Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение  включва подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж на БАМЕС ЕООД, чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство. Посредством инвестиции в нови, модерни, нискоенергийни и ресурсно ефективни технологии, проектът  ще подобри производствените процеси и повиши производителността в БАМЕС ЕООД. Освен това, чрез предвидените за закупуване ДМА ще се създаде възможност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата. Със закупуването и внедряването в производството на нови машини ще се разшири възможността за изпълнението на нови технологични операции, за които към момента не са налични собствени производствени мощности. Инвестицията в планираните за закупуване ДМА ще се осигури и добавяне на нови характеристики, както и подобряване на съществуващите продукти и услуги на фирмата. Предложението предвижда доставката на 15 вида машини, (общо 47 броя машини), част от които напълно автоматизирани за повишаване на производителността в дружеството при производството на основния артикул на фирмата до момента - ваксени якета под марката "Barbour", а другата част са свързани с осигуряването на възможност за производство на изделия с лепени шевове  с мембрана и технология Gore-Tex. Третата група активи, планирани за закупуване са такива, които липсват във фирмата и в момента се налага част от работните процеси да се възлагат извън предприятието, което се явява ограничение за повишаване на производителността. Доставката им ще намали зависимостта на фирмата от външни подизпълнители и ще осигури нормална ритмичност на производствения процес.
Проектното предложение включва и задължителните дейности  за визуализация на безвъзмездната финансова помощ, които ще бъдат изпълнени съгласно съществуващите изисквания.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Инвестиции за повишаване на производителноста и опазване на околната среда, посредством закупуване на ДМА ( дейността ще бъде осъществена посредством доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 15 вида машини за шевното производство на дружеството, общо 47 машини). : Дейността ще бъде осъществена посредством доставка и монтаж на 15 вида машини за шевното производство на дружеството (общо 47 машини), както следва: Двуиглова четириконечна оверлог машина - 2 бр; Двуиглова петконечна оверлог машина - 3 бр; Автоматична двуиглова права машина с голям грайфер - 6 бр; Едноиглова двуконечна автоматична понт машина - 3 бр. Едноиглов двуконечен АВТОМАТ за изработка на илик-око - 2 бр.; Машина за навиване на копчета (столче) с термо стопяване на конеца - 2 бр.; П-образна машина - 2 бр.; Едноиглов двуконечен грайферен АВТОМАТ за програмируеми шевове - 3 бр; Електронна илична машина прав илик - Автомат за изработване на илици - 2 бр; Машина за залепване на тегели /Горетекс технология/ - 2 бр; Автоматична едноиглова двуконечна права машина - 3 бр.; Автоматична едноиглова двуконечна права машина - 14 бр.; Ролкова подлепваща преса - 1 бр.; Преса за трансфер - 1 бр.; Капитонираща машина - 1 бр. Закупуването на описаните ДМА ще осъвременни машинния парк в дружеството, доставяйки и инсталирайки машини, които до момента не са били налични и са използвани производствени мощности на подизпълнители. Освен това ще се доставят машини със електронни енергоспестяващи сервомотори с ниска мощност, чиято експлоатация ще доведе до намаляване на разходите за електроенергия. Част от планирания за закупуване машинен парк ще позволи производство на нови артикули във фирмата, намалявайки нейната зависимост от един клиент. Стъпки за реализиране на дейноста 1. Подготовка на документация за обявявне на процедура по ПМС 160 за набиране на оферти за избор на достaвчик - 2 мес. 2. Провеждане на процедура за избор на доставчик на планираното оборудване - 3 - 4 мес. 3. Избор на изпълнител и сключване на договор - 5 мес. 4.Доставка, инсталиране, тестване, въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол - 9 мес. 355 557.00 355 557.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табела и стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на БАМЕС ЕООД), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на производственото помещение на фирмата, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на МИГ Минерални бани - Черноочене - "Подобряване на производствения капацитет в МСП", Код на процедура BG16RFOP002-2.030 и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. На подходяща интернет страница ще бъде публикувана подробна информация за проекта. „БАМЕС” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността „Бамес” ЕООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 1 бр. информационен стикер (47 бр. ДМА х 5 лв.= 235 лв.), които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 200 лв. 435.00 324.50

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.