Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда развитие на управленския капацитет и растеж на производителност, екпортен капацитет и нетни приходи от продажби в  КЛУБФЕРБАНД ИТА ООД с над 30%  чрез подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги , а именно:
1/  Консултантски услуги  за реинженеринг на 5 бизнес процеси (1) процес на планиране и вземане на решения    (2)  процес на организация на ресурсите включвайки и  управление на амортизирано оборудване (3) процес на организация на производствения процес и предоставяне на услуги, включвайки нови дейности по внедряване на икт базирани софтуери за транспорт , комплексно обслужване на технически системи, 	инженеринг, системна интеграция на електронни системи, компютърни мрежи и структурно окабеляване; комуникационни системи ,"gateway" системи за ISDN, LAN и GSM мрежи;(4) процес на реализация на продукта и услугата,  създавайки дистрибуторска и сервизна мрежа за пръв път в България и Западните Балкани (5)  увеличаване на износа.
   
2/ Внедряване на система за управление на сигурността на информацията (СУСИ) ISO/IEC 27001:2013 и сертификация и ресертификация на дружеството според най новата версия на международен стандарт ISO 9001: 2015 като се планира закупуване на тестер за контрол на качеството на произведените или сервизирани съоръжения;
3/ Въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на веригата от доставки,  сервизната дейност  и отношенията с клиентите
4/ Визуализация на проекта;

 Проектът цели   внедряване за първи път на система за управление на верига за доставки и сервиз с обхват над 50 артикула и 2   сервизни центъра у нас и  Балканите, на учебна програма за създаването на ефективен и  функционален колектив, обединяващи персонал с различен опит, подготовка и отговорност,  на сервизен   модел, базиран на европейската нормативна база за регулярна поддръжка  на автоматизирани системи и електрически инсталации. 
Срокът на изпълнение на проекта е 18 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
I. Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията: 1. Въвеждане и сертифициране на Система за Управление на Сигурността на Информацията (СУСИ) със стандарт ISO 27001:2013. 2. Ресертификация на Система за Управление на Качеството (СУК) със сертификат ISO 9001:2008. 3. Дейности по закупуване на протоколен тестер като ДМА. 4 Реинженеринг на процесите в предприятието.: 1. Въвеждане системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти: 1.1 за системи за управление на сигурността на информацията (БДС ISO/IEC 27001). ISO/IEC 27001:2013 Международният стандарт ISO/IEC 27001 задава модел за изграждане и определя изисквания към системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ). Фирмата използва технологии за отдалечено наблюдение на системи за таксуване и за издаване на билети за външни фирми. Въвеждането на стандарт за СУСИ, ще позволи на фирмата да гарантира сигурността на информацията за услугите, които предлага на своите клиенти. Допълнително възнамеряваме да разширим вида на услугите, които предлагаме с тази технологична платформа, като закупуване на билети за транспортни средства паркинги, закупуване на билети за събития , музеи, информация за туристите , споделяне на превозно средство,общински услуги и др... Тези системи служат за защита на активите, които боравят с информация и се основават на възприети принципи, цели, политики и на оценки на рисковете, които могат да въздействат неблагоприятно върху бизнеса. Защитите, които се изграждат при внедряване на СУСИ, повишават нивото на сигурност и на първо място са насочени към осигуряване и поддържане на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията. 2.Подготовка за сертификация по ISO27001:2013. 3.Ресертификация на система за управление на качеството с ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 г. 3.1. Дейности по закупуване на ДМА във връзка с ресертификацията на стандарта. Закупуването на протоколен тестер се налага във връзка със завишените изисквания на тази нова версия на стандарта и необходимостта в хода на ресертификация да се въведат две нови процедури - едната за входящ контрол на модулите и градивните елементи, които ще се асемблират в хода на производството и втората за изходящ контрол на готовата продукция. Това налага фирмата да закупи протоколен тестер за контрол и диагностика на качеството и на функционалните и технически параметри на произведените продукти и на вградените в тях модули. 4.Реинженеринг на процесите в предприето: Реинженерингът на процесите в организациите представлява цялостно преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на цялостни подобрения в основните показатели на всяка организация. При изпълнението на отделните дейности по реинженеринг на процесите и системите фокусът следва да бъде поставен върху създаването на ефективни предпоставки за постигане на резултатите. Диагностика и измервания на бизнес процесите в организацията, с цел определяне на работните процеси, за които е необходимо подобрение; Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга – дефиниране на процесите, входовете и изходите на всеки процес, както и взаимовръзките между различните процеси; Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия: Персонализиране на модела спрямо спецификите на организацията; Обучение на персонала; Въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на организацията; Анализ на резултатите и ползите от реинженеринга на процесите: - По-ефикасна организация в резултат на по-ефективното организиране на ключовите процеси; - Реализирано измерване на ефикасността на всеки процес – поставяне на ключови индикатори (KPI) за всеки важен бизнес процес; - По-добро обслужване на клиентите, чрез ефективни методи за обратна връзка; - Подобрена координация между звената в рамките на организацията, чрез технологични и организационни решения; - Въведени технологични решения с цел оптимизиране на бизнес процесите. Ефективно използване на създадената ИКТ инфраструктура. 356 000.00 291 980.00
