Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 262 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение предвижда реконструкция на 6 улици в 4 населени места в община Каолиново, а именно: реконструкция на ул."Добри Войников" с. Браничево; ул."Ален мак"- с. Гусла; ул."Отец Паисий", ул."Димитър Благоев"- гр. Каолиново, ул."Момина Сълза"- кв. Кус на гр. Каолиново и ул."Христо Ботев"- с. Сини вир. Обща дължина на улиците е 1946м., с площ от 11805,55 м2. Предвидените участъци се включват в републикански или общински пътища, което ще осигури директна свързаност на населено място с по-висок клас пътища. С изпълнението на настоящия проект „Реконструкция на улици в населени места на територията на Общината Каолиново“ ще се подобри транспортната свързаност и ще предостави възможност за развитие на икономиката в района, както и ще се създаде по-добра среда за живот и работа и смекчаване на тенденцията за обезлюдяване на селския район. С реализацията на проекта ще се създадат по – благоприятни условия за безопасно придвижване на жителите и посетителите на населените места включени в проекта. С развитието и усъвършенстването на пътната и уличната инфраструктура, ще се подобри мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнеса в селските райони, както и достъпа на населението до културни, спортни и други услуги. Това ще създаде предпоставки за задържане на етнически разнообразно население от всички възрасти. Целевите групи, които ще бъдат обхванати от проекта са: Преки ползватели- 4012 постоянни жителите на гр. Каолиново, с. Браничево, с. Гусла и с. Сини вир. Косвени ползватели–12803 души, това е цялото население на Община Каолиново, които също ще се възползват от подобрената транспортна инфраструктура.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Строителство, реконструкция на улици в населените места на територията на Община Каолиново: Дейността включва изпълнението на строително-монтажни работи за реконструкция на 6 улици/подобекти в 4 населени места от община Каолиново, а именно: -в с. Браничево - Подобект 2-"Реконструкция на ул."Добри Войников" - дължина 390м; -в с. Гусла - Подобект 5-"Реконструкция на ул."Ален мак" - дължина 185м; -в гр. Каолиново - Подобект 10-"Реконструкция на ул."Отец Паисий" - дължина 213м; - в гр. Каолиново - Подобект 11-"Реконструкция на ул."Димитър Благоев" - дължина 239м; - в гр. Каолиново, кв. Кус - Подобект 13-"Реконструкция на ул."Момина Сълза" - дължина 330м; -в с. Сини вир - Подобект 20-"Реконструкция на ул."Христо Ботев" - дължина 589м; Общата дължина на предвижданите за реконструиране улични отсечки е 1946 м с общата площ 11805,55 м2. С реконструкцията на уличните настилки на горе посочените улици се цели възстановяване и подобряване на транспортно–експлоатационните им характеристики и носимоспособността на настилката и пътното тяло по улиците, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на участъците в регулациите на населените места на територията на общината. Нуждата от реконструкция на уличната настилка по шестте улици е породена от изключително лошото им състояние, компрометирана и износена асфалтова настилка, на места стигаща до трошенокаменна, налични изравяния, дълбоки дупки, кал и наноси край бордюри, които на места липсват. За изпълнението на строително-монтажните работи по реконструкция на шестте улици се предвижда следната технологична последователност на работа: - Почистване на настилката от наноси; - Разваляне и извозване на компрометирана асфалтова настилка; - Изпълнение на уширения, включително изкоп и полагане на трошен камък, фр.0-40мм за основа; - Монтаж на нови бордюри 15/25/50; - Профилиране на съществуващата настилка, включително попълване с трошен камък, фр.0-40мм, до достигане на проектните нива; - Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см; - Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.; - Направа на хоризонтална маркировка; - Направа на вертикална сигнализация. Отводняването е изцяло повърхностно, като оттичането става в странични улици. Проектните надлъжни и напречни наклони гарантират надеждно повърхностно отводняване на пътното платно на улицата. При изпълнението на дейността ще бъде въведена временна организация на движението, за да се осигури безопасността на движение по време на строително-ремонтните работи. Отпадъчния материал от изпълнението на строително-монтажните работи ще се събира и депонира на подходящи места без да се замърсява околната среда. 1 229 085.87 0.00
Консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проекта до изплащане на помощта: Дейността е свързана с качественото и оперативно организиране, координиране, управление, контрол и отчитане (техническо и финансово) на всички дейности по проекта, за постигане на заложените цели. За успешната реализация на проекта и изпълнението на проектните дейности ще бъде ангажиран консултант, който да предостави консултантски услуги по организация, управление и отчитане на проекта. Управлението на проектните дейности ще бъде насочено в посока изпълнение на поставените по проекта цели. Изпълнението на дейността включва: - координация, наблюдение и контрол на цялостното изпълнение на дейностите по проекта, удостоверяване изпълнението на резултатите, качествено и в срок; - организиране и контрол на изпълнението на отделните дейности по проекта, възложени по реда на ЗОП, качествено и в сроковете, които ще бъдат