Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 674 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Кандидатстваме за закупуване на:
-Високотехнологична вакуумна инсталация за изработка на прецизни многослойни оптични покрития за ултравиолетовата UV, видимата VIS и близката инфрачервена NIR области  на спектъра. Технически характеристики: камера за вакуумиране от неръждаема стомана с калоти; помпена система за достигане на работен вакуум; електронна пушка за изпарение на материали според вида на покритието; управляем йонен източник за постигане на здрави и плътни оптични слоеве; система за контрол на нанасяните покрития по метод на кварцови кристали; автоматизиран процес за нанасяне на покритията; спомагателно оборудване за подготовка за покритие.
-Двулъчев спектрометър за контрол на качеството на прецизни оптични покрития. Работен диапазон: UV, видимата VIS и близката инфрачервена NIR области на спектъра.
Очакваме: 
-Съкращаване на времето за 1 покритие: от максимум 2 изпарения на ден, при съществуващата кооперация до минимум 6 на ден с новото оборудване. Това увеличава производствения ни капацитет. Сега 24,2% от реализираните от нас на пазара елементи са без покритие.
-Минимална необходимост от сваляне на слой чрез преполиране на некачествено покритие.  Това ще освободи производствен капацитет за полиране с около 4,5%.  Снижаване средни разходи за производството на един елемент с около 6%, поради намаляване на брака, на материалните разходи и разходите за труд.
-Намаляване числото на запитванията, по които не можем да дадем оферта и увеличаване на поръчките по количество и финансова стойност.
-Повишаване обема на продукцията от 17,7% през I-та година след внедряването до 26,7% през III-та година.
-Повишаване на производствения капацитет от 13 до 21,9% през годините от I-та до (III-та).
-Увеличаване съотношението на покрити към непокрити елементи, реализирани на пазара и повишаване ефективността на производството. 
В момента производството на оптични компоненти е 36100 броя годишно, а при реализиране на проекта ще достигне 44000 бр.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на 1 брой Високотехнологична вакуумна инсталация за изработка на прецизни многослойни оптични покрития и 1 брой Двулъчев спектрометър за контрол на качеството на прецизни оптични покрития).: Стъпки за реализиране на дейността: 1.Сформиране на екип по проекта Екипът включва Ръководител, координатор и счетоводител, имащи необходимата квалификация за изпълнение на проекти. Ръководител на проекта: – Андрей Николов Димитров -управител, представлява дружеството от името на Управителите. Функции по проекта: планира и ръководи цялостното изпълнение на дейностите, контролира разходването на бюджета, одобрява междинните и окончателни отчети, провежда процедури за избор на изпълнители и подписва договори по проекта, организира доставките и инсталирането на новозакупеното оборудване. Счетоводител по проекта: Камелия Ангелова Ангелова – главен счетоводител. Функции по проекта: Планира и реализира цялостното изпълнение на дейностите, свързани с финансирането и финансовата отчетност. Координатор по проекта: Елена Борисовна Димитрова – директор логистика. Функции по проекта: координира дейностите на екипа и съдейства на Ръководителя на проекта в процеса на провеждане на процедурите за възлагане на доставки, обезпечаващи оптималното провеждане на дейностите по предмета на договора за безвъзмездна помощ. Срок: в 1 месец от влизане в сила на договора за безвъзмездна финансова помощ(БФП) 2.Изготвяне на подробен план за действие Ръководителят на проекта и членовете на екипа ще напишат подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности. Срок: в 1 месец от влизане в сила на договора за БФП 3.Създаване и поддържане на система за комуникация в екипа Срок: постоянно до изпълнение на договора за БФП 4.Провеждането на процедура за избор на изпълнител Представяне на График за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители за съгласуване от Управляващият орган (УО). Срок: в 1 месец от влизане в сила на договора за БФП Изготвяне на комплект документи за откриване на процедура за избор на изпълнител „Избор с публична покана“ Срок: 2 месец от влизане в сила на договора за БФП Предварителен контрол от УО Срок: до 20 календарни дни след входирането в деловодството на УО за одобрение 5.Избор на изпълнител Предоставяне публичната поканата на УО за публикуване на Единния информационен портал за обща информация за управлението на Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз в Република България и публикуване на своята интернет страница при наличие на такава. Информиране с писмо съответния представител на РС, за датата на сесията за отваряне на офертите в срок не по-късно от 3 дни преди предвидената дата. Отваряне на офертите. Изготвяне и подписване от оценителите протокол от дейността си, съдържащ и класиране на кандидатите, и го предават на бенефициента за утвърждаване. Срок: 3 месец от влизане в сила на договора за БФП Предварителен контрол от УО. Писмено уведомяване на всички кандидати в 3-дневен срок от утвърждаването на протокола, като на първия класиран кандидат едновременно се изпраща и покана за сключване на договор, като следва да се изискат документите за липса на обстоятелствата по чл.22 ал.1 на ПМС 118/20.05.2014г. Изготвяне на проект на договор Срок: 4 месец от влизане в сила на договора за БФП Предварителен контрол от УО. Срок: до 20 календарни дни след входирането в деловодството на УО за одобрение 6.Сключване на договор След осъществяване на проверка за липса на обстоятелства по чл.22, ал.1 от ПМС №118/20.05.2014г. подписване на договора с избрания изпълнител. Срок: 5 месец от влизане в сила на договора за БФП Изпращане на копие на сключения договор приложенията към него, както и цялата документация по проведения избор на изпълнител до УО. Срок: до 5 работни дни от сключване на договора. 7.Доставка на оборудването. Подписване на приемо-предавателен протокол Срок: до 90 дни след поръчката;11 месец от влизане в сила на договора за БФП 8.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол. Срок: до 120 дни след поръчката;12 месец от влизане в сила на договора за БФП 480 000.00 464 312.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.