Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Дейзи Нова ЕООД е създадено през 2006 г. До  2008 г. основна дейност на дружеството е търговия на едро и дребно с бебешки и детски стоки. От 2008  стартира производствена дейност на дружеството, която към момента е основната. Продукцията на фирмата се реализира  на националния и на международния пазар. Основните продукти произвеждани от фирмата са:  детска кошара, детско и юношеско легло, детско ученическо бюро, детски скрин и  гардероб. Продуктите на фирмата са сертифицирани по БДС .  Дружеството има регистрирана в Патентното ведомство собствена марка DIZAIN BABY.  Към момента дружеството има потенциален пазар за реализация на по-голям обем продукция, но недостатъчния производствен капацитет не му позволява да удовлетворява пазарните обеми и разнообразие от продукти.  Липсата на определени специализирани машини и оборудване, както и недостатъчно технологично ниво на  настоящото оборудване  са едни от причините,  поради които дружеството не може да осигури по-голямо количество продукция, за да задоволи търсенето на своите клиенти. Основната (общата) цел на проекта е повишаване  на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на Дейзи Нова ЕООД . Основните дейности са насочени към подобряване на производствения процес, добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти, разнообразяване на асортимента от продукти, както и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. В рамките на проекта ще бъдат закупени машини и оборудване, внедряването на които ще доведе до следните резултати:
- повишаване на производствения капацитет на дружеството 
- нарастване на производителността
- повишаване не ефективността на производствените разходи
- нарастване на приходите от износ
- добавяне на нови и характеристики и подобряване на съществуващи продукти
- разнообразяване на асортимента от продукти
- подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.) : В рамките на настоящата дейност ще бъде закупен обработващ център. Чрез внедряването му и пускането му в експлоатация ще се подобрят производствените процеси в дружеството в няколко посоки, а именно: Чрез обработващия център ще се подобри процеса, като се автоматизират и операциите, свързани с пробиване и фрезоване. Чрез своята многофункционалност и висока производителност, обработващият център ще ни позволи да съчетаем няколко различини по своя характер технологични операции, в това число фрезоване на не само на прави, но и на криволинейни детайли. Функционалността на машината, както и нейния коефициент на полезно действие оказват пряко влиание върху производствия процес, респективно върху производителността и капацитета на предприятието. Автоматизацията на операциите ще съкрати времето за изработване на едно изделие, както и качеството и прецизността на операцията. Обратотващият ценътр е една от основните машини необходима за повишаване на производствения капазцитету респиктивно конкурентноспосбността но дружеството. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. В рамките на дейността ще бъде за купен обработващ център - 1бр. 180 700.00 180 700.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.): За целта на настоящата дейност ще бъде закупен обработващ център. Добавянето на нови характеристики или подобряването на съществуващите продукти се осъществява чрез обработващия център. Посредством обработващия център ще се подобри качеството на обработваните детайли, респективно на продуктите. Основната причина за това е изключително голямата прецизност и точност, с която се извършват пробиването и фрезоването. Така се осигуряват продукти. Фрезоването се извършва, чрез движение на съотвения инструмент на високи обороти и с висока честота, с което се осигурява висока прецизност на съответната операция, респективно на произвеждания продукт.Чрез своята т многофункционалност и висока производителност, обработващият център ще ни позволи да съчетаем няколко различини по своя характер технологични операции, в това число фрезоване на не само на прави, но и на криволинейни детайли. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 0.00 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на дружеството (чрез чрез закупуване на кантираща машина - 1бр.): За целта на настоящата дейност ще бъдат закупена обработващ кантираща машина. Посредством кантиращата машина ще подобрим процеса на кантиране. Ще можем да като ще сведе разлика само десета от милиметър и се осигури всички еднакви детайли и високо качество на фрезоване, подходящо за кантиране, без допълни операции висок процент на полезна действие . Голямата точност и прецизност, с която работи машината и позволява да прави изключително качествени кантове на готовата подукция, както и да се рзнообрази продукцията чрез кантиране на по-сложни и заболени детайли, който не е възможоно да се направят с настоящото оборудване на дружеството. Чрез кантираща машина детайла излиза в завършен вид без необходимост от доплънителна обработка. При плоскокти с недостачно добро качество или кант, машината го коригира и финализира детайла. Машината позволява да се разннообрази асортимента като се произвеждат и детайли с неправилна форма. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 152 100.00 151 900.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на винтов компресор - 1бр.) : Чрез внедярването в експлоатация на винтовия компресор ще се гарантира устойчивост и висока степен на производителност, тъй като посредствотом него ще се осигури константно налягане, което е особено важно за правилното функциониране на машините и оборудването в дружеството, респективно тяхното рационално използване. Компресорът гарантира висока степен на стабилност и устойчовст на произвоствния процес и допринася за правилното функциониране на цялостното оборудване на дружеството. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 24 440.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.): Чрез обработващия център ще се намали годишното количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта, тъй като ще се намали брака и фирата при работа, т.е. ще се оползотворяват в максимална степен суровините и материалите, необходими за изработването на готовата продукция. Това е породено от факта, че обработващия център притежава висока степен на прецизност и точност и се намалява брака. Това ще доведе до повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения порцес в т.ч. ще оптимизиране на разходите за единица изделие. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.