Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

С успешното изпълнение на настоящия проект ще бъде удовлетворена потребността на кандидата за създаване на предприятие за изработка на твърди подвързии за полиграфически продукти.
Целева група е колективът на дружеството кандидат, представител на новосъздадените предприятия, желаещи да развиват дейност в изведените от приоритетните сектори, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства.
За постигане на основната цел на проекта са планирани дейности, насочени към:
-	Реализиране на пазара на предприемаческата идея на предоставяне на услуги;
-	Визуализация на проекта.
В тази връзка, ще се:
-	сформира квалифициран екип, който ще произвежда и предлага услугите, предмет на предприемаческата идея;
-	внедрят специализирано оборудване и машини, необходими за реализация на предприемаческата идея;
-	наеме подходящо работно помещение, където ще се реализира предприемаческата идея;
-	изготвят информационна табела и обозначителни стикери за популяризиране на проекта и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК 2014-2020.

В резултат, ще бъде създадено едно работещо и конкурентоспособно ново предприятие. 
Ще бъдат създадени 6 работни места, като е предвидено едно от тях да е за лице с трайни увреждания. За 3 от наетите лица ще бъде осигурена устойчива заетост. 

Очакваните резултати от изпълнението на проекта ще допринесат за пазарната реализация на предприемаческата идея на "Крушовица Принт" ЕООД и позициониране на предприятието на местния пазар като конкурентоспособно и устойчиво.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Дейността ще бъде осъществена чрез: • Наемане на квалифициран персонал – 6 бр.; • Закупуване на ДМА: Машина за обличане на твърди корици - 1 бр.; • Наемане на работни помещения, необходими за реализация на предприемаческата идея. : Като част от дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея ще бъдат: - наети 6 бр. квалифициран персонал; - закупена Машина за обличане на твърди корици - 1 бр. - наето работно помещение, необходимо за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Дружеството е регистрирано през 2017 г., и към момента осъществява дейност в областта на предпечатната подготовка, а в дружеството е зает само едноличния собственик на капитала като управител и изпълнител. Към момента на кандидатстване, дружеството не разполага с квалифициран персонал и технологична обезпеченост, необходим за реализацията на предприемаческата идея - предоставяне на услуги подвързване на твърди корици за книги. Реализирането на дейността е невъзможно без екип от квалифицирани специалисти. За осигуряване на екип, ангажиран с реализация на предприемаческата идея е планирано да се привлекат и сключат трудови договори с 6 бр. квалифицирани специалисти: - Организатор производство; - Конструктор твърди подвързии; - Настройчик машини; - Машинен оператор, печатарство – 3 лица; Планираният период за внедряване в производство и същинско производство на продуктите и услугите е от 10-ти до 18-ти месец, след осигуряване на технологичната обезпеченост за производството им. Планираният период на заетост на членовете на екипа започва от момента на доставка на оборудването и ще продължи до края на проекта. Планираните заетост и възнаграждения са: • Организатор производство: - Планиран период на заетост: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки: 13 500 лв. • Конструктор твърди подвързии: - Планиран период на заетост: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки: 9 450 лв. • Настройчик машини: - Планиран период на заетост: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки: 9 450 лв. • Машинен оператор, печатарство – 3 бр. : - Планиран период на заетост и за трите лица: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки за всяко лице е по 6 300 лв. Общо 18 900 лв. Общият бюджет за заплати на квалифицирания персонал: 51 300.00 лв. За изпълнение на дейността е необходимо да се създаде технологична обезпеченост за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Към момента на кандидатстване дружеството не разполага с необходимото оборудване, за да започне предлагането на услуги по обличане на твърди корици. Стратегията на дружеството е да инвестира основно в машина, осигуряваща стриктното прилагане на основните технологични процеси, имащи отношение към гарантиране на точността и качеството на изпълнение на услугите по обличане на твърди корици за книги, а именно Машина за обличане на твърди корици. В тази връзка, за осигуряване на технологична обезпеченост за прилагане на основните процеси, дружеството е планирало закупуването със средства от проекта на: - Машина за обличане на твърди корици - 1 бр., необходима за прилагане на процесите за обличане на твърдите корици, която да има възможност за работа с мукава притежаваща сертификат за хранителни цели като Solidus Solutions Board. За предвидената за закупуване машина е осигурена оферта от първи по ред доставчик, като заложената цена в бюджета е завишена с до 10 %. Общ бюджет за ДМА: 185 600.00 лв. За успешното реализиране на дейността е необходимо и подходящо работно помещение с площ между 150 и 200 кв. м., с каквото дружеството не разполага към момента. Планирано е да бъде наето работно помещение в което да се разположат предвидените за закупуване активи и в което ще се извършват процесите по производство. Планираният период за наема не на помещението е 16 месеца. Общ бюджет за наем: 12 800.00 лв. 249 700.00 246 113.69
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. плакат и 2 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 бр. плакат и 2 бр. стикери. Чрез изпълнението на дейността се цели да се осигури необходимата публичност и информираност на обществеността относно проектната инициатива и оказаната финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност" 2014 – 2020. Дейностите по визуализация и осигуряването на необходимата публичност и информираност на обществеността относно проектната инициатива и оказаната финансова подкрепа от Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 ще се изпълняват в съответствие с всички изисквания на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО, както и чл. 6 от Общите условия към финансираните по Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. договори за безвъзмездна финансова помощ. Дейността включва осигуряване на подходяща визуална идентификация върху всички активи, публикации и документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта за информиране на обществеността и на участниците в проекта за получената подкрепа от ЕС. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта и ще се спазват задължителните елементи и графични стандарти към всяко едно информационно средство, съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа като: • Поставим информационен плакат (с минимален размер А3) по време на изпълнението на проекта, който да удостоверява, че изпълняваният проект е с финансовата подкрепата на Европейския Съюз и Република България и Европейския фонд за регионално развитие. Плакатът ще бъде поставен на видно за обществеността място - на входа на сградата. - Планиран разход: - Плакат с информация за проекта - 1бр.: 200,00 лв. • Върху всяка закупена машина/оборудване ще бъдат поставени по 2 броя стикери, с които се удостоверява, че закупеното оборудване е доставено с финансовата подкрепата на Европейския Съюз и Република България и Европейския фонд за регионално развитие. - Планиран разход: - 2 бр. стикери за визуализация: 10 лв. • Информиране на новоназначените по проекта лица за проекта и неговото финансиране при постъпване на работа. Целевата група по проекта ще получи информация за проекта и неговото финансиране чрез провеждания с тях инструктаж при постъпване на работа. • Използване на предоставените образци на документи по проекта със зададената визуализация и подсигурена визуална идентификация на всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, с посочване че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. Общ размер на разходите за дейността: 210,00 лв. 210.00 144.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.