Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 672 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът на Фърст Онлайн Солюшънс ООД представлява внедряване на процесова иновация на световно ниво,която цели разширяване капацитета на компанията и ще доведе до увеличаване на пазарния дял и конкурентоспособността на дружеството.Услугите,които предлага фирмата,са във всички услуги за дома,офиса и др.Компанията разработва системите,с които организира целият процес от заявяване на поръчка от краен клиент,уведомява подизпълнителя за съответната услуга,време,място,начин на разплащане с клиента и др.
В тази сложна верига и комуникация клиент-Контактен център (call center)–подизпълнител–клиент,времето за трансфер на данни между страните и препредаването на информация е ключов момент в бизнеса на компанията.За тази цел фирмата разработи и внедри технологична връзка-свързващо звено между вътрешните системи,с които развива бизнеса си, наречена контролен панел.Към технологичната връзка,обслужваща съществуващите системи в компанията,фирмата създаде иновативен модул за следене и разпределение на заетост в реално време,представляваща иновацията по проекта,към действащ контролен панел,който модул ще филтрира,кешира,преформатира и канализира информация между останали вътрешни системи,които управляват потоците на информацията в компанията.Съществуващите вътрешни системи,собствена разработка на фирмата, са софтуер за управление на клиенти XRM, моб. приложение GoFantastic и моб. приложение BFantastic и контролен панел.Световният иновативен подход в предлагането на услуги от Контактни центрове е системния модул,разработен от кандидата,даващ основно предимство за Real Time Availability/Изпълнение в реално време,което ще намали времето за трансфериране между служителите в компанията,ще увеличи качеството на услугата към крайния потребител и ще оптимизира целия процес.Модулът към контролен панел ще филтрира целият поток от информацията във веригата клиент–Контактен център-подизпълнител–клиент и ще елиминира съществена част от трансферите и време в комуникацията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативен процес (закупуване на сървър-3 бр.;дисков масив 1-2 бр.;комутатори-2 бр.;бекъп сървър-1 бр.;дисков масив 2-1бр.;сървърни шкафове-3 бр.;UPS-и-3 бр.;компютър-6 бр.;тест устройство смартфон 1-7-всеки вид по 2 бр.;тест устройство таблет1-5-всеки вид по 1 бр.;тест устройство смарт часовник 1/2-всеки вид по 1 бр.): Дейността ще се изпълнява в гр. Варна. Основната цел на дейността е Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативен процес (ще бъде извършено чрез закупуване на сървър - 3 бр.; дисков масив 1 - 2 бр.; комутатори - 2 бр.; бекъп сървър - 1 бр.; дисков масив 2 - 1 бр.; сървърни шкафове - 3 бр.; UPS-и - 3 бр.; компютър - 6 бр.; тестово устройство смартфон 1 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 2 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 3 - 2 бр.; тестово устройство таблет 1 - 1 бр.; тестово устройство таблет 2 - 1 бр.; тестово устройство таблет 3 - 1 бр.; тестово устройство таблет 4 - 1 бр.; тестово устройство таблет 5 - 1 бр.; тестово устройство смарт часовник 1 - 1 бр.; тестово устройство смартфон 4 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 5 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 6 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 7 - 2 бр.; тестово устройство смарт часовник 2 - 1 бр. Всеки един от изброените по-горе дълготрайни материални активи ще спомогнат за внедряване на иновацията и така услугите, които фирмата предлага, ще са достъпни за много повече клиенти от България и други държави, континенти, часови зони без да е необходима човешка намеса. Използването на мощни сървъри с голям процесорен ресурс ще помогнат за намаляване на времето за обработка на данните на милиони клиенти. Изграждането на солидна затворена инфраструктура от сървъри гарантира/помага за увеличаване на сигурността на данните на клиентите на компанията. След внедряването на иновативния модул към контролен панел със съществуващите мобилни приложения GoFantastic и BFantastic и XRM ще може да се добавят още бизнеси за по-малко от 3 месеца. Без описаната иновация, това би отнело поне 12 месеца за разработка и още 6 месеца за внедряване. В допълнение закупуването на изброените в дейността активи ще допринесът за отчитане на конкурентното предимство на фирмата, в следствие на автоматизацията и маркетинговите канали, които ще позволят увеличаване на пазарния дял и ще намалят разходите по обслужването на клиентите. Хардуерът ще бъде използван, за да се внедри на него модулът за автоматично разпределение на заетост към контролния панел. Планираното дисково пространство ще позволи запазване на файлове с информация събирана в реално време от приложенията, като по тях се извършват изчисления и се формира