"Медия Плей" ЕООД осъществява своята основна дейност в областта на информационните технологии, компютърната диагностика, поддръжката на компютърни системи и сървъри и разработката на софтуер. Фирмата предвижда разширяване на дейността си както по отношение на продуктите, които предлага, така и по отношение на броя на своите клиенти, като за тази цел има нужда от наемане на четирима служители с образование и подготовка в областта на маркетинга, продажбата на информационни продукти (двама), обслужването на сървърни и компютърни системи (един) и разработването на софтуер (един) на пълно работно време. Настоящото проектно предложение е в пряка връзка с възникналата фирмена необходимост от развитие на дейността и повишаване на финансовия резултат на фирмата. То е насочено към назначаване на нови служители и осигуряване на качествени работни места за четирима представители на една от основните целеви групи по настоящата процедура - безработни младежи до 29 г. вкл. с цел развитие на техния потециал в рамките на компанията, осигуряване на условия за дългосрочна заетост, придобиване на стаж и възможности за реализация в областта на информационните технологии. Проектът кореспондира пряко с целите на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, за повишаване броя на заетите младежи на възраст до 29 г. вкл. чрез разкриване на нови работни места, създаване на качествени условия на труд и предоставяне на възможности за развитие, като е насочен към удволетворяване на потребностите на посочената целева група. В процеса на изпълнението на проекта ще разкрием четири нови работни места, които планираме да запазим дългосрочно. За реализиране на поставените ни цели в проектното ни предложение сме включили дейности по подбор и наемане на нужните ни служители, дейности по закупуване на оборудване и активи за осигуряване на качествени работни места, както и дейности по публичност и визуализация и управление на проекта съгласно изискванията на оперативната програма.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Подбор и наемане на безработни младежи до 29 г. вкл. за период от 12 месеца: За успешно развитие на своята дейност и реализиране на нови услуги в областта на разработването на софтуерни приложения и мобилен маркетинг, фирмата има необходимост от разкриване на четири нови работни места: две за служители с образование и подготовка в областта на продажбите, рекламата и маркетинга и две работни места за разработчик софтуер и специалист в областта на управлението и поддръжката на мрежови системи и сървъри. Насочили сме се към една от основните целеви групи на настоящата процедура за подбор на проекти - безработни младежи до 29 години и по-специално безработни младежи до 29 години включително със завършено средно или висше обазование поради спецификата на дейността ни. Това кореспондира с една от специфичните цели на инвестиционен приоритет 3 на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а именно увеличаване броя на включените в заетост безработни младежи на възраст до 29 години включително,със завършено средно или висше образование.
Цели на дейността:
1) Достигане на обявите за работа до точните целеви групи и потенциални кандидати;
2) Подбор на кандидати;
3) Сключване на трудови договори с избраните представители на целевата група за срок от 12 месеца;
4) Започване на трудова дейност от страна на наетите по проекта лица;
5) Осигуряване на качествена заетост;
6) Включване в заетост на четирима безработни младежи до 29 г. включително със завършено средно или висше образование;
Етапи на изпълнение на дейността:
1) Подготовка и публикуване на обявите за набиране на кандидати в специализирани сайтове, в сайта на "Медия Плей" ЕООД, Агенция по заетостта, както и чрез неформални канали за комуникаця (чрез контакти с клиенти, партньори и лични контакти);
2) Провеждане на интервюта и подбор;
3) Сключване на трудови договори и започване на трудова дейност от страна на новоназначените лица;
35 848.80
35 414.29
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързан със създаването на нови работни места: Дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар е пряко свързана с назначаването на четирите лица от целевата група и създаването на добри условия за изпълнение на техните трудови задължения. Изпълнението на дейността цели:
1) Създаване на качествени условия на труд на новоназначените лица от целевата група;
2) Мотивиране на лицата от целевата група чрез създаване на добри условия на труд;
3) Равнопоставеност чрез осигуряване на еднакви условия на труд;
Дейността включва закупуване на следното оборудване: преносими компютри и принтер, работни бюра и столове, мрежово оборудване за връзка на новите работни места с управленската система и сървър на фирмата и осигуряване на възможност за дистанционна работа; МПС за нуждите по обслужване на клиенти, което ще се ползва от новоназначените лица при изпълнение на трудовите им задължения;
Етапи на изпълнение на дейността:
1) Формулиране на конкретни технически параметри на необходимото оборудване;
2) Избор на изпълнител за извършване на доставките: "Медия Плей" ЕООД се явява възложител по ПМС 118 и изборът на изпълнител ще се извърши съгласно нормативните изисквания и съответните прагове, посочени в постановлението;
3) Сключване на договор/и за доставка на предвиденотото за закупуване обзавеждане, оборудване и инвентар;
4) Доставка, монтаж и оборудване на новите работни места;
Планираме дейността да се реализира през първите два проектни месеца, в които ще се извърши и подбора на кандидати. По този начин при назначаването на наетите лица от началото на третия проектен месец, новите работни места ще бъдат готови и оборудвани.
