Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"БЛОКЧЕЙН ХЕЛТ" ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основен предмет на дейност в областта на ИКТ.
Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в секторите от НСНМСП, изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия, а именно: J 63.99 Други информационни услуги, некласифицирани другаде - децентрализирана web-базирана информационна система, предназначена да обслужва застрахователите посредством предоставяне на  регламентиран достъп на всички заинтересовани лица  в процеса на предявяване, разглеждане на претенции, оценяване на щети по здравно-застрахователни събития - пациенти (застраховани лица), застрахователни дружества, лечебни заведения.

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематичните области на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
-реализирани инвестиции в ДМА и софтуер, създаващи необходимите технологични и програмни предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- наето работно помещение;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
- изработен пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация, създаващ предпоставки за успешна пазарна реализация, като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени със спецификата на пазара действия в този процес.

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - услуга) (Дейността ще бъде осъществена чрез: -Наемане на квалифициран персонал - 8 души; -Закупуване на ДМА -сървър вид 1, вид 2 и вид 3; -Разработване на софтуер; -Външни услуги за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и създаване на интернет страница и -наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на СЦ 1,2,3,4 и 5 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 8 бр.:В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 3 лица,които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат,притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит,пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ.Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети и още 4 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за процеса по създаване на ядрото на системата-в т.ч.създаване на бизнес проекта и бизнес логиката на системата, функционалността й и начинът, по който всички функционалности ще функционират взаимосвързано;създаването на база данни (БД) с финансово-счетоводна информация и БД с медицинска информация;управлението на БД и анализ на данните;регламентиране на достъпа до системата и създаване на система за сигурност и контрол на достъпа; създаването на задание за софтуер за комуникация на системата;интегриране на компонентите и тестване на системата и нейните отделни функционалности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА и ДНА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за създаване и реализиране на пазара на предприемаческата идея е необходимо обезпечаване със сървърно оборудване, съобразено с основните елементи на системата. В тази връзка, необходимо е закупуването на: - сървър вид 1 - 1 брой - web сървър - планиран във връзка с осъществяване на процесите по комуникация между уеб-базираната система и другите заинтересовани страни -лечебни заведения, застрахователи, служители на дружеството. Сървърът ще служи за обезпечаване на разработените API към различни други софтуери (на лечебни заведения и застрахователни компании), както и ще поддържа уеб-интерфейсите, в т.ч. тези за лечебни заведения, за които няма как да се комуникира чрез API. - сървър вид 2 - 1 брой - апликейшън сървър - на него ще се извършват обработката на данните, т.к. те ще постъпват в уеб-базираната система в един формат, а трябва да се изпращат/да са видими за застрахователите в друг технологичен формат. Може да се окаже че всяко дружество да има различен технологичен формат за да получаване и предаване на данни (протокол).На този сървър ще се правят статистики и обработка на резултати, както и проверки за странни или фалшиви данни и т.н., на него ще е инсталирана и системата за сигурност - сървър вид 3 - 1 брой - база данни сървър - в този сървър ще се съхраняват данните на застрахованите лица, техните профили, история, лични и медицински данни, естеството на които налага обработката и съхранението им на отделна сървърна конфигурация. 3. Разработване на софтуер: С оглед създаване на необходимите програмни предпоставки за реализация на пазара на ПИ е необходимо разработването на софтуер,който да направи компютърна връзка с вече съществуващите софтуерни системи на застрахователните дружества и лечебни заведения по такъв начин, че да бъде налице напълно автоматизирана връзка и йерархична структура в управляваните данни. В тази връзка е планирано разработването на специализиран софтуер - Софтуер за комуникация между web-базираната система с база данни за обслужване на застрахователите и системите на застрахователни компании и лечебните заведения.Софтуерът ще съдържа модули: приложно-програмен интерфейс с протокол за комуникация и софтуер за комуникация по този протокол между web-базираната система и: системите на застрахователните дружества и тези на лечебните заведения, с web-интерфейси за лечебни заведения,при които липсва медицинска система за документооборот и web интерфейс за служители на застрахователните дружества и системни администратори на системата.Ще бъде изграден и комуникационен протокол и API за връзка с БД за междинен архив и за връзка с апликейшън сървър. 234 278.00 237 861.22
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - услуга) (Дейността ще бъде осъществена чрез: -Наемане на квалифициран персонал - 8 души; -Закупуване на ДМА -сървър вид 1, вид 2 и вид 3; -Разработване на софтуер; -Външни услуги за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и създаване на интернет страница и -наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността по реализация на предприемаческата идея-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 5.Външни услуги (ВУ) за: 5.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес. С оглед на това, ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови характеристики) и на макромаркетингова среда(социо-културната, икономическата, технологична и политико-правната - с особен акцент върху стратегически и нормативни документи в областта на Застраховането, Електронното здравеопазване, GDPR). Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ, възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др. следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на продукта на пазара и пазарната му реализация. 5.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и потенциалните й потребители - които, от гледна точка на застрахованите лица, обхващат както български, така и чуждестранни граждани, в т.ч. е възможно чуждестранни граждани - представители на застрахователни компании или лечебни заведения да използват нейните функционалности, Интернет страницата на Кандидата следва да осигурява равен достъп на всички заинтересовани лица и в този смисъл - необходимо е да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта, данни за контакт, форма за запитвания и връзка към уеб-базираната система. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 6 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. - планираният за разработване в рамките на проекта софтуер ще бъде визуализиран по начин, показващ помощта от ЕС чрез ЕФРР, съобразно приложимите изисквания. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 500.00 492.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.