставчици на материали за информация и публичност, вътрешния мониторинг, наблюдението и контрола на изпълнението на дейностите, както и отчитането на проекта. Етапите за реализиране на дейността чрез Ръководителя на проекта са: 1. Организиране на процедурата за подбор на представители на целевата група чрез подаване на заявка в бюрото по труда, пускане на обяви в свободни трудови борси, интернет сайтове, медии и други. 2. Търсене на подходящи доставчици на оборудване за новите работни места при спазване на нормативните изисквания, заложените технически характеристики и съобразно бюджета на проекта. 3. Създаване на организация за осигуряването на заетост на избраните лица от целевата група за период от 12 месеца. 4. Създаване на организация и следене за спазването на сроковете за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. 5. Избор на подходящи доставчици на материали за информация и публичност. Функциите на ръководителя на проекта се изразяват в цялостната организация и администрирането на проекта в определените срокове и според заложения план за действие от момента на стартиране на дейностите по подбор, през наемането на лица от целевите групи, избор и закупуване на оборудване и обзавеждане за новите работни места, популяризирането на проекта и неговото своевременно и коректно отчитане. Ръководителят също така ще: - Води и съхранява цялата проектна документация, води архив на проекта; - Изготвя междинни и окончателни доклади, полугодишни и годишни доклади; - Популяризира и публично представя проекта и резултатите от изпълнението на дейностите по проекта; - Отчита изпълнението на дейностите на всеки етап от реализирането на проекта до окончателното му приключване; - Систематизира резултатите от вътрешен мониторинг и оценка; - Отчита технически дейностите по проекта; - Отчита финансово извършените разходи по проекта. 4 080.00 4 080.00
Разходи, свързани с осигуряване за публичност: Осигуряването на публичност от страна на бенефициента ще се осъществи по следния начин: 1. Публикуване на статия в сайта на Адвокатско дружество "Димитрова и Стайкова" и в сайтовете на други подходящи електронни медии. 2. Създаване на информационна табела за информиране участниците и обществеността за финансовата подкрепа на Европейския съюз. 3. Създаване и разпространение на печатни информационни материали - еко-тефтери и химикали. 4. Създаване на промоционални материали - чаши и флаш-памет. 1 100.00 1 052.00
Разходи за закупуване на ДНА - закупуване на софтуерна продукт за управление на специфични бази от данни, съгласно изискванията на Закона за адвокатурата : Информационната система за управление на база от данни, съгласно изискванията на Закона за адвокатурата, служи за автоматично организиране на информацията по адвокатските дела, актуализирането й със съставянето или въвеждането на всеки един нов документ или файл, по което й да е адвокатско дело в информационната система на което й да е съдилище и/или администрация. Системата се състои от следните модули: 1. Потребителски интерфейс с персонализиран и перманентно контролиран дистанционен достъп. Потребителския интерфейс е монтиран върху персоналния компютър на всеки адвокатски сътрудник и юрисконсулт. 2. Централна база от данни, съдържаща изготвените от Адвокатското дружество документи по всяко дело, описаният/сканиран архив и постъпилата допълнителна информация по делата. 3. Периферни бази от данни на всички съдилища и ведомства в Република България, притежаващи по силата на Закона системи за дистанционен достъп до съдебните и административни дела, електронно деловодство и деловодна система за издадените актове. Интегрирания софтуер позволява паралелни справки в базата данни на Адвокатското дружество и базите данни на всички институции засягащи конкретен казус и/или клиент. Използването на такава система дава на адвокатския сътрудник и юрисконсулта поглед върху целия процес на развитие на иден казус и/или дело, както от гледна точка на Адвокатското дружество, така и от гледна точка на компетентните съдилища и институции. 6 600.00 6 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.