II. Дейности за насърчаване използването на софтуер/и , базирани на информационни и комуникационни технологии 1. Дейности по доставката и внедряване на система за управление на доставките 2. Дейности по доставката и внедряване на система за управление на сервизната дейност 3. Дейности по доставката и внедряване на система за управление на отношения с клиентите: Дружеството планира да закупи и внедри три ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процеси като сервизна дейност, доставки и отношения с клиенти , с цел оптимизиране на дейностите и работните потоци в предприятието, соито следвада станат по-ефективни и да се адаптира към постоянно променящите се условия. Първи софтуер: Система за управление на веригата на доставките . Чрез нея ще бъде въведен ред в процесите по придвижване на продукти и части, които да станат основни услуги на компанията.Системата да предлага модули за: управление на отношенията с клиенти СРМ, Производство, вкл.управление на брак и отпадъци, покупки и снабдяване, склад, сервиз Типове и приоритет, да се проследява от кой и кога са подадени, което автоматично асоциира ниво на обслужване в зависимост от класа клиент. Така структурираната система позволява на дружеството да изгради екип по техническа поддържа на няколко нива, подкрепен от мобилни екипи за посещение на място. Те ще бъдат въоръжени с мобилно приложение, в което могат да проверят цялата история на поддръжката на даденият обект и да внесат всякакви бележки за факти установени на място. Системата да е изградена от различни модули, които могат да бъдат включвани и изключвани в зависимост от нуждите на клиента. В дружеството ще бъдат активирани: • Модул “Продукти” • Модул “Доставки” • Модул “Митници” • Модул “Финанси” Системата трябва да има следните функционални възможности: - да автоматизира и управлява процесите по пренасяне на стоки. Това би позволило укрупняване на доставките и значително по-ефективна организация на наличните ресурси. - да осигурява пълна продуктова гама доставки в рамките на компанията. Това ще позволи по-добро проследяване на движението на пратките и значително по-добра отчетност, което ще позволи залагане на различни ограничения, въвеждане на специфични процеси за пакетиране и превозване и по-добро съответствие с различните национални регулации. - да позволява следене на наличностите на различни артикули в локациите на дейности на фирмата. - да гарантира лесно генериране на заявките като всеки артикул в пратките и всяка пратка да са тясно обвързани с придружителна документация - товарителници, документи за освобождаване от склад, митнически декларации и други. - да поддържа поне 10 различни типа документи, които могат да бъдат включвани и изключвани за всеки артикул от администратор; - всички фактури за гориво и други консумативи, разходи към външни доставчици или вътрешен билинг между отделите на фирмата могат да бъдат обслужвани от модул „Финанси“ Втори софтуер. Система за управление на сервизната дейност Предназначен е да управлява и структурира дейностите по техническа поддръжка в компанията. За целта ще бъде уеб базирана система за управление на техническата поддръжка (TSM) . Тя е изградена от различни модули: • Обекти • График • Заявки • Телефон • Мейл • Чат • Мобилност • Рециклиране И трябва да има следните функционални възможности: - да позволява приемането на въпроси и заявки по телефон, мейл и чат; - заявките в системата да бъдат от различни по тип и приоритет и да може да се проследява от кой и кога са подадени и какъв приоритет има заявката или клиентът. Така организация ще позволи на дружеството да изгради техническа поддържа на няколко нива с мобилни екипи за посещение на място. Те ще бъдат въоръжени с мобилно приложение, в което могат да проверят цялата история на поддръжката на даденият обект и да внесат всякакви бележки за факти установени на място. Трети софтуер. Система за управление на отношенията с клиенти (CRM), Системата трябва да управлява всички административни данни, свързани с контактите с отделните клиенти като осигурява , следене на действието и движението на документите, управлява задачите, води класификация на контактите; провежда кампании и акции интегрирана е с Outlook или друга подходяща е-поща. 162 200.00 0.00
III. Дейности за визуализация на проекта.: Осигуряване на публичност за изпълнението на проекта Ще бъде изпълнена чрез поставянето на инф. табела на входа на фирмата, публикации в местни и национални ежедневници. В съдържателен план за осигуряването на необходимата публичност ще бъде отбелязано, че проекта е съфинансиран от ЕФРР и Българското правителство чрез ОПИК, размера на публичното и частното финансиране и основните очаквани резултати от изпълнението му. За да се информират участниците и обществеността фирмата ще постави един плакат A3 Постоянна обяснителна табела „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 Плакатът ще съдържа емблемата на ЕС, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмния период 2014-2020 с наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта както и стойността на европейското и национално съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта; надграждане на фирмения уеб сайт с информация за проекта и сервизната дейност 2 000.00 1 230.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.