Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"Фламейзинг" ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основен предмет на дейност по фото и видеозаснемане и обработка.

Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, а именно: търговска фотография - фотография за реклами, попадаща като икономическа дейност в рамките на сектор М 74.20 Дейности в областта на фотографията.

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематичните области на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
- реализирани инвестиции в дълготрайни материални активи, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- наето работно помещение;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
-изработен пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация, създаващ предпоставки за успешна пазарна реализация, като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени със спецификата на пазара действия в този процес.

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 4. Наето работно помещение) - ЧАСТ 1 : Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 бр.: В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени: Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческа идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на ПИ, ще бъде наето още 1 лице на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на фотозаснемане, неговото правилно протичане, последваща обработка на фотографиите и всички други,съпътстващи операции и дейности до предоставяне на краен продукт на клиента.Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, обект на проекта, е необходимо закупуването на следното оборудване: 2.1. Компютърно оборудване - Стационарна работна станция - 2 броя - необходими за обработка на снимки посредством специализирани програмни продукти и създаване на картинки/анимирини гиф/банери - Мобилна работна станция - 3 броя - необходими за обработка на снимки посредством специализирани програмни продукти, както и за работа на място и първична обработка на снимките при заснемане на фотосесии. - Таблет - 1 брой - необходим за графична обработка на фотографиите със стилус. 2.2. Фотографско оборудване - Фотографското оборудване е необходимо за създаване на технологични предпоставки за висококачествено и професионално заснемане на търговска фотография. В тази връзка е планирано закупуването на: - Фотоапарат - 2 броя - Светкавица - 2 броя - Обективи, както следва: вид 1 - 1 брой; вид 2 - 1 брой; вид 3 - 1 брой; вид 4 - 1 брой; вид 5 - 1 брой; вид 6 - 1 брой, вид 7 - 1 брой и вид 8- 1 бр. Планираните за закупуване са 8 вида обективи с различни технически характеристики, определящи тяхното предназначение и препоръчителна употреба в зависимост от условия на средата и вида на фотографиите. Обективите са необходими за обособяване на всеки един от двата фотоапарта със светкавица към тях за целите на заснемането на близко разстояние (посредством широкоъгълни обективи - обективи вид 1, вид 3, вид 5, вид 6 и вид 7) и за целите на заснемане на средно и голямо разстояние (обективи вид 2, вид 4 и вид 8). 216 166.15 225 231.87
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 4. Наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 3.Външни услуги (ВУ) за: 3.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация. 3.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността, свързана с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 36 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 1 950.00 1 932.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.