Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 707 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"ЦАПК Прогрес Груп" АД  е водеща българска компания в сферата на информационните технологии. Компанията е златен сертифициран партньор на Microsoft Corp и официален партньор на DELL Inc. за внедряване на корпоративна архитектура.

Основните дейности на компанията са системна интеграция, включваща дизайн, разработване, инсталация и обслужване на компютърна инфраструктура и програмни системи на базата на Dell и Microsoft, инженеринг, обучение и услуги в сферата на информационните технологии. "ЦАПК Прогрес Груп" АД осъществява дейностите си в съответствие с изискванията на ISO 9001, ISO 20000 и ISO 27000. 

Пазарът на системната интеграция е изключително динамичен и до голяма степен зависи от специфичните умения на служителите, техните познания върху най-новите информационни технологии и възможността им да ги използват при създаването на програмни системи, съобразени с нуждите на клиентите. Затова непрeкъснатото обучение на високо квалифицираните специалисти има ключово значение за конкурентоспособността на фирмата. Подобряването на ключовите компетентности на всички служители също ще допринесе за успеха на фирмата.

"Учебно-възстановителен комплекс - Прогрес" ООД  (УВК) е със седалище в с. Дуранкулак и е фирма, която предоставя затворен цикъл на обучение. УВК разполага с почивна база на брега на морето, компютърни и учебни зали, голяма зала за провеждане на семинари, ресторант, игрища. УВК провежда възстановителни, лечебни и почивни процедури на санаторно-курортен принцип. 
Комплексът от предоставяни услуги налага повишаване на квалификацията на персонала на УВК, по-специално ключовата компетентност  "Дигитална компетентност".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Осигуряване на специфични обучения за висококвалифицирани специалисти в областта на съвременните информационни технологии: Целта на дейността е 22 заети лица в областта на информационните технологии да преминат по едно или няколко специфични за работното място обучения, кореспондиращи на нуждите на дружеството и изискуеми за качественото изпълнение на длъжностните задължения на лицата. Ще бъдат обучени: - Системни администратори –1 бр. - Хардуерни специалисти – 4 бр. - Програмисти – 4 бр. - Преподавател – 1 бр. - Ръководител и заместник-ръководител сектор "Информационни технологии" - 2 бр. - Ръководител и заместник-ръководител сектор "Информационен инженеринг" - 2 бр. - Специалисти продажби - 7 бр. - Консултанти – 1 бр. Включените специфични обучения напълно отговарят на потребностите в дружеството и позициите, за които се отнасят изискват подобна допълнителна квалификация, която от една страна да повиши експертизата и знанията на служителите, а от друга - да позволи на фирмата да реализира комплексни проекти и по този начин да разшири пазарните си позиции. Висококвалифицираните специалисти по информационни технологии ще преминат обучения върху конкретни технологии на производителите, за да могат да изпълняват по-сложни проекти включващи тези технологии. Специалистите продажби също ще преминат обучения по най-новите информационни продукти и технологии, за да могат по-добре да се ориентират в нуждите на клиентите и съответно да постигат по-добри пазарни резултати. Обучението обхваща следните курсове: 1. Курс 20697 Implementing and Managing Windows 10, дни 5, участници в присъствено обучение 13 2. Курс 20740 Installation, Storage, and Compute with Windows Server 2016 10, дни 5, участници в присъствено обучение 11 3. Курс 20741 Networking with Windows Server 2016 дни 5, участници в присъствено обучение 11 4. Курс 20347 Enabling and Managing Office 365 дни 5, участници в присъствено обучение 11 5. Курс 20339-1A Planning and Administering SharePoint 2016 дни 5, участници в присъствено обучение 6 6. Курс 55196 Mastering Microsoft Project 2016 дни 3, участници в присъствено обучение 7 7. Курс Dynamics 365 for customer engagement for Sales MB-210T01-AC 1 ден, участници в присъствено обучение 7 Форма на обучение - присъствена Учебните програми на изброените по-горе курсове са дадени във файла "Training_programs", който е приложен в раздел "Прикачени електронно подписани документи.pdf". Разпределението на специалистите по курсове е дадено във файла "Разпределение на специалистите по курсове.pdf", който е приложен в раздел "Прикачени електронно подписани документи" 78 540.00 78 540.00
Осигуряване на обучение за придобиване на ключови компетентности на заетите в ЦАПК и УВК лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Дейността ще бъде изпълнена чрез провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности на 22 лица от целевата група, по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Предвиденото обучение напълно съответства на необходимостта на работодателя и дейността на фирмата и е в съответствие със задълженията на обучаващите се, които са на позиции, различни от високотехнологичните позиции. Дружествата имат нужда лицата от целевата група да притежават ключови компетенции, свързани с работата им, които да са актуални и „в крак“ с бързо развиващите се промени в съвременното общество вкл. в в ИТ сферата. Целта на обучението е придобиване на познания по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение, след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Целевата група ще бъде разпределена в 2 групи с цел постигане на максимална ефективност. Обучението за ключови компетентности, ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. Обучението на целевата група по проекта за придобиване на ключови компетентности ще отговаря на изискванията за минимална продължителност и допустима цена, както следва: с продължителност от 45 учебни часа – 250 лв./човек Заложените в дейността цели, отговарят на потребностите на целевите групи, а именно да им се предоставят достъпни, качествени и ефективни образователни услуги, които ще повишат (актуализират) тяхната квалификация и умения за по-успешна реализация на пазара на труда и устойчива заетост. Очакваните резултати от изпълнение на Дейност 2 ще допринесат за постигане на заложените в проекта индикатори: Заети лица – 22 лица Участници, придобили квалификация при напускане на операцията - 22 лица Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са: - Избор на изпълнител (обучаваща организация) за провеждане на обученията по ключови компетентности (1-ви проектен месец) - Формиране на обучителни групи (2-ри проектен месец) - Провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” за 22 заети лица (3 – 9 проектен месец) 5 500.00 5 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.