Дейност 1: Участие в специализирани обучения: Дейността включва следните поддейности:
ПД 1.1: Провеждане на семинар и работни групи в страната, вкл. организиране, провеждане и участие в семинар и работни групи на служители от администрацията на Община Плевен и други съседни общини - Ловеч, Враца, Троян. С оглед придобиване на познания и умения по отношение на нововъведенията в програмен период 2021 - 2027 г. в разработването и изпълнението на инвестиционни и др. видове проекти и програми в условията и в областта на ЕФСУ/ИТИ. Подобряване и надграждане/укрепване на натрупания в изминалите програмни периоди административен опит/капацитет на общинските служители за ефективно съвременно администриране на проектните процеси и процедури.Бенефициента ще организира, проведе и участва в семинар и работни групи, в рамките на 3 дни, на теми по подготовка и прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие/разработване на концепции за ИТИ, идентифициране на идеи, структуриране на партньорства във връзка с разработването на проекти за периода 2021-2027 г. по ПРР.Продължителност на семинар и работни групи: 18 академични часа, разпределени в 3 дни, за 20 човека, от които 12 човека, служители на Община Плевен, останалите 8 човека от посочените три общини; форма на обучение: дневна, присъствена; място на провеждане: на територията на Република България. Предвижда се обучението да бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. Цена на обучението за участник – 1710, 00 лв. с ДДС или общо за 20 човека - 34200 лв. с ДДС. Посочената стойност не включва дневни и пътни разходи. В цената са включени: разходи за лектори и организатор, оборудвана учебна зала, учебни материали и документи, удостоверяващи проведеното обучение, настаняване в хотел (минимум 3 звезди) с включени кетъринг и кафе паузи (2 нощувки, 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери). Документи за отчитане на обучението: учебна програма, присъствени списъци на обучаемите, сертификати на обучените лица, снимков материал, изготвен доклад за проведеното обучение. Срок на провеждане: до 15.12.2023 г.
ПД 1.2: Организиране участието в обучение за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие: включва организиране, провеждане и участие на представители на Община Плевен в обучение за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие. • Продължителност-до 4 дни; • Брой участници-до 12 човека, служители на Община Плевен; • Място на провеждане-територията на държава-членка на ЕС; • Цена-за участник-5430,00 лв.с ДДС -общо за 12 човека - 65160,00лв. с ДДС. В цената са включени-транспортни разходи (самолетни билети), разходи за трансфер, настаняване в хотел (3 нощувки със закуска), разходи за такси за обучения, др. разходи за логистично обезпечаване, вкл. осигурен превод, свързани с участието в обучението, за обмен на опит и добри практики. Срок на провеждане-до 30.11.2023 г. Обучението в чужбина предвижда разходи за командировъчни (дневни), съгласно Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, за 12 човека за 4 дни по 56 евро на ден-общо разход от 5260,00лв., при курс на еврото 1,95583 лв. Осигуряване на средства за възмездяване на хонорар-лекторски чужбина (при невъзможност за "Про боно")–6000, 00 лв. Абсолютната обща стойност на дейността е 110 620,00 лв.(вкл. командировъчни и хонорар) |
110 620.00
|
52 655.92
|
Дейност 2: Изготвяне на анализ „Разходи-Ползи“, разработване на предпроектно проучвания и финансов анализ : Дейността предвижда изготвянето на анализ „Разходи - Ползи“, финансов анализ, предпроектно проучване, с цел осигуряване на добро и компетентно документално обезпечаване на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, имащ потенциал да генерира приходи и съответстващ на интегрираната градска стратегия – План за интегрирано развитие на Община Плевен (ПИРО) и на регионалните приоритети и нужди, идентифицирани в Интегрирана териториална стратегия за развитие на Северозападен регион, с оглед участието на посоченото проектно предложение по ПРР 2021-2027.
Средната стойност от пазарното проучване получено от две оферти е в размер на 69 969,00 лв. без ДДС или 83 962,80 лв. с ДДС.
Размерът на заложената стойност в бюджета за дейността е закръглена до индикативната стойност на предвидената обществена поръчка в размер на 70 000,00 лв. без ДДС и е в съответствие със стойностните праговете по чл.20 от ЗОП. Стойността на дейност 2 е в размер на 84 000,00 лв. с ДДС.