заложени в договорите между община Каолиново и избраните изпълнители; - изготвяне на необходимите искания за плащане, технически и финансови отчети; - извършване на предварителна контрол на финансови документи, проверка на всички фактури/документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителите на договори по обществени поръчки, преди извършване на плащанията, в това число редовни проверки на място на всеки подобект, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - извършване на проверки на място, относно изпълнението на договорите за обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта; - координиране и съблюдаване на напредъка на изпълнение на проекта, посредством осъществяване на контрол и анализ на времевия график на проекта; - организиране на срещи между представители на Бенефициента и изпълнителите на дейностите по проекта; - подготовка на документацията и кореспонденцията, свързана с изпълнението на проекта; - контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на проектното досие; - оказване на сътрудничество на проверяващите при извършването на проверки на място от страна на УО; - изготвяне на допълнителна информация, справки и документи във връзка с напредъка при изпълнението на проекта; - осъществяване на контрол за целесъобразно и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта; - контрол за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта; - изготвяне на финансови обосновки по планиране и разходване на средствата от проекта. 12 200.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ по всички части на техническите инвестиционни проекти за съответните подобекти включени в проектното предложение, по време на строителството до въвеждане на подобектите в експлоатация с издаване на Разрешение за ползване. В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да: - уведомява бенефициента писмено за възникнали проблеми във връзка с изпълнението на техническите и инвестиционни проекти; - посещава съответните подобекти по време на упражняване на авторския надзор; - следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове и за промените или допълненията към техническите проекти, предписани по установения ред по време на строителството; - прави предписания и дава технически решения за точното спазване на техническите проекти за съответните проекти и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството; - осигури възможност на бенефициента да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия; - оказва съдействие на бенефициента при реализация на проекта; - предоставя на бенефициента отчети за извършения авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи, съдържащи списък на основните дейности (видове работи) от строежите, за които е упражнен текущ авторски надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им; - съгласува с бенефициента всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки; - извършва експертни дейности и консултации; - осъществява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали; - съгласува сертификати и декларации за съответствие на строителните материали; - участва при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството; - изготвя работни проекти и детайли за отделните подобекти, необходими за изясняване и прецизиране на техническия проект. Процедурата за избор на изпълнител е извършена. С избрания изпълнител "Инвестиционно проектиране" ЕООД е сключен договор № 48 от 10.04.2020г за проектиране и упражняване на авторски надзор. 1 401.84 0.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. За осъществяването на контрол над строителния процес ще бъде сключен договор с консултант упражняващ строителен надзор, избран по реда на ЗОП. В обхвата на дейността се включва: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по ЗУТ; - контрол по спазването на условията за безопасност на труда, в това число съгласно проекта за организация и изпълнение на строителството, както и изпълнение на функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи; - следене за качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; - проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи; - осигуряване на годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Консултантът, който ще упражнява строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение. Ще осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията на своя екип по отношение на законосъобразното започване на строежа. По време на изпълнение на строително-монтажните работи по проекта ще осигури постоянно присъствие на експертите от своя екип. Ще извършва необходимите контролни проверки на доставяните на строежа строителни продукти, техническите им показатели, сертификати и протоколи от изпитвания. Ще измерва и изчислява реално извършените видове и количества строително-монтажни работи, които на съответния етап от изпълнението на проекта се удостоверяват от строителя с акт. След извършване на проверка на място и установено съответствие ще подписва съответния акт. В изпълнението на дейността ще се контролира качеството на извършваните строително-монтажни работи и ще се предотвратява с действия по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които ще се вписват в заповедната книга на строежа. При необходимост ще се вземат решения за спиране и пускане на строежа. 24 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.