19 758.56
18 771.63
Дейности по информиране и публичност: Целите, които си поставяме с реализирането на дейностите по информиране и публичност по ностоящия проект са свързани с:
- повишаване на обществената информираност относно ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, както и на настоящата процедура "Ново работно място";
- разпространение на информация относно стартирането, изпълнението и резултатите от проекта;
- разпространение на информация относно общите и специфични цели на програмата, настоящата процедура и проекта на "Медия Плей" ЕООД;
- спазване на принципите на достъпност и прозрачност пред обществеността, други потенциални бенефициенти и всички зинтересовани страни;
- достигане на информацията до целевите групи на проекта;
- привличане на обществен интерес;
- разпространение на информация относно източника на финансиране и подкрепа за реализирането на настоящия проект.
Етапи на изпълнение:
1) Дейността ще се извършва през цялата продължителност на проекта, като през първи проектен месец ще бъде изготвена и поставена информационна табела и ще бъдат отпечатани брошури за разпространение с целите и дейностите по проекта.
2) Публикуване на периодична информация относно хода на изпълнение и постигнатите резултати по проекта на сайта на "Медия Плей" ЕООД, включително снимков материал;
3) Публикуване на информация относно хода на проекта в специализирани електронни издания и сайтове в сферата на информационните технологии;
4) Поставяне на информационни стикери на новозакупеното оборудване;
1 256.40
1 032.50
Дейности за организация и управление на проекта: Дейността е от ключово значение за качественото изпълнение на проекта. На практика то се предпоставя от опита и квалификацията на лицата, включени в екипа по управление. Дейностите по организация и управление на настоящия проекта имат за цел:
- Ръководство, организация и контрол върху изпълнението на дейностите по проекта;
- Добро планиране (ресурсно и времево) на дейностите с цел постигане на заложените проектни цели;
- Осигуряване на целесъобразно изразходване на средствата по проекта и осъществяване на текущ мониторинг;
- Изготвяне, поддържане и съхраняване на необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на управляващия орган;
- Изготвяне и представяне на междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта;
- Водене на навременна и ефективна кореспонденция (комуникация) с управляващия орган на програмата;
- Законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта;
- Гарантиране на спазването на пинципите на доброто управление;
- Документиране на взетите решения и проследяване на тяхното изпълнение;
- Документиране на възникнали проблеми и проследяване на тяхното разрешаване;
- Изготвяне на оценка на риска (възможни уязвими места в изпълнението) и акцент върху тях при планирането на ресурси;
Дейностите по организация и управление ще се извършват през целия срок на изпълнение на проекта.
Етапи на изпълнение на дейността:
1) Сключване на граждански договори с членовете на екипа по управление и документиране на техните задължения, отговорности и права;
2) Разпределяне на задачи от страна на ръководителя на проекта;
3) Водене на пълно досие на проекта;
4) Изготвяне на междинни технически и финансови отчети;
5) Контрол върху извършените плащания (през целия срок на изпълнение на проекта);
6) Счетоводно отчитане;
7) Организация на дейностите по наемане на безработни лица, закупуване, информираност и публичност;
8) подготовка на финален технически и финансов отчет;
9) Ефективна комуникация с УО на програмата;
6 200.00
5 820.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN