Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Евро Къстъм ЕООД е създадена през октомври 2017г. със стремеж да се развива в  сферата на научноизследователската и развойна дейност в областта на техническите науки.
Настоящият проект представя идеята за пазарна реализация на услуга по разработка на доклади, анализи и информационни хранилища чрез събиране на данни от потребители на умни устройства за дома. На базата на прилагане на “ad hoc” метод за получаване на данните чрез разработката на функционален програмно приложен интерфейс, ще бъдат създавани структурирани данни, които ще са основен източник на научни доклади и информационни хранилища с висока добавена стойност. Услугата ще бъде предназначена за научни организации и предприятия, които споделят данните си и разработват технологии за “умни домове”, с цел идентифициране на модели в поведението на потребителите за подобряване на търговските предложения на компаниите и създаване на продукти или услуги с добавена стойност за потребителите.
 
С оглед пазарната реализация на предприемаческата идея, както и увеличаване на мащаба и възможностите на предприятието за задоволяване нуждите на максимален брой клиенти и позициониране на международните пазари, фирмата се нуждае от закупуването на подходящо високотехнологично оборудване и инвестиция в човешки капитал.
В рамките на проекта, дружеството ще създаде инструментите и инфраструктурата за събиране и съхранение на данните.  Ще бъдат създадени стандарти, изисквания и протоколи за външна свързаност, чрез които ще се създаде средата, необходима за извличане на структурирани данни от умни устройства на потребители и разработване на специфични доклади и анализи, както и хранилища със структурирана информационна база.
 
Изпълнението на настоящия проект ще даде необходимия тласък и ще повиши капацитета и конкурентоспособността на фирмата да се развива в един от приоритетните сектори с висока добавена стойност съгласно Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал -3 броя, както и чрез закупуване на 1 бр. ДМА - Сървърно оборудване със сертификат за крипто сигурност с 3 броя сървърни компонента) : С изпълнението на дейността ще се осигурят необходимите условия и техническа обезпеченост за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Създаването на необходимата инфраструктура и инструменти за събиране и анализ на структурирани данни ще се осъществи на два етапа: 1. Доставка и имплементиране на ДМА - 1 бр. Сървърно оборудване със сертификат за крипто сигурност с 3 броя сървърни компонента – в рамките на първия етап ще се осигури техническата обезпеченост на идеята чрез придобиване на специализирано сървърно оборудване със сертификат за крипто сигурност, което притежава необходимите характеристики за събирането, съхранението и анализ на големи масиви от данни и ще има възможността да ги записва криптирано, с което се гарантира сигурността на събраните данни. Сървърното оборудване ще осигури автоматизацията и производителността при събиране на данните, с което ще се преодолее един от най-големите проблеми на този пазар, а именно „латентността“ по време на събиране на данни, както и прецизната, бърза и надеждна обработка на обема данни, постъпващи през приложния програмен интерфейс. 2. Разработване на универсален протокол за външна свързаност на “smart home” устройства – Този етап включва разработване на протокол за външна свързаност под формата на приложно - програмен интерфейс, който да представя технически насоки и инструкции за свързване на устройствата към сървърите и предаване на данни по начин, позволяващ събирането, съхранението и криптирането на големи масиви от данни. Създаването на такъв протокол е задължително условие, с което да се гарантира възможността за свързване на устройства от различни производители към системата. За изпълнението на втория етап ще бъде сформиран екип, състоящ се от: - Електроинженер на 4 часов работен ден - Програмист-аналитик на 4 часов работен ден - Статистик - 4 часов работен ден. Всеки експерт ще изпълнява специфични задачи, отговарящи на професионалната му квалификация и опит, а именно: 2.1. Изготвяне на спецификация и техническо задание за подаваните метрики от различните телеметрични устройства – този подетап включва изготвянето на спецификация и техническо задание за съществуващите смарт устройства за дома и по-конкретно: - определяне на дефиниции - допустими стойности - видове метрики (например Watts/Volts/Amps/Ohms). Отговорното лице ще е предприемачът в позицията на електроинженер. 2.2. Изготвяне на методология за прилагане на сурови данни при създаване, поддържане и използване на регистри и извадки за бъдещите изследвания и анализи – в рамките на този подетап статистикът ще бъде отговорен за създаване на модели, които са обосновани математически или статистически и които ще могат да допринесат за събирането на данните в структуриран формат и ред, който да може да извежда тенденции и заключения и да структурира информацията в правилната нотационна форма, според конкретната ситуация. 2.3. Разработка на API или спецификация, инструкции и описване на конкретните начини на възможните взаимодействия с други софтуерни компоненти, част от смарт устройства, сървъри или други уреди от програмист-аналитика. Този подетап включва: - Конфигуриране на спецификация - Изграждане на мрежова инфраструктура - Обособяване на правила за пренасочване на трафик - Изграждане на back-end услуги - Изготвяне на документация. Етапи/Процес на изпълнение: 1) Подготовка и провеждане на тръжна процедура за придобиване на ДМА, избор на изпълнител, сключване на договор и доставка (м 1-4)-Отг.Управител 2) Сформиране на екип, сключване на договори с експертите, разпределение на задачите по проекта сред членовете на екипа (м4-6) -Отг.Управител 2.1.Назначаване на предприемача на длъжност „Електроинженер“ 2.2. Назначаване на лице, обект на оценка, на позицията „Програмист-аналитик „ 2.3. Назначаване на лице, което не е обект на оценка, на позицията „Статистик“ 3) Разработване на универсален протокол за външна свързаност на “smart home” устройства (м7-12) -Отг.Екип 249 903.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.