Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проекта е да се подкрепи стартиращо предприятие с предмет на дейност производство на екологично текстилно бельо  за бебета и бременни жени. Продуктовият асортимент на кандидата е  насочен в две основни направления: 
за бебета и малки деца -гащички, пелени и хигиенни маски за многократна употреба и 
за жени - антибактериално бельо за бременни, хигиенни превръзки  и хигиенни маски за многократна употреба.
 Двата вида продукти са сходни като състав и технология и ще бъдат произвеждани  от органичен памучен текстил, което ги прави здравословна и екологична алтернатива на конвенционалните еднократни продукти. Изпълнението на проекта ще даде възможност предприятието да се оборудва с цялостното технологично оборудване за целта и да бъдат наети квалифицирани специалисти в тази сфера, така че да предложи на пазара висококачествени продукти в областта на бебешкото и дамското долното облекло. Изпълнението на проекта включва следните дейности и инвестиции:
 Наемане на работно помещение, в което ще се изпълняват проектните дейности;
 Сключване на трудови договори с включените по проекта лица от квалифицирания екип- общо 6 бр.;
 Закупуване и доставка на технологично оборудване за производство на текстилни изделия;
 Закупуване на необходимите материали и консумативи за производството.
Изработване на пазарен анализ и план за пазарна реализация на продуктите
 Изработка на интернет страница на предприятието
Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище
Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея : В рамките на дейността предприятието ще осъществи необходимите инвестиции, за да реализира на пазара своите продукти, а именно производство на екологично текстилно бельо за бебета и жени- бебешки гащички и пелени за многократна употреба, дамско антибактериално бельо за бременни и текстилни превръзки за многократна употреба . Всички предвидени в дейността разходи са необходими за изпълнението на проекта и осъществяването на производствената дейност,тъй като към момента предприятието не разполага с квалифициран екип и оборудвана материално-техническа база.В тази връзка, са предвидени следните дейности : 1.Наемане на квалифициран персонал за осъществяване на предприемаческата идея- в рамките на проекта ще бъдат назначени 1 бр. Дизайнер-Конструктор (предприемачът), 1 бр. Технолог (член на екипа, предмет на оценка) , 1 бр. Оператор кроене и 3 бр. Оператор шевна машин (квалифициран персонал, който не е предмет на оценка). Отговорносите и задълженията на всеки член на екипа са подробно разписани в т.9 ЕКИП. 2.Наемане на подходящо работно помещение,където ще се осъществява производствения процес- за целта ще бъде наето подходящо промишлено помещение на територията на гр. Благоевград и региона, където ще бъдат инсталирани машините и ще се осъществява производствения процес. 3. Закупуване на цялостно производствено оборудване , включващо: - универсални и специализирани шевни машини за различни операции: 6 бр. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред; 1 бр. Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на понт; 2 бр. Двуиглов четириконечен оверлог; 1 бр. Двуиглов петконечен оверлог; 1 бр. Едноиглов триконечен оверлог тип "пико": 1 бр.Трииглова петконечна цилиндрична покривна машина; 1бр. Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на илици; 1 бр. Електронна двуконечна машина за пришиване на копчета; 1 бр. Трииглова петконечна плоска покривна машина; 1 бр Eдноиглова двуконечна зиг-заг машина; 1 бр. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред, (обрезвачка) -машина за поставяне на капси и тик-так копчета, -професионана гладачна техника ( професионална гладачни маси гладачна маса с вакуук и парогенератор) - кроялно оборудване (електрически ножици, банциг и кроялна маса) 4. Закупуване на необходимите материали и консумативи за производството. Всички материли и консумативи ,които ще закупим по проекта се необходими за производствения процес и изработването на крайните продукти: - шивашки консумативи ( игли, ножици, конци, копчета, ластици и др.) - платове- за целта ще се използва органичен памучен плат - Опаковки - с оглед по-ефективно и отговорно използване на ресурсите предприятието ще намали доколкото е възможно опаковъчния материал като дебелина, плътност, обем и ще използва само рециклируеми опаковъчни материали (картон, полиетилен с висока плътност – HDPE и др.). 5. Изработване на пазарен анализ и план за пазарна реализация на продуктите- с цел по- ефективно навлизане на пазара, ще бъде възложено изготвяне на пазарно проучване и план за пазарна реализация на продуктите,като ще бъдат проучени както възможностите на националния пазар,така и особеностите и възможностите за навлизане на поне три външни пазара . 6.Изработка на интернет страница на предприятието- интернет страницата ще представя портфолиото на фирмата и ще включва опция за онлайн поръчки. Корпоративният уеб сайт е лицето на фирмата пред милиони потребители и задължителна част от маркетинговата политика на всеки успешен бизнес. Той ще спомогне за популяризирането на фирмата и ще направи името и бранда ни по-лесно разпознаваеми. 7 . Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище- тъй като продуктите ни са сравнително нови за пазара, за да защитим интелектуална собственост върху тях, ще регистрираме промишлен дизайн в България и още две чужди държави. 248 913.68 221 392.39
Визуализация на проекта: Предприятието ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - публикуваме на уебсайта на фирмата кратко описание и банер с информация на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - поставим табела с информация за проекта на видно място ; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. .-на предвидените за закупуване активи ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място , с визуализиращи емблема на ЕС; упоменаване на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/ 600.00 600.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.