Основната цел на дейноста е изготвяне на набор от документи, необходими за подготовката, разработването и реализацията на Проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, която ще включи преглед и анализ на съществуващото положение и изготвяне на целесъобразен и ефективен вариант (сценарий) на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“ за финансиране от ПРР 2021-2027 в съответствие с политиките за градско развитие и международните стандарти, както и надграждане на политиките за модернизиране на интегрирания градски транспорт, чрез ефективно и устойчиво подобряване на предоставяната услуга „градски транспорт“ и регулиране на трафика и безопасността на движението в Плевен. Изготвянето на гореописаните документи следва да се разглежда, като пакет съдържащ ги, същите не трябва да се третират като отделни самостоятелни документи, а като взаимно свързани и произтичащи един от друг по отношение на проектната готовност. |
84 000.00
|
78 666.00
|
Дейност 3: Закупване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и ИТ оборудване: В рамките на дейността ще бъде закупено и доставено ново ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), компютри (хардуер и софтуер) за по-доброто и съвременно, техническо и технологично обезпечаване на работата на структури/лица от Община Плевен, отговорни и пряко ангажирани с подготовката и изпълнението на проектите по ПРР 2021-2027 г. (вкл. като териториален орган по Приоритетна ос 1 на ПРР).
След доставката на закупеното оборудване, бенефициента ще постави стикер с дизайн, съдържащ задължителните елементи съгласно „Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“
Предвижда се закупуване и доставка на следното оборудване, общо 34 бр.:
- Преносим компютър (лаптоп) с Office пакет и Антивирусен софтуер – 12 бр.;
- Многофункционално лазерно устройство – 5 бр.;
- Скенер бързооборотен – 6 бр.;
- Лазерен принтер цветен- 3 бр.;
- Мулти медеен проектор – 1бр.;
- Многофункционално устройство мастиленоструен принтер цветен А3 – 3 бр.;
- NAS устройство – 1 бр.;
- Хард диск за NAS устройство – 2 бр.;
- Интерактивен дисплей за зала за конференции и обучения – 1бр.
Общата стойност от интернет пазарно проучване е в размер на 69 999,00 лв без ДДС.
Размерът на заложената стойност в бюджета за дейността е закръглена до индикативната стойност на предвидената обществена поръчка в размер на 70 000,00 лв. без ДДС и е в съответствие със стойностните праговете по чл.20 от ЗОП.
Стойността на дейност 3 е в размер на 84 000,00 лв. с ДДС.
Ще се подобрят условията на работната среда за осигуряване функционалните задължения на 12 служителя от административните структури на Община Плевен, чрез посоченото по-горе IT оборудване.
Горе описаното оборудване в частта си компютри, периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства са необходими за обезпечаване и подобряване на технико-технологичната среда в дейността и функциите на служителите ангажирани с оперативната работа по изпълнение на проекти по ПРР 2021-2027 г. вкл. като териториален орган по Приоритетна ос 1 на ПРР. Пълното индивидуално оборудване на работните места ще даде възможност и ще гарантира качествено и ефективно изпълнение на поставените задачи с оглед обема на документооборота. Преносимия компютър дава възможност за ползването му независимо от времето и мястото. Специализираното компютърно оборудване включва доставка на мултимедиен проектор, NAS устройство с два хард диска и интерактивен дисплей. Предвидения проектор предоставя възможност за презентиране на проектни идеи и използване при дейности по публичност и информация в мобилен вариант, докато интерактивния дисплей ще бъде монтиран в зала на Община Плевен която се използва за конференции, обучения, заседания, работни срещи и др. по ПРР. NAS устройство с 2 бр. хард диск ще се използва за надеждното съхранение и архивиране на информация генерирана по време напланиране и изпълнение на проектите по ПРР. |
84 000.00
|
74 064.00
|
Дейност 4: Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че бюджетната линия/проектът се съфинансира от ЕС. Дейностите за информация, комуникация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и целят да информират и осигурят видимост на финансовия принос на Европейския съюз сред широката общественост. Те ще включват адекватни и приложими за процедурата мерки, с реквизити в съответствие с Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Предвидените мерки, свързани с информация и публичност на бюджетната линия включват:
- Публикуване на информация за бюджетната линия на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/ - кратко описание на бюджетната линия, на нейните цели и резултати с упоменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз;
- Изработване и поставяне на плакат с размер - формат A3, съдържащ информация за бюджетната линия и споменаване финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място (в сградата на Община Плевен);
- Поставяне на стикер (лепенка) на повърхността на доставеното и придобито по бюджетната линия оборудване/артикули;
- Във всеки генериран документ/инфоматериал и/или по повод публично изявление, свързани с изпълнението на проекта, ще се посочва и/или визуализира финансовата подкрепа от ЕС – когато се популяризират действията и резултатите от тях, като се предоставя последователна, ефективна и пропорционална целева информация на различни видове публика, включително медиите и обществеността.
Срокът за изпълнение на дейността е 7 месеца и е обвързан с общата продължителност на проекта.
Финансиране на дейността: без финансово изражение. |
0.00
|
0.00
|