Организиране и провеждане на обучения по част от професията от ІІІ-та квалификационна степен на 85 лица: Дейността е насочена към постигането на Конкретна цел 2, на Главна цел и Конкретна цел 4 на настоящия проект.
Ще се проведат обучения за ПК по част от професията от ІІІ-то квал. ниво на общо 85 служители от "Тех-нет" ЕООД, "Темпо Спорт Груп" ЕООД и "Спортинг БГ" ЕООД, от които над 50% са със средно образование и/или на възраст над 54 г.
Обученията ще се осъществят съобразно нормативната база и участниците ще придобият квалификация по част от професия, удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38, ал. 3 от ЗПОО.
Професия Търговски представител (код по СПОО 341040), специалност Търговия на едро и дребно (код по СППОО 3410401), 600 учебни часа за обучение общо на 85 заети лица, заемащи длъжността "Продавач-консултант".
Дефинирани са потребностите на служителите от придобиване на професионални знания и умения , ангажирани с дейности, пряко свързани със следните задължения:
- Посредничи при продажби на стоки или услуги между предприятието, в което работи, и други търговски обекти, предприятия или физически лица.
- Информира, консултира и демонстрира на клиентите качествата на предлаганите стоки и условията за покупката им, като използва рекламни материали -
каталози, проспекти, брошури и др.
- Поддържа постоянен контакт с клиентите: приема поръчки по телефон, факс и електронна поща; обработва ги; изготвя оптимален териториален и времеви график; осъществява доставката на стока/услуга.
- Проучва търсенето и предлагането на различни видове продукти или услуги, включително дейността на конкурентите, и подготвя справки за прекия си ръководител.
- Подготвя всички документи (оферти, договори, допълнителни споразумения, анекси и др.), свързани с продажбата на продукти и услуги.
- Приема рекламации от клиенти и отговаря по установения от фирмата начин.
- Познава качествата на предлаганите продукти, както и стоковедните характеристики, изискванията за транспорт и съхранение.
- Приема разплащания в брой или по банков път, като издава фактури за осъществените продажби.
- Отразява в клиентските картони информацията за продажбите и плащанията и др.
След завършване на обучението по професията обучаваният трябва да:
• набира, обработва и анализира информация за пазара; обработва запитвания на клиентите;
• може да прогнозира, планира и организира дейността по реализиране на продуктите на фирмата;
• познава правилата на бизнес логистиката;
• умее да води преговори и прилага ефективни търговски контакти за реализация на стоки и продукти;
• умее да презентира качествата на предлаганите продукти;
• разбира психологията на потребителя, потребителските вкусове и предпочитания, особеностите на потребителското поведение и факторите, които му влияят;
• умее да провежда ефективен контрол на продажбите;
• може да прилага продуктовата и дистрибуционнатa политика;
• събира, обработва и разчита маркетингова информация.
Обученията ще се осъществят в съответствие с изискванията на ЗПОО и по професии и специалности включени в СППОО, утвърден от МОН. Чрез обучението включените участници ще придобият квалификация по част от професия, удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38, ал. 3 от ЗПОО.
Планираните обучения в трите фирми са предпоставка за повишаване на потенциала им за осъществяване на по-организирана и на по-високо професионално ниво търговска дейност, респ. по-високи финансови резултати и просперитет. |
95 625.00
|
94 500.00
|
Организиране и провеждане на обучения за придобиване на ключови компетентности „Общуване на чужди езици” на 85 лица: Програмните цели на фирмите-участницит включват непрекъснато усъвършенстване на фирмената организация на работа и удовлетворяване изискванията на всички заинтересовани страни, в т.ч. клиенти по отношение качеството на услуги, както и към гарантиране на висок професионализъм и възможност за обучение и развитие на персонала за усъвършенстване на индивидуалните им способности и умения.
И трите компании "Тех-нет" ЕООД, "Темпо Спорт Груп" ЕООД и "Спортинг БГ" ЕООД са в сферата на търговията и продажбата на спортни стоки. Общо в трите фирми работят 85 лица, заети в сферата на обслужването на клиенти и продажбата на стоки и услуги. Ръководството на фирмата--кандидат и двамата партньори са дефинирали нуждата от подобряване на знанията и уменията в комуникацията на чужд език на обслужващият персонал на фирмата, чрез проведен анализ. Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента работният персонал в дружеството-кандидат се нуждае от целенасочено обучение, което да осъвремени изпълнението на ежедневните дейности с различно естество. Необходимостта от обученията се обуславя от потребностите на служителите да притежават умения и компетенции за комуникация и боравене с масово използвания английски език. Служителите са дефинирали, като проблемен за ефективната им работа недостига на чуждоезикови компетенции. Те са заявили пред фирменото ръководство желанието си да участват в обучение по Английски език, поради факта, че ежедневно им се налага да разчитат на помощта и ползват уменията на колегите си в съответните области, за да изпълнят персоналните си трудови задачи, включващи комуникация на чужд език с клиенти и/или партньори и обработка на информацията, която е налична на чужд език.
Успешното изпълнение на дейността ще спомогне на включените в обученията за адаптирането и придобиването на рутина при работа със специфичната терминология и обработка на информацията на английски език, ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите, ще увеличат производителността на труда във фирмата и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие на фирмата-кандидат.
В рамките на тази дейност ще се организира и проведе:
1. Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Чуждоезиково обучение по английски език на различни нива на общо на 85 служители, 66 от които със средно образование. Обученията ще бъдат, съобразно наличното ниво на знания и умения съгласно Европейската квалификационна рамка. Планираният за изучаване английски език ще подпомогне изпълнението на ежедневните трудови задължения по изготвяне на документи, комуникация с чуждестранни клиенти, преводи на етикети, описания и друга техническа документация и други. Обучението е необходимост и за служителите от търговските отдели, предвид необходимостта от комуникации с бизнес-партньорите си от Европа, Азия и Америка. Обучението ще е с продължителност 300 уч.ч., по 100 уч.ч. за всички три нива на обучение.
При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения:
- четене;
- писане;
- говорене;
- разбиране;
- делова кореспонденция;
- граматика;
- и други индивидуални за потребностите им знания и умения.
Всички успешно завършили обученията ще получат сертификат за съответното придобито ниво на чуждоезикова компетентност. |
59 500.00
|
57 400.00
|