Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е в съответствие с нуждите на целевата група по отношение на бързо и лесно адаптиране към повишените изисквания на пазара на труда, в следствие на технологични и демографски промени, чрез общо повишена квалификация и конкурентноспособност на пазара на труда, социално сближаване по отношение на социално-икономическия им статус и развитие, като същевременно  e израз и на потребността от квалифицирана работна ръка, адаптирана към реалните нужди на конкретния работодател, с цел да се повиши нивото и производителността на заетите лица, като гаранция за успешно развитие на компанията. Не на последно място целта на проекта е да разкрие допълнително перспективи към целевата група за кариерно развитие, осигуряване на устойчива заетост и стабилни доходи. 
Това ще се осъществи както , чрез придобиване на професионална квалификация и ключови умения от 60 представители от целевата група на служители на МИГ 23 ЕООД посредством изпълнение на следните дейности:

Дейност 1 - Предоставяне на професионално обучение ;
Дейност 2 - Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетенции ;

Целева група:
Общо 60 заети лица на трудов договор лица в "МИГ 23" ЕООД, средно предприятие работещо в приоритетен сектор на екологосъобразна икономика с код 27.12 по НКИД 

Очаквани резултати:

Заети лица, придобили професионална  квалификация  по професия 522010 Електротехник, по специалност 5220102 Електроенергетика- минимум 60 лица
Заети лица преминали успешно обучение по КК2 "Общуване на чужд език" - минимум 60 лица -  30 лица за Английски  (нива А1,А2 и В1) и 30 лица за Немски език (нива А1,А2 и В1).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на професионално обучение: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение 60 лица от целевата група, с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност, а именно придобиване на 3-та степен на професионална квалификация по професия Електротехник, по специалност 5220102 Електроенергетика , удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство). За целта ще се премине прес няколко стъпки, както следва: Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител ПМС № 160/2016 г.на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност 1 курс на обучение за придобиване на професионална квалификация по професия професия Електротехник, по специалност 5220102 Електроенергетика, при следните параметри : 1.Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 522010 Електротехник, по специалност 5220102 Електроенергетика; 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 960 учебни часа(45 минути); 2.1. Теория - не повече от 50% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 50% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица - 60 лица в минимум 4 групи; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за придобита професионална квалификация. 5.Място на провеждане - производствена база на Работодателя в гр.София, ж.к. Красно село, ул. „Костенец” № 12 6.Форма на обучение - присъствена; 7.Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма) 8.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 10.Изискване за правосубектност на обучаващата организация., съгл.чл.18 от ЗПОО, както и за капацитет и опит в провеждането на професионални обучения. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация по професия Монтьор на енергийни съоръжения и инсталации - 522040, Специалност Възобновяеми енергийни-5220408, включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на държавен изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на свидетелства за придобита квалификация по професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 108 000.00 57 420.00
Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетенции: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение по ключови компетенции за 60 лица по „Общуване на чужди езици" (300 уч.часа на 3 нива) - 30 лица за Английски (нива А1,А2 и В1) и 30 лица за Немски език (нива А1,А2 и В1), с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: 1.необходимост от владеене на Английски и Немски език, във връзка с изпълнението на обекти в чужбина или на чуждестранни инвеститори в България, за осъществяване на които има качествен контрол или пряк мениджмънт на изпълнението на място от техни супервайзори. Допълнително , приложния софтуер от който се генерира заданието за всеки обект е с интерфейс и отпечатване на Английски/Немски език; Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител с Публична покана по ПМС № 160/2016 г.на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност 2 курс по КК2 „Общуване на чужди езици", както следва: Обучение по Английски език: 1. Хорариум на обучението - 300 учебни часове (45 минути, на три нива А1, А2 и B1); 1.1. Теория - максимум 150 уч.часа 1.2. Практика (упражнения) - минимум 150 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 30 лица в минимум 2 групи; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - производствена база на Работодателя в гр.София, ж.к. Красно село, ул. „Костенец” № 12 5.Форма на обучение - присъствена 6.Програма за обучение 7.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 8.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 9.Изискване за капацитет и опит в провеждането на сходни обучения на обучаващата организация. Обучение по Немски език: 1. Хорариум на обучението - 300 учебни часове (45 минути, на три нива А1, А2 и B1); 1.1. Теория - максимум 150 уч.часа 1.2. Практика (упражнения) - минимум 150 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 30 лица в минимум 2 групи; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - производствена база на Работодателя в гр.София, ж.к. Красно село, ул. „Костенец” № 12 5.Форма на обучение - присъствена 6.Програма за обучение 7.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 8.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 9.Изискване за капацитет и опит в провеждането на сходни обучения на обучаващата организация. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 42 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.