база, която се използва от алгоритъма за изчисляване на разстояния и време за придвижване в модула. Заложената процесорна мощ ще позволи многокартно и непрестанно изчисляване на възможностите за оптимизиране на графика за изпълнение на поръчките, както и честото анализиране на логове с цел оптимизиране на базата данни и по оптимално разрпределение. Тестовите устройства с операционна система Android и iOS ще улеснят внедряването на процесната иновация посредством информация от първа ръка, за усещането и впечателнията на клиент и изпълнител, което ще доведе до изчистване на грешки и финално конфигуриране на модула към контролния панел. Те също така ще бъдат използвани за тестване на промени по алгоритъма за изчисляване на дистанции, както и за неговото оптимизиране. Заложените устройства са по същество канали, носители на информиця за ефективно осъществяваве на маркетинговата активност на клиентите на Фърст Онлайн Солюшънс ООД. Закупуването на различни видове тестови устройства се налага, поради факта, че преживяването/усещането от страна на клиента и изпълнителя, е в пряка зависимост от устройството, което използва. В тази връзка чрез различните тестови устройства специалистите на фирмата, които пряко ще бъдат ангажирани в процеса на внедряване на иновативния модул към контролен панел, ще имат възможност да наблюдават поведението на различните апарати при работа с мобилните приложения, които модулът към контролния панел ще управлява и оптимизира, както и ще анализира вероятните грешки и недостатъци, които могат да се прояват в резултат на различен хардуер заложен в различните устройства. 532 368.64 528 015.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (ще бъде извършено чрез закупуване на Софтуер - 1 комплект): Дейността ще се изпълнява в гр. Варна. Основната цел на дейността е Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (ще бъде извършено чрез закупуване на Софтуер - 1 комплект). Този софтуер е част от системата, която включва описания в Дейност 1 хардуер. Придобиването на дълготрайния нематериален актив, в едно с хардуера по Дейност 1 ще спомогнат за внедряване на иновацията и така услугите, които фирмата предлага, ще са достъпни за много повече клиенти от България и други държави, континенти, часови зони без да е необходима човешка намеса. Използването на мощни сървъри с голям процесорен ресурс ще помогнат за намаляване на времето за обработка на данните на милиони клиенти. Изграждането на солидна затворена инфраструктура от сървъри гарантира/помага за увеличаване на сигурността на данните на клиентите на компанията. След внедряването на иновативния модул към контролен панел със съществуващите мобилни приложения GoFantastic и BFantastic и XRM ще може да се добавят още бизнеси за по-малко от 3 месеца. Без описаната иновация, това би отнело поне 12 месеца за разработка и още 6 месеца за внедряване. В допълнение закупуването на изброените в дейностите активи ще допринесът за отчитане на конкурентното предимство на фирмата, в следствие на автоматизацията и маркетинговите канали, които ще позволят увеличаване на пазарния дял и ще намалят разходите по обслужването на клиентите. Цялата инфраструктура, състояща се от закупуване на софтуер в тази дейност и хардуера, описан в Дейност 1 предоставя допълнително ниво на резервираност на изчислителните ресурси, чрез специфични софтуерни конфигурации. В основата на дейността е закупуване на софтуер за виртуализация на сървърите. Това е метод, при който върху един физически сървър работят няколко виртуални сървъра, всеки със своя операционна система и приложения. Софтуерът за виртуализация осигурява много важен баланс между различните виртуални сървъри, като по този начин динамично се разпределят ресурсите на основната система. Това от своя страна вдига производителността и сваля натовареността на основната машина. Хардуерът, част от Дейност 1, заедно със софтуера по тази дейност, ще бъдат използвани за внедряването на иновативния модул към контролния панел. Планираното дисково пространство ще позволи запазване на файлове с информация събирана в реално време от приложенията, като по тях се извършват изчисления и се формира база, която се използва от алгоритъма за изчисляване на разстояния и време за придвижване в модула. Заложената процесорна мощ ще позволи многокартно и непрестанно изчисляване на възможностите за оптимизиране на графика за изпълнение на поръчките, както и честото анализиране на логове с цел оптимизиране на базата данни и по оптимално разрпределение. Към момента средната големина на дневните аналитични логове събирани от приложенията, е над 6GB. Предвид учеличаващия се брой специалисти/изпълнители (водопроводчик, ел. техник, градинар и др), размера на тези файлове, както и необходимото процесорно време ще расте. 61 620.00 60 960.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.